|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wilt U daar frietjes bij? Sorry! Kost dat nou? Ik was van plan om het zo'n beetje uit mijn hoofd te gaan schatten, maar na de biefburgers had ik geen zin meer, hehe. Tot en met de biefburgers zat ik aan iets van 23,50. Hoeveel zat ik ernaast? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ah. Ik had er geen erg in dat het een vleespakket was en dacht dat je bij de supermarkt je kar vol had geladen met pakjes lapjes. Wat natuurlijk ook jouw goed recht was geweest. Toen ik nog vlees at kocht ik ook van die pakketten, van dat crowdfundvlees. Van goeiekoeien en koopeenkoe, meen ik mij te herinneren. Sowieso. Voorraad is goed. Wij lijken wel Doomsday preppers. |
|
quote: En aardig wat dubbel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Wil je ruilen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nah, kwartetten. Btw, ik vind slavinken en boomstammetjes pure geldverkwisting. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-07-2021 22:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hehe, ik ben zo'n eikel die voor de zekerheid een pak rijst meeneemt en er thuis achterkomt dat er al 8 pakken in de kast staan... Komt hier overigens van de semi-lokale slager die het keurig thuis komt brengen. Ooit mee begonnen omdat het vlees van de lokale supermarkt echt niet te knagen is en er geen slager in ons mooie boerendarpje zit... quote: Jup, eens een dolle bui gehad en twee halve pakketten besteld in plaats van één hele. Zelf overigens ook niet echt gek op dingen als boomstammetjes en rundervinken, maar dochterlief vreet die dingen alsof het muesli is dus komt wel op, hehe Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dit kan wijzen op aankomende dementie. Althans, mijn oma begon in het begin ook steeds meer rollen beschuit mee te nemen van de supermarkt. Voor je het weet kook je elke dag dezelfde maaltijd (sperziebonen, vleesje, aardappelen), laat je het gas aan staan, loop je rond middernacht in je pyjama door de regen te verdwalen in het stadscentrum, eindig je in een gesloten tehuis waar je luier één keer per dag verschoond wordt en één keer per week mag douchen, herken je je eigen kinderen niet meer, kan je niet meer praten en sterf je na jaren van lijden in stilte van onbehandelde baarmoederhalskanker. Sorry, ik liet me even gaan. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-07-2021 23:36] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik demk dat Ethereal zich na het lezen van je post meteen zorgen gaat maken. Vooral om die baarmoerderhalskanker. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zal het in de gaten houden, al schat ik de kans op baarmoederhalskanker bij mij niet héél hoog in. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Het was dan ook meer een biografie van de laatste levensfase van mijn oma. Overigens wilde ik natuurlijk ook niet het geslacht van Ethereal veronderstellen enzo. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-07-2021 23:46] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hehehe, geen idee hoeveel alles per stuk, maar in totaal moest ik zo’n 120 euro afrekenen. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb het idee dat dat een hele mooie prijs is! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: |
|
ültra-kult The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Klein gedeelte van een uitzet. |
|
quote:ORLY? |
|
quote: Vanaf morgen kun je in de luiers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Ook nog gegrilde kip en mihoen van de local poelier die al zaken doet sinds 1970. Good shit. |
|
quote: En een buttplug, en een vibrator, en een fles glijmiddel. |
|
Romance is in the air... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: fixed Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, de buttplug is in de ass. |
|
quote: Kun je nog een beetje normaal zitten? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |