|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De shapeshifting lizard people niet. Deze dino is de missing link. Ik moet jou ook alles uitleggen ... hoe de hazen lopen ... |
|
https://www.nu.nl/wetenschap/6133426/zoogdieren-in-nood-kunnen-ademen-via-de-anus-mensen-misschien-ook.html Dat wordt mond-op-kont beademing. |
|
Rim to survive. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3390406/man-bedreigt-dochter-van-hugo-de-jonge-im-gonna-kill-your-father Tering wat een sneukneus. Durft ie als 19-jarige niet een oudere man direct aan te spreken maar moet dat via de 13-jarige dochter die er dan weer flink van over de zeik zal zijn.. Wat een lafbek, met z'n verder totaal zinloze actie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Rimmen is likken, daar knapt een half doodgereden persoon niet van op denk ik. |
|
https://www.nu.nl/economie/6133825/abn-amro-klanten-betalen-om-meer-dan-12000-euro-per-jaar-op-te-nemen.html ABN Amro wil van z'n particuliere klanten af punt nl. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mooie berichten altijd dit. Ik ken echt net zoveel mensen voor wie dit een probleem is als ik mensen ken die last hebben van negatieve rente boven de 5 ton spaargeld. Ongeveer 0 Ik ken overigens wel veel mensen die er schande van spreken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: 'Probleem' is een groot woord maar het is wel een bedrag dat je toch al gauw nodig kunt hebben om een auto te kopen. 'In de handel' is cash toch vaak een krachtig stuk onderhandelingsgereedschap. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik ben ook die mening toegedaan. Als je zo'n bedragen cash "nodig" hebt, dan is imho de meerwaarde van offline geld groter voor je dan de "boete" die je betaalt om ze ter beschikking te hebben en/of terug digitaal te maken. Ik hoop het iig, en ik ken het me erg goed voorstellen. en als dat niet zo is, dan het je ook de gemakswaarde die je misschien eens moet proberen valideren in euro's. signature |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ga de horeca niet uit het slob trekken, dat zie ik wel. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik ga het huis natuurlijk ook niet uit, ook niet voor een biertje. Maar ik post dit voor de rest, ND. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik drink sowieso al bij lange na geen 223 biertjes per jaar. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, natuurlijk niet! HALVE LIETRS FTW!11 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Vraag me al af of ik 25 biertjes wel haal. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/economie/6134555/nederlanders-bespaarden-recordbedrag-van-77-miljard-euro-in-coronajaar-2020.html En onze overheden en instanties zijn al druk aan het rekenen om ons dat op een of andere manier (deels) afhandig te maken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Op de barricades! Via facebook. |
|
Het is through the barricades Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geweldig nummer van Spandau Ballet. Maar dat is geen nieuws. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kan je net zo goed, of beter een bromfiets of een normale scooter kopen. Die gaan tenminste hard. De meeste snorfietsen trouwens ook, omdat ze opgevoerd zijn. Verbaas ik me regelmatig over hoe hard die gastjes durven zonder helm. Zeker nog nooit gevallen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3395717/paard-mishandeld-met-mes-in-een-weiland-bij-steensel Wat zijn dat nou voor achterlijke fratsen? De dader is hetzelfde lot gegund. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Slechtheid? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |