|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De fiets stond in het fietsenhok. Ik haal 'm eruit, en moet 'm eventjes alleen laten om de deur van het fietsenhok te kunnen sluiten. Het Slegthyd Cinematic Universe volgt aardse logica en kent geen tegenstrijdigheden. |
|
quote: Waarom word je hier ongemakkelijk van? Wat zegt dit over jou? Waarom kun je niet accepteren dat niet iedereen hetzelfde wereldbeeld heeft als jij? [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 09-05-2021 9:46] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ik ben bekend met de 'plank voor de kop', maar verbaas me er telkens weer over hoe dik die kan zijn. quote:Ik zeg dingen die dermate complex zijn dat anderen er vragen over moeten stellen. quote:Oh dat is geen probleem hoor. Ik wens stoeptegelfanaten ook gewoon een mooie zonnige zondag. |
|
Maar de onduidelijkheid kan ook veroorzaakt worden door een verschil in parameters. |
|
Blijft lastig te accepteren he dat verschil. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee hoor, maar het geeft wel de oorzaak aan. Je gebruikt het woord 'accepteren' erg vaak. Waar kom je zelf op uit als je het combineert met 'projectie' en/of 'spiegelen'? |
|
Die vraag kan ik ook aan jou stellen als ik constateer dat je anderen graag doorverwijst naar de psycholoog Maar goed, acceptatie van shit heeft mij wel verder geholpen ja. Alles wat je aandacht geeft groeit. Jij ook fijne zonnige dag toegewenst ... hoe de hazen lopen ... |
|
Concluderen dat een psycholoog bij een bepaalde casus gewoon weg loopt geeft enkel de ernst van de zaak aan. |
|
Wat lekker dat zonnetje op mijn hoofd en wat een heerlijk bakje koffie heb ik gemaakt zeg ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ontopic aub. |
|
Owja, Koffie. Goed plan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Het was al duidelijk dat je op de hand van de relschoppers bent. Maar bedankt voor de bevestiging. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/tech/6132292/brokstukken-van-chinese-raket-terechtgekomen-in-indische-oceaan.html Als zoiets op je zadel terecht komt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hahahaha, nice en dan bedoel ik niet de stad. Lekker bakkie thee hiero. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Fijns! https://www.veenendaal.nl/info-over-de-gemeente/actueel/gemeente-veenendaal-doet-mee-met-het-nk-tegelwippen#:~:text=Vanaf%2030%20maart%20tot%2030,op%20om%20mee%20te%20doen. Ik doe even niet mee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kom op, een groen dak op je schuur/garage, Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb helemaal geen tegels op mijn garage. Maar gewoon kiezels. Die kan je niet wippen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: En Katrien is door een 'lolletje' kinderloos. https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3385678/mishandelde-eendjes-overleden-hopelijk-heeft-iemand-iets-gezien [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 09-05-2021 14:46] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het bewijs voor reptilians is geleverd. https://www.ad.nl/wetenschap/nieuwe-spraakzame-dinosaurus-ontdekt-in-mexico~a9a5c72a0/ ... hoe de hazen lopen ... |
|
De dino op de foto is dood... |
|
En de andere dino's communiceerden middels tegels met spijkerschrift? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee die zijn ook dood. |
|
Communiceerden is verleden tijd, koekert. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ok. Nee, de andere dino's communiceerden niet middels spijkerschrift. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |