|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Tuurlijk zitten teveel mensen in een slachtofferrol en nog erger een hoop wokiaanse mensen menen dat voor anderen te kunnen bepalen. Door te negeren en zelf een beetje grapjes te maken bevestig je alleen maar hun verwrongen beeld. Door serieus toe te geven waar dingen fout zaten kun je bewegen naar begrip en waarheidsvinding. Die hele woke generatie heeft behoorlijk fascistische trekjes met censuur, mensen uitsluiten en bepaalde meningen gelijk verwerpen omdat een totaal ander aspect ze tegen het been stoot. Dat juist die beweging zo verschrikkelijk er op uit is om mensen juist in hokjes in te delen maakt het al helemaal absurd. Door toe te geven dat Nederland ergens fout zat geef je ze op andere punten nog niet gelijk. Het is toch niet moeilijk slavernij te veroordelen als iets slechts, maar dat wil niet gelijk zeggen dat huidige generaties nog verantwoordelijkheid dragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Juistem. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik heb hier mezelf en ook niemand anders zien beweren dat slavernij niet slecht is, maar misschien heb ik dat ergens gemist. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als je iets veroordeelt is het meestal slecht, dacht ik. signature |
|
Nee, dan vindt je iets slecht. |
|
https://www.nu.nl/economie/6142948/plastic-bestek-rietjes-wattenstaafjes-en-ballonstokjes-gaan-in-de-ban.html Nou de microplastics in tandpasta ed nog. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-07-2021 9:27] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat heeft Ed nou weer verkeerd gedaan? |
|
"Het beste rietje is eigenlijk gewoon het rietje dat je niet gebruikt", zegt Joustra." En: https://nl.aliexpress.com/premium/plastic-straws.html?d=y&origin=y&catId=0&initiative_id=SB_20210704023956&SearchText=plastic%20straws "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik las recent volgens mij ergens iets over een startup die rvs rietjes aanbood. Of dat nou duurzamer is is natuurlijk de vraag. Rietjes van RVS maken lijkt me ook niet zo'n milieuvriendelijke bezigheid. En je moet zo'n ding altijd meezeulen en afwassen. Je cola bij de Mac kun je natuurlijk ook gewoon zonder rietje drinken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tsja, ik bestel nooit cola bij de mac, ik neem het mee naar huis en drink m'n eigen cola aldaar. Uit een blikje. Zonder rietje. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het was slechts een voorbeeld, Wim. En uitzonderingen zijn er ook altijd. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ook dat, maar an sich is dat geen positieve gebeurtenis, lijkt me. In de zin dat het niet aangenaam is voor je. signature |
|
quote: N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6143978/misdaadjournalist-peter-r-de-vries-neergeschoten-in-centrum-amsterdam.html Het verbaast me nog dat dat zo lang geduurd heeft. Die heeft in de loop der jaren al heel wat figuren uit de onderwereld tegen zich in het harnas gejaagd. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-07-2021 20:25] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En nu heeft iemand minimaal één kogel door zijn hoofd gejaagd. Gun je niemand, denk ik dan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Moest een keer gebeuren natuurlijk. Komt waarschijnlijk van Taghi of Holleeder dit. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Geen al te beste woordkeuze, tbh. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 06-07-2021 21:24] |
|
quote: Als we maar een zondebok hebben waar we even flink op kunnen kankeren. Hol vat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: De overheid had minder moeten bezuinigen op politie en justitie? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: |
|
quote: Peter R. was zelf ook niet heel erg van de beveiliging volgens mij. "Als je niet tegen doodsbedreigingen kan moet je bij de Libelle gaan werken" was een gevleugelde uitspraak van hem. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Wat een woordkeuze signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |