|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ook ik behoor tot de 'ouderwetse' mannen, net zoals XXL, maar ik snap dit dus wel 100%. Vanwege mijn zeer beperkte interesses kom ik vrijwel uitsluitend op plekken waar een 'mannencultuur' heerst, en daar maak ik zelf natuurlijk ook deel van uit. En ondanks dat ik me daar prima in thuisvoel heb ik bij heel wat uitspraken, opmerkingen en grappen wel eens gedacht: "je zult godverdomme maar een meisje/vrouw zijn, en hier mee te maken hebben". Punt is dat er gewoon heel veel gasten rondlopen voor wie een grap of ongepaste opmerking over of tegen vrouwen of voor mijn part homo's eigenlijk geen grap is, maar een soort met 'humor-teflon' gecoate uiting van wat ze werkelijk denken - net zoals er hele volksstammen aan racisten zich verschuilen achter zogenaamde grappen. Begrijp me niet verkeerd, je moet overal grappen over kunnen maken en zo lomp kunnen zijn als je wilt. Je moet alleen geen totale eikel zijn en dan als je daar op aangesproken wordt, claimen dat je een grap maakte. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-11-2021 17:41] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Taal leeft! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.hln.be/buitenland/mijn-dochter-werd-drie-keer-slachtoffer-hoe-moet-ik-dit-ooit-verwerken-britse-moordenaar-misbruikt-tientallen-overleden-vrouwen-in-mortuaria~ab48d3189/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Doorgeslagen slachtoffercultuur, zelfs na je dood kun je blijkbaar al slachtoffer zijn.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Het voorprogramma vond ik trouwens niet veel bijzonders. Gelukkig duurde dat maar een half uur. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ik ben benieuwd wanneer hij die tikfout eens uit zijn signature gaat halen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Er is niet echt een discussie. Er zijn mensen die het wel snappen/serieus nemen, en er zijn mensen die het niet snappen/serieus nemen. |
|
quote:Ik las 'doodgeslagen slachtoffercultuur' |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik doe ff mee. Net even door wat nummers van de support van Anneke van Giersbergen heengeklikt. Het goede nieuws is dat we eerst nog even rustig wat kunnen eten in eindhoven. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3986012/tiffany-14-dagenlang-seksueel-misbruikt-ik-wil-geen-nachtmerries-meer "Mehrat komt op 9 juni via Snapchat in contact met Tiffany. Dat sociaal medium wordt vooral onder jongeren veelvuldig gebruikt. Een dag later pikt hij haar op bij de instelling. Volgens Tiffany haalt hij meteen de simkaart uit haar telefoon zodat de politie die niet kan traceren. Hij neemt haar mee naar zijn huis, waar hij haar bijna drie dagen vasthoudt en meerdere keren seks met haar heeft. " "Mehrat is boos dat hij hier zit, zegt hij. Boos dat door dit 'voorval' zijn hele leven in puin ligt, want hij wist niet dat ze 14 was. "Ze zei dat ze 17 was en nee, ik heb niet om haar identiteitsbewijs gevraagd", vertelt hij de rechter. Daar heeft hij nu spijt van. Maar niet zozeer om haar, meer om de gevolgen voor hemzelf. " "Mehrat R. heeft nog meer op zijn kerfstok. Hij is ook verdachte in de zaak Moncton/Hobart, die draait om gedwongen prostitutie en mensenhandel. Hij wordt ervan verdacht dat hij vier vrouwen seksueel heeft uitgebuit in augustus en september 2018. Zijn vriend Tarik G. is hoofdverdachte in die zaak. Tegen G. werd donderdag 6 jaar celstraf geëist. " Mehrat, een oerhollandse naam. En z'n leven ligt in puin? Is ie al gevierendeeld dan? Oh nee, dat mag natuurlijk niet. Een beetje knuffelen en TBS moet het gaan worden natuurlijk. Want daar los je het mee op. Die lamlul gaat na een aantal jaar brommen gewoon verder waar ie gebleven was en zijn slachtoffers dragen de ellende hun leven lang met zich mee. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 08-11-2021 17:39] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Log uit joh. |
|
Klik weg, hang op ... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wel intrigerend dat 'de telefoon ophangen' nog altijd normaal taalgebruik is, terwijl het ophangen van een telefoon al jaren niet meer bestaat. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Je bent hier nog wel vaak voor iemand die hier niet meer wil zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Hahaha, ja, idd. Intrigerend ook dat het teken voor opslaan in windows nog steeds een floppy is. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is toch ook zo met verkeerd gedraaid. Op welke telefoon zit er tegenwoordig nog een kiesschijf? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Je hebt het zelf niet door, maar je volgt te veel/vaak nieuws. An sich hoeft dat niet slecht te zijn, maar zodra het je wereldbeeld en gemoedtoestand op een negatieve manier gaat beinvloeden is het aan te raden een om stapje terug te doen. Er is een reden waarom jij dat bericht hier neer zette. Ik wil die reden niet weten, maar misschien is het voor jezelf interessant om daar achter te komen. |
|
Wat vindt de kat van Billeke nou van je stokpaardje? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ook zoiets zou je niet bezig moeten houden. Just saying. |
|
Zoals er ook niemand gezegd heeft dat jij je met mijn posts bezig moet houden bedoel je? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Da's anders. Dat snap jij ook wel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor iemand met zijn Weertbeeld wel ja. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
De plank is nog te dik. Misschien ooit. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |