IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De horrorwinter van 2021 [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 01-11-2021 20:27 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 1 november 2021 14:06 schreef GinaG het volgende:
Het scheelt dat het niets te maken heeft met seksuele voorkeur. Dus daarmee is dit gelijk van tafel.


Ok. Maar hoe gaat het dan? Toch benieuwd. Iemand die het weet?




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 04-11-2021 9:44 by GinaG Profiel van GinaG

Met het risico dat er weer een feministdrama van gemaakt wordt...

Om even in het binaire te blijven:
vrouwen willen over het algemeen een aparte kleedkamer ivm het roofgedrag van cis hetero mannen; zie bijv. de opmerking van XXL. Het gaat er dus niet om wat voor seksuele voorkeur deze mannen hebben maar hun gedrag als resultaat daarvan en de algemene acceptatie van dit gedrag.
Deze groep (om het even als groep te behandelen want onderscheid maken per persoon is natuurlijk idioot in dit geval) is zo overduidelijk in hun intenties in het spraak gebruik, manieren van opmerkingen plaatsen en suggestieve gedrag dat de gemiddelde vrouw daar helemaal geen zin in heeft en het zelfs als bedreiging ziet. Queer mensen (again niet vanwege de sexsuele voorkeur maar hun gedrag) vertonen dit gedrag veel minder tot niet en worden dus niet gezien als bedreiging. Vandaar dat lesbiennes bijv. geen aparte kleedkamer (nodig) hebben.


Eikel


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-11-2021 9:54 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 1 november 2021 20:27 schreef F.Jacobse het volgende:
Ok. Maar hoe gaat het dan? Toch benieuwd. Iemand die het weet?




Haha, mijn zusje speelt lokaal bij het eerste damesteam. De helft is pot. Staan gewoon lekker samen onder de douche hoor.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-11-2021 10:00 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

@ GinaG:

Aaah, duidelijk. Denk ik.

Ik weet alleen uit ervaring: ik heb bij de marine gevaren op boten met alleen mannen en op gemengde boten. Bij de gemengde boten hadden de vrouwen aparte douches en slaapverblijven.

Bij de mannenboten was het zo dat je als man elke beschikbare douche mocht gebruiken, al naar gelang welke stand of rang je had. De slaapverblijven werden aangewezen. Onder de homofiele mannen waren er altijd wel één of twee die het geweldig vonden dat alle douches vrij waren. Dat staken ze niet onder stoelen of banken. Voelde toch ongemakkelijk. Misschien dat dat tegenwoordig anders geregeld is, maar in de jaren 80/90 was dit zo.

Het gekke was dat homofiele mannen zich op gemengde boten anders gedroegen, daar waren ze veel gematigder.

Maar dit kon ook toeval zijn, geen idee. Nou, dat.

@ Dypfrys: Gezellig, ja. Vooral voor de lesbische mevrouwen, denk ik dan, hehe.





[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-11-2021 10:02]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-11-2021 11:08 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Er wordt schijnbaar ook heel wat afgestaard onder de douche.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 04-11-2021 11:09 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 4 november 2021 9:44 schreef GinaG het volgende:
Queer mensen (again niet vanwege de sexsuele voorkeur maar hun gedrag) vertonen dit gedrag veel minder tot niet en worden dus niet gezien als bedreiging. Vandaar dat lesbiennes bijv. geen aparte kleedkamer (nodig) hebben.

Het grote verschil is dat je een stijve lul wel kan zien.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2021 11:15 by spectre Profiel van spectre

volgens mij is de conclusie dat mannen, ongeacht geaardheid, altijd roofdieren zijn.

Verder een heerlijke burn van GinaG hierboven, auw


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-11-2021 11:56 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Na grondig ZM onderzoek zijn we eruit.

Hehehe, maar idd, ik denk dat ook, ja.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-11-2021 11:56]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 04-11-2021 12:04 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 4 november 2021 10:00 schreef F.Jacobse het volgende:
@ GinaG:

Aaah, duidelijk. Denk ik.

Ik weet alleen uit ervaring: ik heb bij de marine gevaren op boten met alleen mannen en op gemengde boten. Bij de gemengde boten hadden de vrouwen aparte douches en slaapverblijven.

Bij de mannenboten was het zo dat je als man elke beschikbare douche mocht gebruiken, al naar gelang welke stand of rang je had. De slaapverblijven werden aangewezen. Onder de homofiele mannen waren er altijd wel één of twee die het geweldig vonden dat alle douches vrij waren. Dat staken ze niet onder stoelen of banken. Voelde toch ongemakkelijk. Misschien dat dat tegenwoordig anders geregeld is, maar in de jaren 80/90 was dit zo.

Het gekke was dat homofiele mannen zich op gemengde boten anders gedroegen, daar waren ze veel gematigder.

Maar dit kon ook toeval zijn, geen idee. Nou, dat.

@ Dypfrys: Gezellig, ja. Vooral voor de lesbische mevrouwen, denk ik dan, hehe.



Ah ik snap!

quote:
Op 4 november 2021 11:09 schreef Dypfrys het volgende:
Het grote verschil is dat je een stijve lul wel kan zien.


quote:
Op 4 november 2021 11:15 schreef spectre het volgende:
volgens mij is de conclusie dat mannen, ongeacht geaardheid, altijd roofdieren zijn.

Verder een heerlijke burn van GinaG hierboven, auw



Idd! maar een lul hebben en je als lul gedragen zijn 2 verschillende dingen

je kan gewoon niet in het hoofd van een ander kijken en dus alleen maar af gaan op wat iemand zegt en doet. Ik denk dat dat er veel mee te maken heeft.
En als je beseft wat een gemiddelde vrouw in haar leven te horen (voelen) krijgt dan snap je waar het wantrouwen jegens een groep mensen met bepaalde "terloopse opmerkingen" en "grapjes" vandaan komt.
Om nog maar niet te spreken over queer mensen.


Eikel


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-11-2021 15:06 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 4 november 2021 12:04 schreef GinaG het volgende:
Idd! maar een lul hebben en je als lul gedragen zijn 2 verschillende dingen




Kijk. Die kan zo op een tegeltje!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 04-11-2021 15:06]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-11-2021 15:12 by spectre Profiel van spectre

in de doucheruimte


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-11-2021 15:40 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 04-11-2021 16:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 4 november 2021 15:06 schreef F.Jacobse het volgende:
Kijk. Die kan zo op een tegeltje!




Zoiets?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-11-2021 20:36 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En het niveau zakt als een ouwe onderbroek.

Maar goed dat ik al thuis was.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Sater
Usericon van Sater
Posted 04-11-2021 20:53 by Sater Profiel van Sater

Lees toevallig net dit in de Volkskrant:
quote:
Volgens Stock zijn veel transvrouwen ‘nog steeds mannen met mannelijke geslachtsmiddelen, die zich aangetrokken voelen tot vrouwen en niet op plekken zouden moeten zijn waar vrouwen zich omkleden of ongestoord willen slapen’.


https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/britse-hoogleraar-ik-ben-weggepest-door-studenten~b7725378/


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-11-2021 0:49 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 4 november 2021 9:44 schreef GinaG het volgende:
Met het risico dat er weer een feministdrama van gemaakt wordt...

Om even in het binaire te blijven:
vrouwen willen over het algemeen een aparte kleedkamer ivm het roofgedrag van cis hetero mannen; zie bijv. de opmerking van XXL.


Ik neem dan maar even het risico dat ik daar anno 2021 op aan word gekeken maar ik heb een klein verzoekje:

Zou ik gewoon kunnen worden aangeduid met het woord MAN en niet met een hippe politiek correcte term als CIS ofzo? Ik ga er vanuit dat ik dat recht nogsteeds heb.

Ik ben nog wat van de oude stempel namelijk.
Ik heb een pik dus ik ben een man.

Dat hele LBITQWERTY gaat eerlijk gezegd een beetje aan mijn aandacht voorbij.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-11-2021 0:56]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 05-11-2021 5:36 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 5 november 2021 0:49 schreef XXL het volgende:
Dat hele LBITQWERTY gaat eerlijk gezegd een beetje aan mijn aandacht voorbij.
Behalve wanneer jij een cis hetero genoemd wordt.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-11-2021 7:32 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ik had nog nooit van cis gehoord.

Mijn stempel is natuurlijk ook superoud...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 05-11-2021 8:31 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

https://fd.nl/politiek/1418338/directeur-postillion-is-bedreigingen-zat-en-stapt-uit-coronadebat

Deze discussie wordt ook steeds harder gevoerd blijkbaar...

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 05-11-2021 8:36]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2021 9:22 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 5 november 2021 5:36 schreef Slegthyd het volgende:
Behalve wanneer jij een cis hetero genoemd wordt.


Doe vooral weer eens alsof je het niet snapt.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 05-11-2021 9:56 by GinaG Profiel van GinaG

quote:
Op 5 november 2021 0:49 schreef XXL het volgende:
Ik neem dan maar even het risico dat ik daar anno 2021 op aan word gekeken maar ik heb een klein verzoekje:

Zou ik gewoon kunnen worden aangeduid met het woord MAN en niet met een hippe politiek correcte term als CIS ofzo? Ik ga er vanuit dat ik dat recht nogsteeds heb.

Ik ben nog wat van de oude stempel namelijk.
Ik heb een pik dus ik ben een man.

Dat hele LBITQWERTY gaat eerlijk gezegd een beetje aan mijn aandacht voorbij.


Ja hoor, geen probleem, goed dat je het aangeeft dan kan ik rekening houden met je voorkeuren. Ik ga mijn uiterste best doen om jou apart te benoemen als ik het over een groep heb waar jij (al dan niet gedeeltelijk) bij lijkt te horen.
Overigens is cis(gender) geen politieke term maar een wetenschappelijke term die al 20 jaar bestaat, welke ik heb gebruikt om verwarring te voorkomen.


Eikel


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 05-11-2021 9:58 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Haha, ik vind het altijd mooi dat jouw undersign altijd perfect aansluit op je betoog daarboven.

[Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 05-11-2021 10:32]


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2021 10:23 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Roofgedrag, die term ook. :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-11-2021 10:31 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 5 november 2021 9:56 schreef GinaG het volgende:
Ja hoor, geen probleem, goed dat je het aangeeft dan kan ik rekening houden met je voorkeuren. Ik ga mijn uiterste best doen om jou apart te benoemen als ik het over een groep heb waar jij (al dan niet gedeeltelijk) bij lijkt te horen.


Dit is dus waar ik jeuk van krijg.
Persoonlijk vind ik het gewoon te vermoeiend en niet te doen om bij elke persoon die ik aanspreek moeten weten danwel te onthouden wat hun aanspreekgender is. Uiterlijke kenmerken gebaseerd op het biologische man / vrouw model vind ik gewoon veel makkelijker.

Voor iemand die daar een probleem mee heeft ben ik wellicht niet de meest geschikte persoon om mee om te gaan.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-11-2021 10:45 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dat soort fratsen komt vooral voort uit mensen die geen kut te doen hebben XXL en dan maar wat bezigheden gaan verzinnen waardoor de samenleving eerder verdeelt raakt dan samenkomt. Idem met al dat racismegeneuzel. /mening



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen