|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/dieren/6171675/dode-papegaaiduikers-aangespoeld-in-noord-nederland-eentje-nog-in-leven.html Toch mooi dat er nog 1 dode papegaaiduiker in leven is. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het zou pas mooi zijn als nu.nl dood ging. En jij natuurlijk. |
|
nu.nl moet dood, jij krijgt een pilsje. Zo kun je het ook lezen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: quote: Niet janken. En nu.nl moet inderdaad deaud (dus niet dood). |
|
Dan geeft Pim toch zowel Valediction als Natural Disaster een weekban net zoals bij Eindbaas. Dan is het consequent en ben jij ook blij. |
|
quote:Staan we even stil bij hoeveel tijd en moeite het heeft gekost deze post te vinden? Fuuuuuuck When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dan moet sTom zelf een permban krijgen voor bedreiging. quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet janken. |
|
ok signature |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4002994/snelheidsduivels-op-a16-moeten-motor-vijf-jaar-laten-staan-en-gaan-cel-in Terecht. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 07-12-2021 15:33] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Welnee, dat weet niemand. Lees het hele stuk. De meningen zijn verdeeld, maar ik sluit me aan bij Peter Siegmund. https://www.trouw.nl/wetenschap/verschillende-weerbureaus-voorspellen-een-horrorwinter-maar-waarop-baseren-ze-dat~bfd8d6f6/ Dit: "Peter Siegmund van het KNMI gelooft er niets van. Het weer is in Nederland slechts voor de korte termijn van hooguit twee weken te voorspellen, zegt hij." [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-12-2021 23:40] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
het is ook meteen weer het uiterste, horrorwinter. Vroeger deed je gewoon je handschoenen aan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
HORROR WINTER!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ze kunnen het weer voor de volgende dag amper voorspellen laat staan voor een hele winter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Juistem at Spectre en ND. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is de het gedram over een mogelijke elfstedentocht al weer op gang gekomen? Zijn de ijsmeesters al bij elkaar op de borrel geweest? [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-12-2021 16:28] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
maar das traditie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dus? Voor mij is eindhoven metal meeting ook traditie maar dat komt er dit jaar ook weer niet van. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Zeker. Maar ze spelen elkaar de zwarte piet toe. Het kan namelijk vriezen of dooien, ze zijn er nog niet over uit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: de tocht der tochten al is al sinds 97 niet meer gereden, dus mag het? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 09-12-2021 18:02] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik overweeg toch een nachtje hotel te boeken. Lekker cocoonen, ontbijtbuffetje en wat funshoppen. De kamer die ik in gedachten had voor EMM zat laatste keer richting 250 euro. Die kan ik nu boeken voor 99 euro inclusief ontbijt. Zeker een paar annuleringen gehad ofzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: *fixed* Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4011327/efteling-op-de-vingers-getikt-voor-discriminatie-autistische-zoon-en-moeder Ah, dus mevrouw wordt netjes verzocht naar een ander toilet te gaan, is het daar niet mee eens en gooit de beuk er in en vervolgens wordt 'r nog de hand boven het hoofd gehouden ook. Wat ben je in dit land toch gezegend als je niet blank bent. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |