IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De horrorwinter van 2021 [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2022 10:40 by Snaack Profiel van Snaack

Gisteravond de uitzending bekeken en het is gewoon tenenkrommend hoe De Mol precies het verkeerde zegt. Daaruit kun je concluderen hoe exemplarisch zijn reactie is voor de bedrijfscultuur daar. "Als je nu met mij naar bed gaat kom je volgend jaar een stuk verder in de rondes!!". Het is zo stereotype voor die wereld dat het bijna komisch is ware het niet dat er zoveel vrouwen slachtoffer van zijn geworden. Roger Ailes zou trots op ze zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-01-2022 10:41]


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-01-2022 11:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ah kijk, Snaack snapt die advertentie wel.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2022 11:17 by spectre Profiel van spectre

jij ook?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2022 11:29 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 21 januari 2022 10:40 schreef Snaack het volgende:
Gisteravond de uitzending bekeken en het is gewoon tenenkrommend hoe De Mol precies het verkeerde zegt. Daaruit kun je concluderen hoe exemplarisch zijn reactie is voor de bedrijfscultuur daar. "Als je nu met mij naar bed gaat kom je volgend jaar een stuk verder in de rondes!!". Het is zo stereotype voor die wereld dat het bijna komisch is ware het niet dat er zoveel vrouwen slachtoffer van zijn geworden. Roger Ailes zou trots op ze zijn.


Vandaar mijn vraag: ik heb de uitzending dus (nog) niet gezien en weet dus ook niet wat De Mol gezegd heeft. Het enige wat ik weet is dat hij er vrij lang het zwijgen toe heeft gedaan en dus op zijn minst bedenktijd heeft gehad.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-01-2022 11:40 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 januari 2022 11:17 schreef spectre het volgende:
jij ook?


Yep, jij?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2022 11:44 by spectre Profiel van spectre

absoluut


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-01-2022 11:45 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 21 januari 2022 10:40 schreef Snaack het volgende:
Gisteravond de uitzending bekeken en het is gewoon tenenkrommend hoe De Mol precies het verkeerde zegt. Daaruit kun je concluderen hoe exemplarisch zijn reactie is voor de bedrijfscultuur daar. "Als je nu met mij naar bed gaat kom je volgend jaar een stuk verder in de rondes!!". Het is zo stereotype voor die wereld dat het bijna komisch is ware het niet dat er zoveel vrouwen slachtoffer van zijn geworden. Roger Ailes zou trots op ze zijn.
Geef ff ergens geld aan uit. Je vergeet dan dit soort ellende en kan dan komend weekend weer lekker uitwaaien op de motard. De wereld is fijn.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-01-2022 11:46 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 21 januari 2022 11:44 schreef spectre het volgende:
absoluut


Fijn, dat scheelt weer een excuus typen.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2022 11:59 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 januari 2022 11:29 schreef Negatieveling het volgende:
Vandaar mijn vraag: ik heb de uitzending dus (nog) niet gezien en weet dus ook niet wat De Mol gezegd heeft. Het enige wat ik weet is dat hij er vrij lang het zwijgen toe heeft gedaan en dus op zijn minst bedenktijd heeft gehad.


De hele korting samenvatting is dat hij totaal geen inlevingsvermogen toont en alleen maar zegt "ik begrijp het niet, ik hoor alleen maar dat het gezellig was op de BBQ".

Daarbij richt hij zich, vast goedbedoeld, maar compleet misplaatst en ongelukkig aan de vrouwen die slachtoffer zijn geworden ("zeg iets!!") in plaats van, eufemistisch gesteld, het wangedrag van de daders te veroordelen en blijk te geven van de noodzaak de bedrijfscultuur te veranderen, of iets dergelijks.

Hij zegt echt precies het verkeerde en dat is stereotype en pijnlijk tegelijk.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2022 12:00 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 januari 2022 11:45 schreef Slegthyd het volgende:
Geef ff ergens geld aan uit. Je vergeet dan dit soort ellende en kan dan komend weekend weer lekker uitwaaien op de motard. De wereld is fijn.


Werkt dat zo voor jou? Hoe doe je dat dan? Je hebt immers nooit geen geld, kankerboef! Met je mongolenuitkering.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 21-01-2022 12:25 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2022 12:29 by spectre Profiel van spectre

de vleesvervanger van Ali B klinkt ook lekker verkeerd nu.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-01-2022 12:31 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 21 januari 2022 12:29 schreef spectre het volgende:
de vleesvervanger van Ali B klinkt ook lekker verkeerd nu.




Edit: @neg

https://www.ad.nl/show/de-kille-reactie-van-john-de-mol-op-al-die-schokkende-verhalen-is-veelzeggend~ae2ee5851/

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-01-2022 12:33]


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2022 12:42 by spectre Profiel van spectre

Raar eigenlijk dat er nog niks naar buiten is gekomen over TVOH Senior.. maar die zijn alle viezigheden vast al vergeten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-01-2022 13:36 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 21 januari 2022 12:00 schreef Snaack het volgende:
Werkt dat zo voor jou?
Nee, maar voor mensen die ongeteste producten kopen vaak wel.


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2022 13:38 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 21 januari 2022 12:00 schreef Snaack het volgende:
kankerboef!


goed woord voor de plugin, thanks


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-01-2022 13:39 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 21 januari 2022 12:25 schreef Natural Disaster het volgende:
What's next?


Wachten tot het overwaait, of tot het moment dat de volgende onnodige nozem een eikel blijkt te zijn zodat zorgend Nederland zich daar druk over kan gaan maken.

Vooral niet op zoek gaan naar hobbies, met het bovenstaande ben je je hele leven zoet.


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-01-2022 13:40 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

quote:
Op 21 januari 2022 13:38 schreef spectre het volgende:
plugin
Ik vraag me niet langer af hoe het zit met de samenstelling van de zaadvlekken in Snaack's magazines.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 21-01-2022 13:43 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 21 januari 2022 12:31 schreef Snaack het volgende:


Edit: @neg

https://www.ad.nl/show/de-kille-reactie-van-john-de-mol-op-al-die-schokkende-verhalen-is-veelzeggend~ae2ee5851/


Ah, Angela de Jong, die neem ik ook altijd met een korreltje zout. Maar inmiddels heb ik ook wat fragmenten van het interview gezien en ik begrijp het sentiment naar De Mol toe wel. Heel warm en empathisch komt hij niet over, maar dat heb ik hem nog nooit zien of horen doen dus dat zal hem eigen zijn. Dat hij de daders niet keihard veroordeelt, al is het maar voorwaardelijk, kleurt hem ook niet bepaald fraaier in.

Toch moet ik zeggen dat ik zijn reactie in de kern wel begrijp (let wel: begrijpen is iets anders dan goedkeuren). Hij is eindverantwoordelijk, maar dat betekent niet dat hij alles weet wat er speelt. Meer doen dan processen inrichten en structuren opzetten kan hij in zekere zin niet doen en als slachtoffers zich niet melden, kan hij ook geen actie ondernemen, net zo goed als het CJIB mij geen snelheidsboete kan toesturen als mijn overschrijding niet wordt vastgelegd. Hij kan op geen enkele manier gegarandeerd voorkomen dat iemand zich misdraagt, want dat is aan ieder individu zelf. Natuurlijk, bedrijfscultuur is grote factor, maar een rotte appel is een rotte appel, al leg je hem in de fraaiste fruitmand. Dat is de helaasheid der dingen in de echte wereld.

Helaas voor De Mol gaat deze vlieger in dit geval alleen niet op, want meneer Rietbergen heeft op dit vlak kennelijk een historie in de organisatie van De Mol. Als je dan besluit dat je toch verder wilt met Rietbergen, dan zul je toch op zijn minst de zaken zo moeten inrichten dat hij niet meer de fout in kan gaan - en als dat niet kan, dan zul je alsnog zo iemand op straat moeten zetten. Blijkbaar heeft De Mol te veel de boel de boel gelaten en zo de deur opengehouden voor Rietbergen en de rest van zijn personeel om zich toch vooral te (blijven) misdragen. Dat is wel echt laakbaar, en in dat licht zijn de fragmenten die ik van zijn reactie heb gezien inderdaad symptomatisch voor het probleem.



spectre
Usericon van spectre
Posted 21-01-2022 13:43 by spectre Profiel van spectre

het werkt!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 21-01-2022 14:06 by Slegthyd Profiel van Slegthyd

Hilversum als fraaiste fruitmand?

Oh Negatievelingetje toch.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-01-2022 10:53 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4028264/geen-flauwe-straffen-voor-avondklokrelschoppers-die-zich-lieten-meeslepen

"Tijdens de zittingen zag je genoeg verdachten die zich naar eigen zeggen lieten meeslepen door de groep. Toch was het hun eigen verantwoordelijkheid", vertelt de woordvoerder van het OM.

"Leg je baas maar eens uit dat je een paar weken niet komt werken en de cel in moet. En je zou maar op moeten draaien voor vele duizenden euro’s aan schade. Wij vonden dat de daders hiervoor op moeten draaien en niet de maatschappij.”






Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2022 10:58 by XXL Profiel van XXL

Ik neem aan dat om deze reden een paar weken niet kunnen werken onbetaald verlof betekend?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-01-2022 11:03 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Geen idee, geen ervaring mee.

Zal toch op zijn minst vakantiedagen kosten.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Valediction
Usericon van Valediction
Posted 22-01-2022 16:10 by Valediction Profiel van Valediction

Ik denk niet dat er veel van hen een baan hebben?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen