|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geenstijl duikt even in de Frédérique (nou ja, haar vader)materie. https://www.geenstijl.nl/5160332/jijmagzijnwiejijwilzijn/#more [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 29-07-2021 13:16] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ongepast en de aandacht afleidend, zoals het die schoften betaamt. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-07-2021 14:05] |
|
ik wacht even af wat Jan hierover zegt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Maar je kon er wel op wachten. Als er wat is, dan is er wat en komt dat uit. Maar of het er wat mee te maken heeft. Nou, nee "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 29-07-2021 14:20] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Die reacties op geenstijl zijn zo mogelijk nog erger. Vader Paul zou zijn eigen dochter in elkaar hebben laten slaan, zo een mediahype hebben gecreëerd en een crowdfundingsactie hebben opgezet. Inderdaad eerst maar even het oordeel van Jan afwachten. ...niets is wat het lijkt... |
|
Zomaar even ter info hoor.... Waarom lezen jullie eigenlijk een wappiesite als GeenStijl? Die zoeken toch overal een complot achter? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat moest van Wim. ...niets is wat het lijkt... |
|
Ho ho ho, van mij moet niets. Ík lees gewoon graag alles, meerdere invalshoeken en zo, je weet. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
GTST waardig inmiddels. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat heet tegenwoordig wappie. ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Je kunt het niet geheel uitsluiten en dus is deze insinuatie legitiem. ~ Iedere kleingeestige tokkie ever, ooit. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Zegt hij die openstaat voor een open kijk op een zaak en dus gebaat zou zijn bij meerdere inzichten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat heet tegenwoordig wappie. ...niets is wat het lijkt... |
|
Hoi wappie. Overigens wek jij hier op zm imho ook enkel de indruk ruim te denken als het je toevallig goed uitkomt. /2cents [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-07-2021 15:33] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hoi racistische tokkie. En ja niets menselijks is mij vreemd. ...niets is wat het lijkt... |
|
Ik lees links, rechts én het midden. Webblaster wappie ftwim!1 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6148775/verdachte-14-mishandeling-meisje-in-amstelveen-blijft-langer-vastzitten.html Pa en dochter besterven het. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/goed-idee-verloskundigen-moeten-mensenmelk-in-plaats-van-moedermelk-zeggen Moedermelk heet nu mensenmelk, borstvoeding borstkasvoeding en patiënten die liever geen moeder worden genoemd, worden aangesproken met ‘bevallende ouder’ of een genderneutraal voornaamwoord naar keuze zoals they. Ook wordt een partner niet meer aangesproken met vader, maar met (co-)ouder. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 01-08-2021 14:36] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: 'Them'? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Maar als je je vrouw teringwijf noemt, moet dat dan teringpersoon worden? Dat maakt toch geen indruk? When your people matter, menstrual health matters |
|
En als ze echt vervelend wordt is het een kankerpersoon die besloten heeft zijn of haar lichaam in te zetten om de rekeningen te kunnen betalen. |
|
Ik vind het verwarrend. Als we het hebben over 'dat mens' bedoelen we eigenlijk 'dat wijf'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: fixed Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |