![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoor jij hier ook zo vaak mensen over klagen waarbij als je dan vraagt of ze meer spaargeld hebben dan de vrijstelling het antwoord meestal NEE is? Wat voor een erg groot deel van nederland wel geldt. Antwoord is dan vaak: Dievuh zijn ut. Allumaal dievuh. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nee, dat was een foto op facebook oid? Ik weet het niet merr. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
De mensen die dat zeggen zijn overigens vaak ook de mensen die vinden dat de overheid meer geld binnen moet harken bij vermogende nederlanders. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Altijd al gedacht dat ie eigenlijk Lamme Frans is. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Is dat zo, of vindt jij dat? ![]() |
|
Zou die prins Andrew al een beetje in de rats zitten ondertussen? Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Al een tijdje, nu nog weer iets meer. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
https://www.nu.nl/strijd-in-afghanistan/6177687/afghanen-die-missie-in-uruzgan-hielpen-waarom-evacueren-jullie-ons-niet.html Laten we gewoon de halve wereld hier op die speldenknop gaan huisvesten en te vreten geven. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Hadden we misschien ook niet teveel buiten die speldenknop moeten rotzooien op de eerste plaats. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik probeer het graag andersom te zien. Ze hielpen ons niet maar nederland hielp hen hun eigen rotzooi op te ruimen. En hoe hard het dan misschien ook klinkt komt er dan een moment dat kinderen moeten leren lopen en fietsen zonder dat paps en mams ze vasthouden. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 16-01-2022 11:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Dat ja. Ze zijn in al die jaren geholpen om ze een leven vrij van de Taliban te hebben. Getraind om ze tegen die kliek te weren. Maar vorig jaar toen ze het zelf moesten regelen hebben ze zichzelf zonder verzet weer door de Taliban in de zeik laten zetten ondanks dat hun mankracht minstens het 3-voudige was. Maar verder wel eens, we moeten niet gaan 'rotzooien' in andere landen en ze gewoon hun eigen sores uit laten zoeken. Heb je van een land iets nodig dan koop je het en heeft een land iets van jou nodig dan verkoop je het en verder de tyfus. Kunnen we al die andere tijd, energie en geld in onze eigen sores steken. Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
dussss blijkbaar is Nederland het nieuwe Wallonië? iets met de Voice of Kids en zo? niet best allemaal. Vul je eigen gat. ![]() |
|
Ik keek de Voice nooit, maar wat er nu allemaal naar buiten komt. Wow! ![]() |
|
quote: Nou, het nieuwe Wallonië is er wel wat over natuurlijk, maar hier lijkt wel een redelijke beerput open te gaan. Eigenlijk mag je gek genoeg bijna hopen dat de betrokken verdachten ook allemaal schuldig zijn want hoe je het ook wendt of keert, trial by media is natuurlijk al een gelopen koers. Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
Carrières zijn kapot, tv programma kapot. Of men schuldig is of niet, van te voren. Dat is niet best, nee. Maar ja. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Ik heb trouwens niet gekeken. Prima dat die Tim dit doet, ik hoef hem niet te zien, irritante man. Ik heb dat met veel van die youtube lui. Roddelpraat, ook zoiets. Die Dennis gaat nog, maar die Jan Roos, vreselijk. Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
Je kent ze dan blijkbaar weer wel allemaal. ![]() Rule #6 | Je lult maar tot je letterlijk een ons weegt. | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Allemaal? ![]() Welnee. Het barst van de youtubelui waar ik geen weet van heb. Mijn eega kijkt toevallige wel naar boos en roddelpraat, dus daarom ken ik het. Maar ik kijk niet mee. En ik ken het van roddelsites, natuurlijk. ![]() Samen voor ons eigen, laat de rest de rambam krijgen. Samen voor ons eigen, want alleen is maar alleen. ![]() |
|
En maar met de vingers wijzen! The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Nee, natuurlijk ligt het niet aan de vrouwen, dat snapt een kind. Maar wat wordt er precies met deze advertentie beoogd? (Oprechte vraag, ik snap het niet. Wellicht heb ik iets gemist) Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen" ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |