|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5237537/mac-donalds-flurry-ijs-houten-lepel-kartonnen-rietje-milieu?fbclid=IwAR1_51HWv6jewLgarv5J1fm2Ef6RIAS06CBaB1b0QCj54Db7tnQFA6S3GE0 Tjah, in Veenendaal. Wim wil geen houten lepel bij z'n McFlurry. Snap dat dan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik bedenk me nu. Ik neem al jaren geen milkshakes meer bij de mac, omdat die naar het karton smaken waar het in zit, imo. Ik neem ze af en toe in de usa, want daar zit het in plastic bekers. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kom je veel in USA Jacobse? N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
Nee, meestal in Nederland. Maar voor corona was het oude normaal 1 keer per jaar naar Las Vegas. Op 1 tussenjaar na 6 jaar op rij. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Trouwens Michael Jackson was zijn tijd ver vooruit met het mondkapje. [Dit bericht is gewijzigd door WieNietLiefIsIsStout op 22-06-2021 22:16] N.E.C. Weer trekken wij ten strijden voor rood, zwart en groen. |
|
https://www.nu.nl/buitenland/6141953/britse-gezondheidsminister-treedt-af-na-schenden-coronaregels-tijdens-affaire.html Sorry zeggen en een donatie doen was niet voldoende? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
"De krant The Sun publiceerde vrijdag foto's van de minister die zijn adviseur Gina Coladangelo kust en omhelst." Daar kan die minister toch niets aan doen. Als dat het advies was... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hafgufa |
|
Dat maakt kritiek op hoe China met Oeigoeren omgaat natuurlijk wel wat lastiger. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3411522/laat-de-dief-het-herdenkingsbord-van-verdwenen-meisje-terugbrengen Kan men nou tegenwoordig nergens meer met de klauwen vanaf blijven? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kelere, wat een verhaal! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3413539/dilay-willemstein-is-nieuwe-miss-world-nederland Wat een wansmaak. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/keti-koti/6142796/halsema-biedt-bij-keti-koti-excuses-aan-voor-rol-amsterdam-bij-slavernij.html Kunnen we eens ophouden met die onzin? Dat iets herdacht wordt prima, maar die excuses slaan nergens op. D'r is geen een Surinamer, Antiliaan of Afrikaan nog in leven die de slavernij waar het hier om gaat heeft meegemaakt. Verre van zelfs. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 01-07-2021 17:43] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Jij hebt geen recht van spreken als het aankomt op dit onderwerp. Accepteer dat je het niet snapt. |
|
Hoor ik daar een lama schijten? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
150 jaar geleden pas Jan. Er leven er nog genoeg wiens familieleden die ellende zelf hebben meegemaakt. En trauma's werken sowieso vaak een paar generaties door. Niks mis mee dus zo'n excuus. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Sinds wanneer worden mensen 150 jaar? Moeten oa Spanjaarden, Fransen, Italianen (Romeinen), Noren en Duitsers ons ook ieder jaar excuus aan gaan bieden? #flikkertochopman Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
In de categorie, ik ben geen racist want ik vreet elke week chinees Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je beperking speelt je weer parten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Waar beweer ik dat? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Hoe moeten mensen nu dan last hebben van iets wat 150 jaar geleden geeindigd is? Of heb jij ook een trauma omdat wat je (groot)ouders in WW2 hebben meegemaakt? Want dat is hoe je 1e post overkomt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Dit is nog maar het begin. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik ben er ook bang voor. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |