|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is altijd goed de woorden van Trump nog even kracht bij te zetten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6203901/man-voortvluchtig-na-aanval-met-bijl-in-enschede.html AG is doorgedraaid? (Die woont toch in die regio?) Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Waar is Willibrord als je hem nodig hebt. O ja, dood. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: (Woonde ) Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
https://www.nu.nl/economie/6204069/lonen-stijgen-ongekend-hard.html Raar hè? Ik snap er ook helemaal niks van. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4096335/spookgarage-van-20-miljoen-staat-na-een-jaar-nog-steeds-bijna-leeg "De verkeersdeskundige adviseert verder dat parkeertarieven in het centrum flink omhoog zouden kunnen. Dan wordt goedkoper parkeren bij de P+R vanzelf aantrekkelijker." Heeft die parkeerdeskundige ooit zelf wel eens in Eindhoven geparkeerd? Daar wordt je nu al beide poten en ook beide armen uitgedraaid als je gebruik maakt van een parkeergarage. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Voor komende lolligheid kun je regio Utrecht aanhouden Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Is dat vooruitgang? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De tijd ging vooruit! Dus, ja?! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
We zijn klaar |
|
quote: Tip: Even op de backbutton klikken voor je de url kopieert of in de url het deel vanaf de # weglaten. Dan komen we gelijk bij het nieuwsbericht en niet bij de NuJij comments die je aan het lezen was. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2022 8:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Minder gaan werken en dan de extra vrije tijd niet op een vaste dag maar hier in overleg flexibel mee om gaan. Ik werk regelmatig gewoon 40 uur ipv 36. Als ik dan de week erop een dag vrij ben zit ik gemiddeld nogsteeds aan mijn contracturen en hoef ik geen vrije uren op te nemen. En je bent sowieso al minder vrije uren nodig omdat je vaak ook wel genoeg hebt aan een half dagje vrij. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
owja: Aantal wettelijk bepaalde vakantiedagen per land in West-Europa Frankrijk: 30 Griekenland: 26 Luxemburg: 26 Finland: 25 Zweden: 25 Denemarken: 25 Portugal: 22 België: 20 Duitsland: 20 Italië: 20 Ierland: 20 Spanje: 20 Nederland: 18 Bij een fulltime dienstverband van 40 uur heb je er in NL 20. (4X je aantal uren per week aan vakantieuren per jaar) 18 is op basis van 36 uur per week. Bovendien hebben de meeste mensen ook nog een aantal bovenwettelijke vakantiedagen. En sommige (zoals ik) ook ouwe lullendagen. Mijn totaal komt uit op 26,5 dagen als ik uitga van 8 uur voor een snipperdag. Edit: Ik zie dan ze dat bij nu.nl ook door hadden aangezien het is aangepast naar 20. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2022 9:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: soorteglijk in BE 38u is de norm 39u dan krijg je 6 dagen ADV - arbeidsduurvermindering 40u is 12 dagen ADV signature |
|
quote: Check. En die moet je voor juli van het volgend jaar opmaken. Gedoe ieder jaar weer... Nou ja, ik doe het al beter dan vorig jaar. Nog maar een uurtje of 25 waar ik vanaf moet deze maand. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hou op. Ik begin deze maand aan de uren van dit jaar, had nog veel over van vorig jaar. Pfff... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen problemen mee als zelfstandige. Ik heb alleen maar dagen zonder omzet en dagen met omzet. |
|
quote: Daar doet mijn werkgever niet moeilijk over want anders wil iedereen tijdens de drukke feestdagen extra vrij onder het mom: Sorry, de uren moeten op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Is een wettelijke verplichting... opmaken of foetsie. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ow, ok. Dan nog doe je iets niet goed als het niet lukt om 20 dagen (Of in mijn geval 144 uur) per jaar op te nemen. Als je gewoon je 3 weken vakantie neemt zijn er al 15 weg. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-06-2022 18:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat is echt zo'n ontzettende burgerlullenopmerking, dat je dan iets niet goed doet. Dat zou het geval zijn als ik die kutvakantie zou willen en er niet in zou slagen om die te plannen - maar die vakantie wil ik dus niet. Kanker op met die onzin Ik ben zelf heel wel in staat om te bepalen wat ik wel en niet wil en nodig heb, en dat is dus zeer zeker niet een verplichting om 20 werkdagen per jaar met mijn vinger in mijn reet te gaan zitten. Geef mij de knaken maar, of een andere vorm van compensatie, want anders word ik wel erg direct bestolen (en dat is dus wat er nu gebeurt als je die dagen niet opmaakt). Maar teringjantje zeg, je hebt al 104 dagen weekend per jaar, dan nog allerlei onzinnige feestdagen - je wilt ook wel eens wat gedaan krijgen. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ieder zijn ding natuurlijk. Ik zit op een punt in mijn leven dat ik liever thuis ben dan mijn tijd te verdoen bij een werkgever. Het zal bij jou misschien anders zijn maar in mijn werkomgeving is het amper nog mogelijk met iemand een gesprek te voeren in het nederlands. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Was het maar 'vroeger'. Dan was ik over 4 jaar helemaal van het werken verlost. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo is dat. Je hebt vrij nodig om iets gedaan te krijgen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |