![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4111953/demonstranten-dragen-boerenzakdoek-tijdens-protest-tegen-stikstofplannen Is die Autoweekverslaggever al gespot? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Ik heb mavo en ik ben het zelden eens met ND… "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Graag gedaan ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Geeft je browser geen emoticons weer of snap je niet helemaal waar ze voor dienen? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:ik ben een beetje autist ![]() When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Djeez. Slegty en ND postten uitspraken waar Faalhaas x aantal tijd geleden forumwappiestatus voor gekregen heeft. Nu kan je daarvan denken wat je wilt, maar het maakt mij altijd ernstig bezorgd over het huidige politieke landschap, als dat soort gedachtegoed bij meer en meer mensen begint op te duiken. Filip De Winter quoten, roepen op de bestaande media en suggereren dat die niet meer voldoet (voldoet, aan wat?), ongezond diepgeworteld wantrouwen in een democratische regering, “links = antifa”, denk dat we de gehele bingo hebben de laatste paar dagen. Gelukkig hebben we caron nog. Merci caron. ![]() |
|
quote: Het controleren van de macht. Dat is toch de taak van een journalist? ![]() |
|
quote: Er is hier binnen de wetenschap helemaal geen concensus over. ![]() |
|
quote: Als je geen krantenkoppen meer nablaat maar af en toe eens wat brononderzoek doet (bijv. een interiew met stikstofprofessor Lindeboom luistert) krijg je dus de wappiestatus. Ok duidelijk ![]() ![]() |
|
quote:Feitelijke verslaggeving van de actualiteit. “Het controleren van de macht” laat te veel ruimte voor suggestie aan mensen met politieke motieven enerzijds en fake news anderzijds. Als de feitelijke verslaggeving goed gebeurt, heb je een automatisch goed werkende vierde macht in een democratie. Als je alle aluminiumhoedjes loslaat in zelfverklaarde journalistiek, dan heeft de politieke macht aan de basis gelegen van de eigen winst. ![]() |
|
quote: Het gaat mij overigens over die uitspraak ![]() ![]() |
|
quote: Als dit goed gebeurt wel ja. ![]() |
|
quote: Je hebt het tegen een Belg. Stel je verwachtingen even bij. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Helaas is het merendeel van de Nederlanders er net zo erg aan toe. ![]() |
|
Als je naar de peilingen kijkt is er verbetering gaande. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Fun voor tien. Helaas heb ik daarvoor wel, even snel gerekend, een kilootje of 50 aan CO2 uitgestoten. Daar zal geen koe extra om hoeven sterven, dat zal eerder door mijn eetlust komen. Sorry, koe! ![]() https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ ![]() |
|
quote: Tering wat dom. En het is ook niet grappig. HaHa, DoMmE bElGeN!!1°1!/1 Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote:Jij hebt een academische proxy? Jij hebt een beetje gevoel bij de stand van de wetenschap hieromtrent? Anyway. Over t broeikaseffect en de rol van methaangas daarin is wel degelijk consensus. En de cijfers qua ontbossing, food conversion ratios etc zijn ook breed gedragen. Stikstofproblematiek heeft nog veel open vragen maar dat waar consensus over is, is afdoende om je zorgen over te maken When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ben jij een wappie toevallig? ![]() |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4112010/spandoek-met-mik-niet-op-de-boer-maar-op-deze-hoer-bij-protest-eindhoven Niveau Eindhoven. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:"Stikstofcrisis is een leugen" n Q.E.D. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Willem Engnek was er ook, natuurlijk. Brrr. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Yep, maar vast niet om de boeren te steunen. Het ging om meer dan dat die demo. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nog 5 dingen, lees ik. En dan maar 1500 mensen. Boer hoer. Ja, het rijmt. Maar het slaat negens op. En dan dat snipertaget, echt te slecht, hoor. Wat win je daar nou mee? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |