|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb 3 buren in de flat met allemaal "corona is een hoax" posters in de ramen, nooit last van gehad :') misschien zal het meevallen |
|
quote: Ga met Fusion neuqen man. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Kijk maar uit dat die terrorist je niet van je motor rijdt of je rieten dak in de hens zet (als je dat hebt). Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Heb je al een vlag met 'ZONDER BOER GEEN GEOUWEHOER' achterop je eigen auto overwogen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Er is nog wel een wereld of wat verschil tussen 'trots zijn op je vak' en 'de totaaldebiel uithangen om een niet te verdedigen punt te maken'. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Er is nog wel een wereld of wat verschil tussen 'alle boeren' en 'een groepje boeren die de totaaldebiel uithangen'. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heb je zowaar allebei gelijk. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Nuance, uit jouw mond, OMG. |
|
quote: Ik laat hier al weken vliegtuigen met banners "MEAT IS MURDER" en "KILL ALL FARMERS" overvliegen. Maar ze zijn er helaas nog steeds. |
|
quote: Als je dom vol blijft houden dat het Kabinet goed bezig is moet je van mij weinig nuance verwachten. Het nieuwe elan van Rutte 4, correctie Kaag 1, is niet de bevolking 1 poot uitdraaien maaar beide poten en ook de armen uitdraaien. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-06-2022 12:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Ze pakken je in je slaap. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Waar zegt Snaack dat? When your people matter, menstrual health matters |
|
#flikkertochopman Ik ga met jou niet in discussie /jezelf [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 30-06-2022 12:20] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je bent een rare jongen ND. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik verheug me er op. |
|
quote: Dit zijn je eigen woorden die je bezigt als je je zin niet krijgt. En nu ze tegen je gebruikt worden zijn ze raar. Je bent zelf Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: ik moet straks nog rijden. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik had altijd het idee dat "onze" hoeren helemaal niet van ons zijn, maar juist heel veel import zijn. Maar goed ik "kom" dan ook nooit bij hoeren.. HAHAHAHAHA..... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nog wat leesvoer: https://www.nu.nl/economie/6209335/stikstofuitstoot-uit-dierlijke-mest-daalt-voor-vijfde-jaar-op-rij.html https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2022/26/minder-stikstof-en-fosfaat-in-dierlijke-mest Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Volgens de laatste cijfers vormen de boeren slechts 0,6 procent van de beroepsbevolking dus zelfs als we jouw krankzinnige, op simplistische rechts-populistische Facebook-tokkie retoriek bij wijze van gedachteoefening aannemen en postuleren dat de overheid, in plaats van beleid te voeren waarmee een dringend probleem dat ons allemaal raakt aan te pakken, er genoegen in schept een complete beroepsgroep op genadeloze wijze uit te roeien, dan nog vormt die groep slechts een marginaal deel van de Nederlandse bevolking. Sterker nog, er zijn in Nederland meer veganisten dan boeren. Arme, simpele ziel. |
|
Jij weet zelf ook wel dat het niet alleen om de boeren gaat, dat is nu enkel een hot item. Alle schandalen van de afgelopen tijd heb je al geen actieve herinneringen meer aan zeker? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
DAT IS EEN HOAKS!!1!!1 |
|
Je moeder Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Oh meen je dat nou? Oh dat had ik niet door hoor nee. Waarom zo sarcastisch en agressief? Waarom niet gewoon eens ingaan op kritiek op je argumenten (dat voorbeelden van n=1 nog niet meteen de hele wetenschap omvergooien, of dat 'het beter doen dan elders' niet persé een argument is etc), of op de gegeven argumenten inzake GHG, ontbossing, export etc? Waarom is het zo moeilijk een discussie te voeren? Waarom ben ik gelijk anti-boer volgens jou? En ook al zou ik dat zijn (ben ik helemaal niet), waarom zo verbaal agressief? Het lijkt wel alsof je alles als een persoonlijke aanval opvat ofzo. Wil je een discussie of niet? Je zou zeggen van wel gezien het feit dat je behoorlijk frequent hier van alles post uit het nieuws, en zeker over het stikstofdebat. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |