![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kutvegas! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Ongeveer hetzelfde niveau als het nieuwspaal artikel. “Sociale media nodigen uit tot uiten van frustraties op willekeurige onderwerpen.” "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Daar heb jij geen last van natuurlijk met je meat cap. ![]() ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
https://opiniez.com/2022/07/02/de-aanval-op-de-democratie-komt-niet-van-de-boeren/maaikevancharante/ Goed artikel. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik doe maar even een gokje: De schrijfster is 'Het zusje van Jan'? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik zou de volgende keer gewoon de staatsloterij proberen als ik jou was. Nee dus. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Een grote ongeïnformeerde en onzinnige stroom aan whataboutisms zonder op de materie inhoudelijk in te gaan. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nee, da's wat er uit jouw moeder komt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Kun je ophouden zo persoonlijk en aanvallend te doen de hele tijd? Dank jezelf When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Je kunt ook niet reageren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:Op een forum. Je kunt ook niet zo persoonlijk een aanvallend doen. Siert je niet echt When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Je post om t uur zowat artikelen op een publiek forum. Je doet dit om reacties te krijgen. Dit is een forum. Interactie. Meerdere gebruikers. Wij verschillen van mening. Prima. Als je daar niet goed mee om kunt gaan, is t wellicht beter dat jij niet meer post. Dat, of je je reageert gewoon normaal. When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
ND ís grappig. Hij moét blijven. En blijven posten. KVLT. THE GAME IS KVLT. ![]() |
|
Three strike, you're out. Doei. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: ![]() KVLT. THE GAME IS KVLT. ![]() |
|
quote:Ik geef je i.i.g. mee dat ik niet zit te wachten op je persoonlijke aanvallen als daar geen enkele aanleiding voor is. Oke? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
Nou, nog 1 keertje dan. Stop toch met zeiken man. Ik heb helemaal geen behoefte aan jouw aandacht. Als ik dat wel wil vermeld ik het wel expliciet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:de omgekeerde wereld ND. Laatste keer: ophouden met persoonlijk aanvallend berichten als daar geen afleiding toe is. Duidelijk? When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Mag ik wel reageren? Ik vind het een prima stuk, de media doet zijn niet goed meer, dat begint steeds duidelijker te worden. Of misschien deden ze dat sowieso al nooit maar valt het nu meer op. ![]() |
|
Wat een hoop populistische onzin en van de pot gerukte verbanden tussen de twee of drie valide punten die ze maakt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Inderdaad. Het is een schreeuwerig en vooral dom artikel, populistisch idd When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |