|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Werk was voor mij ook altijd belangrijk hoor. Te belangrijk zelfs. Weken van 50 tot 60 uur waren meer regel dan uitzondering. Het extra geld was leuk maar het vele werken heeft mij op een geven moment wel mijn relatie gekost. Het geld was ook grotendeels weg omdat mijn ex vakkundig regelmatig bedragen door heeft gesluisd naar een rekening die op naam van haar ouders stond. (Tip: Begin nooit aan gezamelijke rekeningen omdat het zo makkelijk is. ) Dat bepaalt voor een groot deel dat ik nu juist andere dingen in het leven belanrijker vind dan werken, werken en nog eens werken. Gelukkig zit ik nu in een relatie waar we uiteraard wel rekenig met elkaar houden maar elkaar ook de vrijheden gunnen waar we beide behoefte aan hebben. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dan reken ik die taalfouten niet mee. Vrijheden gunnen? Doe je het ook met een ander, zonder daar van te houden |
|
Ieder een eigen rekening, denk ik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ieder eigen manier houden van. |
|
Wat een feels ineens. We zijn klaar |
|
quote: |
|
quote: Klopt. En een eigen huis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En een plek onder de zon? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En altijd iemand in de buurt die van me houden kon. |
|
Toch wou ik dat ik net wat vaker, wat vaker simpelweg kontneuken kon. Oooo hoooo. |
|
Op sommige parkeerplaatsen schijnt dat heel simpel voor elkaar te krijgen zijn. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ervaring mee ja? Ouwe viespeuk! |
|
Lol! Kan je ze zelf vinden of heb je tips nodig? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Tips, altijd welkom voor de geile variatie! |
|
Ik pm je, nu een keer niet over drugs. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: We zijn klaar |
|
quote: Simpele figuur. |
|
quote: Zielig ventje. |
|
We zijn klaar |
|
|
quote: Doe je nou een Elfensteen? |
|
Ow, wauwie! Dát is lang geleden dat die naam voorbij kwam. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
|
Toch nog even over het vervallen van vakantiedagen. quote: Da's dus niet helemaal hoe het werkt. Je werkgever moet er wel wat moeite voor doen. Die van mij doet dat dus niet. https://www.vanoers.nl/nieuws/loonadvies/wettelijke-vakantiedagen-vervallen-niet-zomaar/ https://www.tln.nl/nieuws/vervallen-van-wettelijke-vakantiedagen-maar-niet-automatisch/ Ik weet natuurlijk niet hoe jouw werkgever hier mee omgaat maar wellicht kun je hier je voordeel mee doen en ze gewoon nog even bewaren. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-06-2022 8:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |