|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De enige verdienste van Icke is dat hij de inspiratiebron vormde voor 1 van de beste tech-death albums ooit. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Yup. Nou zelfs wel meer dan één dacht ik (naast The Faceless) When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een metaforische drol is me dat zeg. signature |
|
ook een metafoor? |
|
https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/5341175/tweede-kamer-noodplannen-euro-val-dijsselbloem-kaag De gulden terug, Baudet blij! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het enige voordeel van de euro in al die jaren is dat je niet naar het GWK hoefde als je op vakantie ging. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.trouw.nl/nieuws/forse-stijging-vluchten-met-privejets-greenpeace-wil-europees-verbod~b0bc1bb4/ Het pluche neemt het plebs de maat en wil ze vliegen ontnemen, maar zelf doen ze er een schepje bovenop. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-10-2022 16:08] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Nou, woehoe! Ik ga alleen maar naar de USA op vakantie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ja jij. Jij bent een uitzondering. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ben je nou aan t trollen of zit hier een heel elegant macro-economische theorie achter gesteund door econometrische modellen? Of heb je niet echt veel kaas van economie? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:De meeste rijken en bedrijven nemen t plebs niet de maat. Dat doet de overheid (en terecht). Je uitspraak zou pas hout snijden als blijkt dat de overheid een substantieel deel van die vluchten op haar naam heeft staan. When your people matter, menstrual health matters |
|
Kijk nou, Fjoesion moet er weer even z'n plasje over kwijt. Het kabinet denkt niet zelf dat bij het pluche horen? En ze worden ook niet het pluche genoemd? Oh wacht, populistisch. Maar deze ken je als hoogopgeleid allesbijhoudende zeiksnor vast ook wel: https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/72/algemeen/ministers-pakken-veel-vaker-het-regeringsvliegtuig En voor het andere pluche zouden natuurlijk hetzelfde moeten gelden als voor het plebs mbt vliegacties. En ga nu maar weer mocro's in de wijk low kicken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
quote:Je kunt echt niet lezen bewijs je maar weer. Soms vraag ik me af of je je dom houdt en t maar trollen is. When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het was een serieuze reactie echter. Op normale toon gebracht commentaar op je posts is blijkbaar ook nogal lastig voor je te verwerken? Ik kan ook wel je naam misspellen, schreewerige meme's plaatsen en de inhoud omzeilen en wellicht wat schelden enz. Misschien is dat prettiger voor je en komt dat de sfeer ten goede hier? #huiliehuilie (pak m maar hoor) When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zoek gewoon je aandacht bij een ander. Ik heb helemaal geen behoefte aan een conversatie in wat voor vorm dan ook mét jou. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat is dan jammer voor je op dit openbaar forum waar ik lid van ben Het is t overigens dan erg vreemd dat je op me reageert als ik op jou reageer, dat heet namelijk 'een discussie'. En 'geen discussie' is al helemaal geen synoniem voor 'dan maar reageren met sarcasme en gescheld'. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: |
|
Jij bent ook maar een product van je genen en opvoeding, ik vergeef je. When your people matter, menstrual health matters |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/binnenland/6232345/experiment-succesvol-overgebleven-medicijnen-kunnen-we-nog-prima-gebruiken.html Dat lijkt een beetje op wat heel nederland eigenlijk al jaren roept. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Kijk 'm nou. Alsof ie Jezus zelf is. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |