|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bedoel je nu? Frequenterend? Telt koffie mee? Zolpidem zo nu en dan, uit schrik dat ik woke word. signature |
|
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/02/03/vuurtoren-oostende-diependaele/ in de achtertuin, vreselijk dat soort mensen, je verhuist naast een vuurtoren en je wil dat die geen licht meer geeft signature |
|
quote:Die laatste zin is incorrect ik kan me redelijk met statistieken behelpen en ben niet meer bevooroordeeld dan gemiddeld, en ben me daarvan bewust. Dat jouw geimplodeerde brein iedereen die niet met je complete complotdebiliteit meedoet als sheeple bestempelt en begint te blaten over confirmation bias zonder enige echte argumenten zegt vooral wat over jou. Anyway. Het ging om je eigen conclusies die echt kant noch wal raakten, niet om de wappies die je citeerde When your people matter, menstrual health matters |
|
, misschien moeten we weer eens ome Zelthor erbij vragen.. vraagt ie weer een permbannetje aan uit schaamte |
|
quote: Lekker aan het trollen knul? En nu steeds aan het F5en of ik al heb gereageerd zeker? [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 03-02-2023 22:52] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Voor dat F5-en zal ie toch wel wat AI ineengeflanst hebben? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
hoe zit dat nu met die drugs, wil je er nog of niet? signature |
|
quote: 24/7 F5en maar het zit hem verder niet dwars. Droeftoeters als Fusion en Hypnos zijn waarschijnlijk vooral bang dat er een kern van waarheid in enge verhalen zit en projecteren dat agressief op de ander. Alles aangrijpen om het oude vertrouwde wereldbeeld maar vast te houden. *zet bril af* Stressreductie door coping dus. |
|
Nee Paul Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Ja, oprecht, daar ben ik bang van. Stel je voor dat er echt een complot van reptielen bestaat die ons inspuit met apenfoetusDNA - Brrrr zeg, ik zou me zo ontredderd voelen. Wellicht ga ik dan pillen nodig hebben en fora volspammen, metal beginnen luisteren, niet meer buiten komen, galbakkend briefjes posten van één of andere onverlaat, niet meer willen deelnemen aan de maatschappij, pseudo-extreem rechts stemmen, ... ja echt, ik ben wel bang voor de gevolgen. Dat apenDNA en die reptielen maken me niet bang. Als zou blijken dat het waar is dan is het geen complot meer maar de waarheid, die door nieuwe info zou bevestigd worden. Maar op zich, so what? Nee, waar ik echt bang van ben is het vooruitzicht van hoe ik me zou beginnen gedragen ... damn, stel je voor zeg, zo een introllerante darmfilosoof die uitgaat van de onderbuik en alle academische ratio pertinent uitschijt ... tragisch! ik maak alvast een afspraak bij de euthanasist. signature |
|
Je relaasjes willen maar niet landen. Post anders gewoon weer ranzige shit. Daar ben je wel goed in. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Een afspraak met een psych lijkt me een mogelijke tussen optie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:ik F5 eigenlijk nooit en nee jij en die collegagekkie van je zitten me niet dwars. Het enige wat me hier dwars zit is de FvD/PowNed achtige meningen die hier verkondigd worden, maar niet meer dat dan het buiten dit forum al doet. Het continu gejank over bloeddruk en dwars zegt vooral wat over jullie ben ik bang. Cliche maar wel waar vermoedelijk When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Misschien kunnen ze samen gaan en korting bedingen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/klimaat/6249784/deze-winter-opnieuw-ruim-een-miljoen-verkeerde-bomen-geplant-in-nederland.html Het zal desondanks toch wel aan de boeren liggen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Dat jouw hersenen echt alleen maar in jij-bakken kunnen 'denken' is bekend When your people matter, menstrual health matters |
|
Hoe lang blijft je haar eigenlijk in model als je in de trollercoaster zit? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
https://opiniez.com/2023/02/04/journalistiek-roer-nos-journaal-moet-eindelijk-eens-om/baukegeersing/ Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: vooringenomen berichtgeving hilarisch, iemand die zichzelf niet vooringenomen noemt waar blijven ze vandaan komen :') natuurlijk is het NOS Journaal partijdig, en maar goed ook, anders ging iedere overbodige lowlife (dubbelop, ik weet het) aan de haal met een deel van de uitzendtijd. BEDANKT NOS JOURNAAL, dat jullie partijdig zijn. Hulde! signature |
|
quote: Niet iedereen post hier zaken om bevestiging te krijgen hoor liefje <3 signature |
|
Jij daarentegen... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Mensen die continue links posten over politiek en maatschappelijke issues op een publiek forum maar roepen dat t ze niets interesseert wat anderen ervan vinden zijn af When your people matter, menstrual health matters |
|
Is rechts posten wel ok? "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |