|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
https://www.nu.nl/economie/6246831/china-handelt-erop-los-met-het-door-sancties-geraakte-rusland.html Dat had niemand zien aankomen. Oh wacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee we hadden beter door kunnen handelen met ze idd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Goffer als ik bonje heb met iemand en iemand anders gaat zuipen met die, dan vind ik die ander echt niet meer leuq hoor [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-01-2023 17:27] signature |
|
Ja weet je, ik snap het wel hoor. Dan zeg je hey doe es normaal, die gozers zijn ziek in hun hoofd, maja, die ander moet het natuurlijk wel zelf ontdekken hè. En misschien is die ook wel ziek, maar dan gewoon ziek en niet ziek ziek snap je? Ja weet je, moet je niet iedereen meteen ze vriendjes afpakken, is beetje kinderachtig. Maar ik snap het wel, ja wat moet je anders hè? smoeilijk hoor. Echt moeilijk. En die politiek ja, die weten weer van geen hout peilingen te maken natuurlijk. Europa en zo, een bende werelvreemde loserts. Allemaal de pot op in Brussel. Spruitekoppe! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 15-01-2023 17:39] signature |
|
Volgens mij heb je zelf aardig wat gedronken. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ik heb geen idee waarom je dat zegt signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dat klopt helemaal. En, daar heeft ie jou toch voor? Wel goed dat je wat minder van die overtrokken smileys post de laatste tijd When your people matter, menstrual health matters |
|
best jammer dat je het gezicht niet kan zien van die man zo. signature |
|
Gelukkig hebben ze wel een broek aan! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote:Toeval? Hmmm? Wat denk je? Met t WEF zo gaande hm? When your people matter, menstrual health matters |
|
PUUUR GEZICHTSVERLIES signature |
|
GEEN GEZICHT, NEE! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
ZO OP T EERSTE GEZICHT WEL JA When your people matter, menstrual health matters |
|
Hij heeft lijk op zijn voorhoofd staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo lijkt het wel signature |
|
Ogen-schijn-lijk! When your people matter, menstrual health matters |
|
https://www.hln.be/video/productie/australiers-vinden-monsterlijke-pad-in-een-nationaal-park-351981 REPTILIAN OUTBREAK! signature |
|
quote: AMPHIBIAN in dit geval! “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: dat zeg je alleen omdat je geen andere argumenten hebt Wordt wakker! signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |