|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Want jij bent wakker! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: We gooien het even over een andere boeg. Schuldgevoel naar kinderen toe doet het altijd goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja gvd, in mijn tijd snoven we gas aan de lopende band en kijk naar mij, heulemaal in orde. straks krijgen die kinderen nog gasfobie of zo, lekker trendy. Gatverdamme, moeten we straks allemaal überfoods en zo halen omdat niemand nog kan koken. Big Gastro zit ons weer lekker in het gezicht uit te lachen ja. Wat is het volgende? Vodka is ongezond? Je zal het zien. Gaat zo gebeuren. signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Best saaie brief. Het gaat achteruit met de qualiteit. signature |
|
quote: En waarom moet daarbij ook altijd alles gesloopt worden? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Statement maken. is bulangrijk. signature |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4208157/handgranaat-gegooid-bij-coffeeshop-dader-staat-op-beeld Wat een onbenul. Als die handgranaat normaal was afgegaan had die lompe lul zelf ook nog wel wat scherven in z'n rug gehad. En hij lijkt nog via het fietspad terug te willen lopen ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En weer een nieuw hoofdstuk in de WOB-gate. Kaag heeft dus een nevenfunctie bij een WHO-organisatie die zich bezighoudt met pandemie-regie verzwegen. https://www.geenstijl.nl/5168661/kamervragen-over-schimmige-who-bijbaan-kaag/ Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Zou dit een reden kunnen zijn voor nieuwe verkiezingen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Daar valt vast wel onderuit te lullen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De tweede kamer uitlopen schijnt ze ook goed in te zijn. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Voor een trein lopen daarentegen... Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Voor de wappies en de tokkies en de elite, voor iederen! https://www.weforum.org/events/world-economic-forum-annual-meeting-2023/programme Je moet wel eerst een account creeren waarbij je je volledige DNA sequentie hardop moet uitspreken. En je krijgt dan alleen toegang tot de PR stunt meetings. De meetings acter gesloten deuren waar Reptilians zich kapot lachen over hun winsten van Coronavaccins mag je alleen bijwonen als je de secret handshake in je crypto wallet hebt When your people matter, menstrual health matters |
|
Worden er nog kinderen misbruikt? Anders kom ik niet hoor. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
ALleen door George Bush, als act When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een ontzettend saaie site. Ik viel bijna in slaap. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
JIJ BENT OOK EEN SLAPER!!!1! EEN SCHAPER!!!1! DOELBEWUST IN SLAAP GESUST DOOR RUTTE EN BUSH EN DE WHO EN DE NWO EN KURT COBAIN! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik heb wel veel naar the Who geluisterd, ja! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Echt? (stuur me even een PM) When your people matter, menstrual health matters |
|
Live at leeds is een van de beste live platen ooit! Maar dat is geen nieuws. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://www.hln.be/wetenschap-en-planeet/oliebaas-gekozen-tot-voorzitter-volgende-klimaattop-dat-moet-een-grap-zijn zie je wel, zelfs de klimatties geloven er zelluf niet in. Ze houden je voor het ootje man, de droom is fantasie. signature |
|
En zo is het. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |