IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar de woordenschat van de tractorfoob stokt bij "populisme" en "tokkie". [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-01-2023 12:36 by Snaack Profiel van Snaack

Krijgen we nu weer eindeloze reeksen met "maar het zit je niet dwars"?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2023 12:56 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 januari 2023 11:48 schreef Schweinhein het volgende:
Fijn dat je de polariserende werking van die poster even bevestigd.

Wie is hier nou de boze witte man, dwaas?

ondanks de tikfout enorm scherp verder. Oh en je moeder is t antwoord op je vraag uiteraard


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-01-2023 13:02 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 5 januari 2023 11:28 schreef Snaack het volgende:
Er kan geen enkele twijfel over zijn dat systemisch racisme ook op de woningmarkt een groot probleem is. Dat vindt de overheid ook:

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/04/23/discriminatie-op-de-woningmarkt-landelijk-groot-probleem

Maar goed, als witte man uit de provincie ben je je daar natuurlijk niet zo bewust van!


En voor wie het wil lezen (maar wie houd ik voor de gek...), de link naar het onderliggende rapport: https://open.overheid.nl/repository/ronl-f0dff1ab-2a66-4248-8309-bcc99f4306f7/1/pdf/rapport-gelijke-kansen-op-een-huurwoning-in-nederland-monitor-discriminatie-bij-woningverhuur.pdf

Maar even los daarvan: op het moment is de woningmarkt dermate verstoord dat je al haast van geluk mag spreken als je hoog genoeg op een lijst van potentiële huurders komt om überhaupt gediscrimineerd te worden (ik heb het dan vooral even over de sociale huursector). Er is gewoon geen doorkomen aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-01-2023 13:04]



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-01-2023 13:03 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Kudt. Dubbelpost.



[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 05-01-2023 13:04]



Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 05-01-2023 14:02 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

quote:
Op 5 januari 2023 12:56 schreef Fusion het volgende:
ondanks de tikfout enorm scherp verder. Oh en je moeder is t antwoord op je vraag uiteraard


Als de argumenten op zijn beginnen ze over typvautun.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-01-2023 14:23 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ja dat zal het zijn....


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2023 14:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ik heb de grootsten piemel/


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-01-2023 14:52 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Pics/piks or it didn't happen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2023 16:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

nee dat magt niet


signature


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-01-2023 10:06 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-01-2023 10:20 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Eigenlijk is ie gewoon weer quotewaardig.

quote:
Beste bejaarde,

Ziet u die foto?

Drie kleine aardappelen.

Precies 150 gram.

Zoveel aardappelen krijgt u later per dag als u het ‘geluk’ heeft in de laatste fase van uw leven niet meer thuis kunt wonen en u bijvoorbeeld terecht komt in woonzorgcentrum Die Buytenweye in Delft.

Mocht u de mensen op de wachtlijst voor u overleven.

Ja, u ziet het goed, de schil zit nog om de aardappel.

Ook voor de schil is betaald.

Ook de schil bevat vitamientjes!

Lust u geen schil? Dan snijdt u die er maar lekker zelf af. Dat gaat makkelijk, want ze worden nog gekookt, tot ze zacht zijn. Bovendien: een beetje beweging is goed voor de mens.

Tussen haakjes: u zag op de foto heus wel dat er geen 150 gram aardappel op de keukenweegschaal lag, maar 154 gram, want u bent niet seniel. Dat komt omdat de vrijwilligers nog moeten wennen aan het exact op gewicht snijden. De vrijwilliger die deze portie heeft gesneden, krijgt uiteraard een officiële waarschuwing. Want vier gram teveel lijkt niks, maar bij duizend broekpissers cliënten is het gewoon vier hele kilo!

U krijgt trouwens niet alleen aardappelen.

U krijgt ook groente.

Ook 150 gram.

Dan moet u niet meteen denken aan dure groenten als peultjes, asperges of sjalotjes, maar eerder aan wortels, spinazie en zuurkool. Niet omdat de zorginstellingen u zo goedkoop mogelijk willen voeden (vanwaar toch altijd die achterdocht?), maar omdat de boer die kent en/of u daar groot en sterk van wordt.

En u krijgt zelfs vlees of vis.

Minimaal 80 en maximaal 100 gram.

Nu de vis duur betaald wordt en vlees eten steeds meer een misdrijf is eerder 80 dan 100 gram natuurlijk.

Het zou trouwens wel fijn zijn als u níet alles opeet.

Vroeger mochten de vrijwilligers in zulke centra mee-eten wat de pot schafte, maar dat is per 1 januari verboden.

Ze mogen nu alleen nog opeten wat u en alle andere patiënten op hun bordje laten liggen.

Dat zamelen ze in, schuiven ze per soort (aardappelen, groente, vis en vlees) bij elkaar en dan warmen ze voor zichzelf op in de magnetron.

Nee, ik maak geen grap.

Ik maak nooit grappen.

Lees maar:

Geert Wilders tweet:

“Medewerkers/vrijwilligers die maaltijden opscheppen/serveren zullen worden voorzien van een weegschaal en instructies omtrent portiegroottes.”

HET IS GODGEKLAAGD ????????"




Dat wordt smullen voor de vrijwilligers!

Tenzij die de pech hebben dat u boven uw bordje hebt zitten kwijten of iets heeft uitgespuugd omdat uw kunstgebit haperde of u het “niet lekker” vond.

Hoezo niet lekker trouwens? In de oorlog hadden ze er om gevochten!

Als u nou moeite heeft met het kauwen of slikken, zelfs op doorgekookte aardappelen en groente en op vissticks en kipnuggets, dan heb ik goed nieuws voor u!

Tot 1 januari gaven ze in zulke woonzorgcentra nog soep met bijvoorbeeld groente, vermicelli en balletjes.

Is afgeschaft!

Althans: teruggebracht naar drie keer per week.

Die andere vier keer krijgt u een bouillonnetje in plaats van echte soep.

Geen kauw- of slikproblemen meer!

Lief hè?

Ja, ik vind dat echt zo lief.

Alles bij elkaar!

U bent natuurlijk nog opgevoed met de regel dat u uw bord leeg moest eten (ik noemde de oorlog al).

Nu de porties in de zorg kleiner worden (“Behapbaar en betaalbaar”, zou de VVD zeggen), voelt u tijdens het warm eten niet meer die druk van uw al lang overleden ouders op uw schouders.

“Je blijft net zo lang aan tafel tot je bord leeg is, Gerda!”

“Je vreet je bord leeg, Sander!”

(En dan helaas geen hond hebben, u herinnert het zich vast nog wel)

Bovendien gaat u van minder eten ook minder poepen.

Dus dan zit er minder poep in uw luier als u moet wachten tot u weer eens aan de beurt bent voor een verschoning!

En u red natuurlijk de planeet doordat er minder voedsel wordt weggegooid.

Wat vroeger naar de varkens ging, gaat nu naar de vrijwilligers.

Echt, aan alles is gedacht!

Voelt het laatste restje vechtlust in uw lichaam na het lezen van dit nieuwe beleid toch iets van weerstand?

Niet doen!

Ze bedoelen het allemaal zo goed!

GroenLinks-Kamerlid (en toekomstig fractievoorzitter) jonkvrouw Corinne de Jong van Ellemeet heeft namelijk al plannen gelanceerd om u bij behandelingen als een nieuwe heup of chemotherapie eerst langs een geriater te sturen die zich samen met u gaat afvragen of er nog wel zoveel zorgbudget in u geïnvesteerd moet worden.

“Mevrouwtje, weet u zeker dat u zo’n zware revalidatie wilt doormaken?”

“Mevrouwtje, hoe belastend is het niet voor uw kinderen met hun drukke gezin dat ze elke keer naar het woonzorgcentrum moeten rijden met de auto?”

“Mevrouwtje, met de auto! Als iedereen maar auto blijft rijden, dan vergaat de planeet binnen twaalf jaar, dat heeft u toch ook wel begrepen van Greta Thunberg?”

“Mevrouwtje toch… Weet u niet wie Greta Thunberg is? Bent u al getest op Alzheimer? Weet u welke lijdensweg patiënten met Alzheimer te wachten staat?”

Ik bedoel maar.

Jullie dragen niks meer bij aan de maatschappij.

Jullie zijn een kostenpost, die ook nog bergen tijd kost.

Wees blij dat je te vreten krijgt.

Groet,

JanD




Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-01-2023 11:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Triest (niet de inhoud want die bekijk ik niet). Ik bedoel uiteraard t opdringerige gequote onder t onhoudbare mom van "maar het kan me niets schelen wat anderen er van vinden".


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2023 13:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Hij bedoelt vaak dingen,
das best wel belangrijk in het leven.
Je hoort dat welles.


signature


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 07-01-2023 14:28 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 7 januari 2023 11:43 schreef Fusion het volgende:
Triest (niet de inhoud want die bekijk ik niet). Ik bedoel uiteraard t opdringerige gequote onder t onhoudbare mom van "maar het kan me niets schelen wat anderen er van vinden".


@ND

Ik snap wat je bedoelde in dat andere topic. Man wat is die Fusion een sneu figuur.
Want het zit 'm niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-01-2023 15:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Sneu, en dat uit de mond van iemand die mijn vrouw uitscheldt, die niet onder zijn normale username post, die geen enkele muzikale of anderszins inhoudelijk bijdrage levert aan dit forum, en die iedere slappe scheet die die post wanhopig probeert op te leuken met veel smileys. Joh... verder zit het me heel erg dwars. Mijn bloeddruk is echt door het dak.


When your people matter, menstrual health matters


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 07-01-2023 17:19 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

Gast waar heb je het allemaal over? Je vrouw beledigd? Quote 'm effe.

Ik zou professionele hulp zoeken als ik jou was want je bent echt aan het doordraaien als gevolg van obsessief gedrag voor bepaalde users hier.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-01-2023 17:31 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Het is maar een op sterven na dood forumpie, hè.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-01-2023 18:43 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Die anaturaltroldinges heeft gewoon een punt. Ik snap ook niet dat iemand uit de kliek van zichzelf verhevenden 'm daar nog niet op gewezen heeft.

Het lijkt de politiek wel. Als iemand uit het kartel fully retard gaat wordt er niks van gezegd maar oh oh als er iemand uit de oppositie iets zegt wat niet in hun straatje past.

En die trolaccounts... Ik heb al vaak genoeg om bans gevraagd. Het helpt niet, dus lekker laten gaan en ook daar (nagenoeg) geen aandacht aan besteden.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2023 19:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Best wel weinig nieuws in het nieuws eiglijk.


signature


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 07-01-2023 19:31 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 7 januari 2023 18:43 schreef Natural Disaster het volgende:
Die anaturaltroldinges heeft gewoon een punt. Ik snap ook niet dat iemand uit de kliek van zichzelf verhevenden 'm daar nog niet op gewezen heeft.

Het lijkt de politiek wel. Als iemand uit het kartel fully retard gaat wordt er niks van gezegd maar oh oh als er iemand uit de oppositie iets zegt wat niet in hun straatje past.



Komt omdat ze allemaal slachtoffer zijn van dezelfde PSYOP.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-01-2023 19:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ALLES KUT ENTER


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-01-2023 21:31 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Met hoofdletters lijkt alles enger.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-01-2023 21:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Even normaal doen tegen z'n moeder.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2023 0:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 7 januari 2023 21:31 schreef F.Jacobse het volgende:
Met hoofdletters lijkt alles enger.





Goed idee voor Halloween

Verkleedt gaan als hoofdletter


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-01-2023 6:08 by XXL Profiel van XXL

Ah.

Ik zie dat er alweer een maand is vertreken op de menstruatiekalender?

De tijd gaat snel.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen