IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar de woordenschat van de tractorfoob stokt bij "populisme" en "tokkie". [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 16:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 februari 2023 12:24 schreef Tanteloos het volgende:
Waarom zou er fittie tussen ons zijn, fusion?
Het enige wat ik niet trek is als je mijk kroost erin betrekt, dat dus, de rest don't care


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 16:04 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 februari 2023 13:23 schreef Natural Disaster het volgende:
Kijk 'm weer huilie huilie doen die Calimero.
Zelf te pas anderen voor alles wat mooi en lelijk is uitmaken en als er dan iets totaal nietszeggends over een scheiding wordt gezegd schiet ie weer vol in de jankmode.

Je bent zelf degene die het geziek hier aan de gang houdt.
Ik laat je voor 99% links liggen (huh huh).

Stop gewoon met je eigen kant noch wal rakende Tokkie gedrag. Misschien wordt je dan zelf ook anders benaderd. Triest figuur.

Ik zie de volgende huilpost wel weer langskomen.
Ja goede tactiek, alle kritiek is 'huilie', 'druk maken', 'bloeddruk' etc. Ik heb kritiek op jou idd, maar heb ik ooit je vrouw of 2 kinds voor iets uitgemaakt? Laat staan zonder enige reden? Dat is t grote verschil en dat snap zelfs jij. En oh je ziet de volgende huilpost al aankomen, wauw, nou, ik stond echt even te twijfelen hoor, zal ik nu wel of niet... Het enige waar jij goed in bent is dit soort debiele edoch volstrekt cliché internetsarcasme.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-02-2023 16:09 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

#flikkertochopman



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 16:15 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Meer inhoud dan dat zit er ook niet echt in je, ik weet het. Ga lekker door met je politieke mening hier op een publiek muziekforum posten onder t mom dat t je eeeeeeecht niet kan schelen wat een ander er van vindt. En indien niet genoeg reactie (die je eigenlijk niet wilt), citeer vooral nog even uit je linkjes, zodat niemand er een mening over kan vormen waar jij niet op zit te wachten


When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-02-2023 16:21 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 24 februari 2023 16:01 schreef Fusion het volgende:
Het enige wat ik niet trek is als je mijk kroost erin betrekt, dat dus, de rest don't care
Dat is rancune wegens trollerij.

In werkelijkheid is er dus eigenlijk niks, of enkel iets van jouw kant. Doe er wat mee of acteer je er doorheen. Het onvermogen daartoe draagt niet bij aan een gezellige sfeer.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-02-2023 16:22 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 24 februari 2023 16:15 schreef Fusion het volgende:
Ga lekker door met je politieke mening hier op een publiek muziekforum posten onder t mom dat t je eeeeeeecht niet kan schelen wat een ander er van vindt. En indien niet genoeg reactie (die je eigenlijk niet wilt), citeer vooral nog even uit je linkjes, zodat niemand er een mening over kan vormen waar jij niet op zit te wachten
Ja mooie troll is dat. Low effort, maximaal resultaat (nog steeds).


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 16:24 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 24 februari 2023 12:21 schreef Fusion het volgende:
Overigens ben ik best een kutkneus ja.

Klopt. Maar om een hele andere reden dan die je zelf opvoert. Omdat je (op deze post na) nul komma nul zelfreflectie toont. En meanwhile anderen de maat nemen. En dat trek ik slecht. Heel slecht.

*zet leesbril af*

Vuile hypocriete kankerkutkneus die je bent. Wacht maar tot ik je een keer tegenkom, dan trek ik je kop er af.



ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 24-02-2023 16:25 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 24 februari 2023 16:04 schreef Fusion het volgende:
Ja goede tactiek, alle kritiek is 'huilie', 'druk maken', 'bloeddruk' etc. Ik heb kritiek op jou idd, maar heb ik ooit je vrouw of 2 kinds voor iets uitgemaakt? Laat staan zonder enige reden? Dat is t grote verschil en dat snap zelfs jij. En oh je ziet de volgende huilpost al aankomen, wauw, nou, ik stond echt even te twijfelen hoor, zal ik nu wel of niet... Het enige waar jij goed in bent is dit soort debiele edoch volstrekt cliché internetsarcasme.


Voor iemand die hoogopgeleid is en claimt cognitieve vaardigheden te hebben ben je niet bekend met de betekenis van sarcasme?

En het ligt uiteraard nooit aan jou.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 16:32 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 24 februari 2023 16:25 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
En het ligt uiteraard nooit aan jou.

Marginale schertsfiguren als Fusion kunnen alleen maar jij-bakken als ze geconfronteerd worden met de realiteit.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 17:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 februari 2023 16:24 schreef Slechtie het volgende:
Klopt. Maar om een hele andere reden dan die je zelf opvoert. Omdat je (op deze post na) nul komma nul zelfreflectie toont. En meanwhile anderen de maat nemen. En dat trek ik slecht. Heel slecht.

*zet leesbril af*

Vuile hypocriete kankerkutkneus die je bent. Wacht maar tot ik je een keer tegenkom, dan trek ik je kop er af.


Dit gaat je toch een stuk beter af dan net doen als je samenhangende argumenten kunt formuleren 3 maart ben ik volgens mij in de buurt hoor, de 013. Succes met proberen.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 17:11 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Pffff whatever dan lijk ik teveel op jou

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 24-02-2023 17:14]


When your people matter, menstrual health matters


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 17:20 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 24 februari 2023 17:11 schreef Fusion het volgende:
Pffff whatever dan lijk ik teveel op jou

Nee angst, pure angst. Maar probeer me vooral zoveel mogelijk te vernederen met je denigrerende opmerkingen over wasknijpers vouwen enzo.

Beetje bekend met schaduwwerk van Jung? Dan weet je ook wat je te doen staat. Je hebt nog een lange weg te gaan Fusion.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 17:28 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Jij neemt niemand de maar en bent r toonbeeld van zelfreflectie. Weer jij wat ironie is?


When your people matter, menstrual health matters


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 17:31 by Slechtie Profiel van Slechtie

Geheel naar verwachting blijft het weer bij jij-bakken.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-02-2023 17:44 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

quote:
Op 24 februari 2023 16:25 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Voor iemand die hoogopgeleid is en claimt cognitieve vaardigheden te hebben ben je niet bekend met de betekenis van sarcasme?

En het ligt uiteraard nooit aan jou.


Uiteraard niet. Althans in zijn ogen.

Zoals ik al aangaf ik laat 'm in 99% van de gevallen gaan en elke keer als ie op het forum komt bewijst ie weer wat voor schlemielerige infantiele kutkneus het is door als een kind van 8 (huh huh) een paar uit het hoofd geleerde beledigingen te roeptoeteren.

De aandacht niet waard. Vooral lekker laten janken zodat ie een beetje het gevoel heeft dat ie er toe doet.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 17:49 by Slechtie Profiel van Slechtie



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 19:05 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Voor jullie allebei een grote spiegel besteld bij de Ikea (met je jijbakken). Stelletje spiegologen zijn jullie


When your people matter, menstrual health matters


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 24-02-2023 19:14 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 24 februari 2023 19:05 schreef Fusion het volgende:
Voor jullie allebei een grote spiegel besteld bij de Ikea (met je jijbakken). Stelletje spiegologen zijn jullie

Die ga jij toch niet zien. Daar is die plaat voor je kop veel te groot en te dik voor.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-02-2023 19:48 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 februari 2023 19:14 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Die ga jij toch niet zien. Daar is die plaat voor je kop veel te groot en te dik voor.
Je moeder is te groot en te dik.


When your people matter, menstrual health matters


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 24-02-2023 20:00 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 24 februari 2023 19:48 schreef Fusion het volgende:
Je moeder is te groot en te dik.


Dank voor de bevestiging van je zoveelste leugen.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 20:12 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 24 februari 2023 20:00 schreef ANaturallyDisaster het volgende:
Dank voor de bevestiging van je zoveelste leugen.

Net als dat ie zelfmoord zou plegen. Allemaal loze beloftes. Wel goed klaar mee.



Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 24-02-2023 21:03 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 24 februari 2023 16:01 schreef Fusion het volgende:
Het enige wat ik niet trek is als je mijk kroost erin betrekt, dat dus, de rest don't care

Het feit dat ik net je wijf tegenkwam op asianmeatrape.org is dus geen probleem om te benoemen. Maar als het waarschijnlijk toch je dochter was opeens wel? Vaag.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2023 22:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 februari 2023 17:20 schreef Slechtie het volgende:
Nee angst, pure angst. Maar probeer me vooral zoveel mogelijk te vernederen met je denigrerende opmerkingen over wasknijpers vouwen enzo.

Beetje bekend met schaduwwerk van Jung? Dan weet je ook wat je te doen staat. Je hebt nog een lange weg te gaan Fusion.


Da's voor high opgeleiden


signature


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 25-02-2023 2:59 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 24 februari 2023 17:10 schreef Fusion het volgende:
3 maart ben ik volgens mij in de buurt hoor, de 013.




Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 25-02-2023 10:34 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Tilburg, de plees toe bie. :') :') :')



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen