|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook. En m'n shirt. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En ze hebben geen boxershorts? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/opmerkelijk/6244813/brits-ziekenhuis-smst-per-ongeluk-kankerdiagnoses-in-plaats-van-kerstgroet.html Sorry, u heeft uitgezaaide longkanker en genezing is niet meer mogelijk! Of nee, wacht, we bedoelen: fijne kerstdagen! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Lijkt wel monty python. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Zou kunnen, maar die heb ik dan gemist. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
En het badpak heb je dan zeker ook gemist? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die badpakken heb ik uiteraard allebei in de kast liggen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik had niet anders verwacht. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.hln.be/binnenland/laat-colruyt-binnenkort-eigen-coltruy-maken-het-zou-wel-eens-kunnen~a58fafe2/ deze is simpelweg fantastisch signature |
|
https://www.rd.nl/artikel/1003851-voedingscentrum-oliebol-is-ongezond Oud nieuws van gisteren. Sjeezzz... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Logisch, wie wil nog neuken met die tokkies? signature |
|
Je moeder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Niet dat we het nog niet wisten maar in Eindhoven moesten ze nog maar eens benadrukken hoe koekoek ze zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Af en toe een tokkiewiif neuken kan best lekker zijn - in principe voel je het verschil niet. Er een kind mee maken is dan weer een afrader. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Kwoaje keie!! quote: Dat sowieso, man. |
|
quote:Heel goed, in week 1 van t nieuwe jaar even firm je status als conservatieve, racistische, boze witte man bevestigen. Duidelijkheid. Grenzen. Ik waardeer t ergens wel When your people matter, menstrual health matters |
|
Er kan geen enkele twijfel over zijn dat systemisch racisme ook op de woningmarkt een groot probleem is. Dat vindt de overheid ook: https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2021/04/23/discriminatie-op-de-woningmarkt-landelijk-groot-probleem Maar goed, als witte man uit de provincie ben je je daar natuurlijk niet zo bewust van! |
|
Psies. En de zwartjes en bruintjes mogen Allah op hun blote knieen danken dat ze t hier zo goed hebben. Ze moeten niet zo zueren. Ze pakken onze tradities al af, moeten ze ook nog de fucking huizenmarkt afpakken!!1! We geven onze huizen al als warme broodjes gratis weg aan asielzoekers uit hun landen, laten we dan ons eigen volk een beetje voortrekken in de reguliere huizenmarkt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Fijn dat je de polariserende werking van die poster even bevestigd. Wie is hier nou de boze witte man, dwaas? [Dit bericht is gewijzigd door Schweinhein op 05-01-2023 11:49] |
|
quote: Wij van wc-eend. |
|
Een kind maken is altijd een afrader. Kinderen, brrr. Al denken sommige pausjes er anders over. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Voor iemand die claimt hoogopgeleid te zijn gedraag je je wel heel erg dom. Zo wil ND natuurlijk nooit met je neuqken boze witte man. Kom maar op met de gevatte totaal geen indrukmakende tegenopmerkingen. Het zit je tenslotte toch niet dwars. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |