IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar de woordenschat van de tractorfoob stokt bij "populisme" en "tokkie". [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 20:18 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Baseer je nou maar op wat ik hier inhoudelijk post als t over actualiteit of wetenschap etc. gaat. Doe ik bij jou ook, complotdebiel


When your people matter, menstrual health matters


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-01-2023 20:19 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 29 januari 2023 20:18 schreef Fusion het volgende:
wat ik hier inhoudelijk post


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 20:25 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Dat moeten we idd met een vergrootglas gaan zoeken ja.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 29-01-2023 20:26 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 29 januari 2023 20:11 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dat jij na je carrière als junkie een tijdlang in de here bent geweest heb je hier zelf meermalen verkondigd. Met welke wanen je je tegenwoordig wel of niet bezighoudt interesseert me verder niet. Beide periodes in je leven hebben iig voor hersenbeschadiging gezorgd waardoor je fictie niet meer van realiteit kunt onderscheiden. Eén en ander probeer je nu te maskeren met lachwekkende superioriteitsgevoelens.


Eentje on in te lijsten deze.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 20:47 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 29 januari 2023 20:25 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Dat moeten we idd met een vergrootglas gaan zoeken ja.
Met mijn afgestorven hersencellen heb ik slechts een simpele baan met zeer simpele wetgeving omtrent simpele zaken in een zeer rustige en overzichtelijke omgeving, een PhD studie in simpele zaken omtrent evolutie en artificiële intelligentie, en nog wat andere simpele zaken ernaast, en baseer ik me qua mening inzake de door wappies en andere tokkies hier geposte onderwerpen meestal gewoon op simpele bronnen maar nee hoor, verder hele rake kritiek hier van de forumcomplotwappie in zijn eenzame prephuisje en een wasknijpers in elkaar draaiende flapdrol die zijn exen met de dood bedreigt. Wat voel ik me dom naast jullie. Je hebt echt een punt.


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 20:54 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 29 april 2012 15:44 schreef Fusion het volgende:
Ik wou dat ik er nooit aan begonnen was (drugs dus). De grote hoeveelheden coke (dat was de drugs waar ik na alle XTC, wiet, speed, paddos, MDMA, hash, opium etc) het langstmee doorging die ik heb misbruikt hebben er voor gezorgd dat mijn emoties flink afgestompt zijn

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hersenschade-oplopen-cocaine-gebruik/
quote:
Op 3 mei 2012 15:44 schreef Fusion het volgende:
Ik nam echt bizarre hoeveelheden paddo's na een hele dag nuchter blijven, de eerste x dat ik XTC nam nam ik gelijk 5 pillen etc etc. Ik denk dat vooral de coke (dat was t enige wat ik nog deed) me flink heeft afgestompt. Ik heb er nog steeds erg veel last van. Ik ben erg verslavingsgeveolig, maar ik was niet de enige bij wie ik zag dat coke echt HEEL erg versalvend is.

En bizarre hoeveelheden paddo's lijken me ook niet echt bevorderlijk voor je hersens.
quote:
Op 29 januari 2023 20:47 schreef Fusion het volgende:
Je hebt echt een punt.

Zijn we het daar iig over eens.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 29-01-2023 21:21 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Nouja Fusion, het is wel compensatiegedrag van je. En af en toe van Eindpaul, en ook af en toe van mij.

ND trollt gewoon echt door die linkjes te blijven droppen. Het zal het er gedeeltelijk wel eens mee eens zijn, maar hij voedt verder enkel de happerts. En na al die tijd is Fusion de enige die nog hapt.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 21:23 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Prima allemaal, maar ondanks alle drugs heb ik nog steeds een baan en studie op een niveau waarop jouw hersens nooit zullen kunnen acteren en ben jij nog steeds een complotwappie met zeer bizarre denkbeelden. Dus, ehm ja... Heel raak allemaal je modder hoor.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 21:27 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 29 januari 2023 21:21 schreef Tanteloos het volgende:
Nouja Fusion, het is wel compensatiegedrag van je. En af en toe van Eindpaul, en ook af en toe van mij.

ND trollt gewoon echt door die linkjes te blijven droppen. Het zal het er gedeeltelijk wel eens mee eens zijn, maar hij voedt verder enkel de happerts. En na al die tijd is Fusion de enige die nog hapt.
Je let niet goed op ik ben niet de enige die reageert. En nee, ND trolt helemaal niet, hoe kom je er bij, hij post alleen maar zijn mening hier. Niets mis mee. Net zoals er niets mis mee is dat ik zijn mening racistisch, homofoob, conservatief, rechts en bangelijk vind.


When your people matter, menstrual health matters


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 29-01-2023 21:33 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

Wordt tijd dat we eens allemaal met een te klein handdoekje in de sauna gaan zitten.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 29-01-2023 21:36 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Ik was van plan om helemaal niet op je te reageren maar mij homofoob noemen.

Vraag Bub en OWW even wie hier de homofoob is, over het paard getilde kutkneus.

Jij bent echt gestoord in je bovenkamer. Een geesteszieke dwaas die alles voor anderen denkt te kunnen bepalen.

En een plaat voor de kop waar je die hele stinkstad waar je in woont zonder enige moeite kunt bedekken.

Ik zie je huilie huilie wel weer tegemoed.





Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 21:40 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 29 januari 2023 21:23 schreef Fusion het volgende:
Prima allemaal, maar ondanks alle drugs heb ik nog steeds een baan en studie op een niveau waarop jouw hersens nooit zullen kunnen acteren en ben jij nog steeds een complotwappie met zeer bizarre denkbeelden. Dus, ehm ja... Heel raak allemaal je modder hoor.

Roep anders nog een paar keer dat je superieur bent. One trick pony.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 21:42 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 29 januari 2023 21:36 schreef Natural Disaster het volgende:
over het paard getilde kutkneus.


Yup.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 29-01-2023 21:50 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 29 januari 2023 21:27 schreef Fusion het volgende:
Je let niet goed op ik ben niet de enige die reageert. En nee, ND trolt helemaal niet, hoe kom je er bij, hij post alleen maar zijn mening hier. Niets mis mee. Net zoals er niets mis mee is dat ik zijn mening racistisch, homofoob, conservatief, rechts en bangelijk vind.


Dus als iemand het er niet mee eens is dat half Afrika hier de boel als ware het een sprinkhanenplaag uit komt vreten is ie een racist?

Wat is er mis met conservatief?

Wat is er mis met rechts, zeker als je kijkt hoe (extreem)links te werk gaat?

En definieer bangelijk?
Ben je zelf niet gewoon bang dat je ongelijk hebt?

En weer bepalen wat een ander doet of moet doen.
Je mening opleggen aan anderen lijkt wel een hobby van je.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 22:43 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 29 januari 2023 21:40 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Roep anders nog een paar keer dat je superieur bent. One trick pony.
de 1trick pony ben jij. Met je voorspelbare drugs en kerk iedere keer, fuck wat een voorspelbare slappe hap ben je toch ook. Iedere keer als jij je 1trick pony weer van stal haalt laat ik je even merken dat zelfs na alle hersenschade mijn hersenen nog steeds beter werken dan de jouwe Zo genoeg aandacht voor jouw persoon voorlopig. Moet tenslotte aan mijn bloeddruk denken


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-01-2023 22:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 29 januari 2023 21:50 schreef ANaturallyDisaster het volgende:

En weer bepalen wat een ander doet of moet doen.
Je mening opleggen aan anderen lijkt wel een hobby van je.
Defuck is dit alterego nou zo gespeeld dom of ben je echt zo? De tering


When your people matter, menstrual health matters


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 29-01-2023 23:20 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 29 januari 2023 22:43 schreef Fusion het volgende:
Zo genoeg aandacht voor jouw persoon voorlopig.




Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 30-01-2023 5:18 by Tanteloos Profiel van Tanteloos



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-01-2023 6:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 januari 2023 12:25 schreef Attila_the_hun het volgende:
het gross van de boeren produceert vooral Engels raaigras en mais voor het vee. Een aardappel in zo een perceel wordt al onkruid beschouwd. Als daar nu eens een deel overstapt op aardappelen dan kun jij gewoon van je patatje(frietje) blijven genieten tegen een normale prijs.


Daar raak je dan precies het punt van fresco, waar nu veeteelt is is het meestal niet zo geschikt voor aardappelen. Veeteelt is op veelal zompige veen gronden. Waar aardappelen in de klei staan en hier in Nederland de grootste records qua opbrengst wereldwijd worden gehaald. Ik schat zo dat in de helft van de veeteelt gebieden je weinig anders kan dan gras kweken,vandaar dat veeteelt wat betreft voedselproductie zeker nog een rol heeft in duurzame landbouw.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-01-2023 6:54 by XXL Profiel van XXL

Ik dacht altijd dat eerpels juist van losse grond houden. In mijn hoofd voldoet klei niet enorm aan die eis.

Hebben wij het vroeger thuis altijd verkeerd gedaan en had de opbrengst dus vele malen groter kunnen zijn?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-01-2023 8:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 30 januari 2023 5:18 schreef Tanteloos het volgende:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4223134/stuk-haar-van-quinty-afgeknipt-bij-feest-in-013-dit-is-echt-ziekelijk

Ultieme naaistreek zeg.



"Mijn haar is mijn alles"


dat wordt wat na de chemo


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 30-01-2023 8:57 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

De chemotherapie zelf zorgt voor haarverlies. Dus na de chemo groeit het weer terug. Is dat het moment waarop jij denkt dat ze het zwaar gaat krijgen?


Schweinhein
Usericon van Schweinhein
Posted 31-01-2023 18:12 by Schweinhein Profiel van Schweinhein

quote:
Op 29 januari 2023 22:43 schreef Fusion het volgende:
de 1trick pony ben jij. Met je voorspelbare drugs en kerk iedere keer, fuck wat een voorspelbare slappe hap ben je toch ook. Iedere keer als jij je 1trick pony weer van stal haalt laat ik je even merken dat zelfs na alle hersenschade mijn hersenen nog steeds beter werken dan de jouwe Zo genoeg aandacht voor jouw persoon voorlopig. Moet tenslotte aan mijn bloeddruk denken



Zeg Fusion, hoe lang ga je dat kinderachtige gedoe nog in stand houden? Ik probeer een realistische inschatting te maken hoeveel popcorn ik in moet slaan voor komende week.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-01-2023 20:17 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Het tijdperk van de 747 is nu echt voorbij, de laatste nieuwe is afgeleverd

Prachtige kist. Misschien door de tijd ingehaald en in het passagiersvervoer vaak al vervangen door efficiëntere machines, maar wat mij betreft nooit overtroffen als totaalplaatje en ervaring.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 31-01-2023 20:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 31 januari 2023 18:12 schreef Schweinhein het volgende:
Zeg Fusion, hoe lang ga je dat kinderachtige gedoe nog in stand houden? Ik probeer een realistische inschatting te maken hoeveel popcorn ik in moet slaan voor komende week.




Zijn jullie nou een discussie aan het winnen of elkaar aan het verliezen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen