|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dat moeten we idd met een vergrootglas gaan zoeken ja. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Eentje on in te lijsten deze. |
|
quote:Met mijn afgestorven hersencellen heb ik slechts een simpele baan met zeer simpele wetgeving omtrent simpele zaken in een zeer rustige en overzichtelijke omgeving, een PhD studie in simpele zaken omtrent evolutie en artificiële intelligentie, en nog wat andere simpele zaken ernaast, en baseer ik me qua mening inzake de door wappies en andere tokkies hier geposte onderwerpen meestal gewoon op simpele bronnen maar nee hoor, verder hele rake kritiek hier van de forumcomplotwappie in zijn eenzame prephuisje en een wasknijpers in elkaar draaiende flapdrol die zijn exen met de dood bedreigt. Wat voel ik me dom naast jullie. Je hebt echt een punt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hersenschade-oplopen-cocaine-gebruik/ quote: En bizarre hoeveelheden paddo's lijken me ook niet echt bevorderlijk voor je hersens. quote: Zijn we het daar iig over eens. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Nouja Fusion, het is wel compensatiegedrag van je. En af en toe van Eindpaul, en ook af en toe van mij. ND trollt gewoon echt door die linkjes te blijven droppen. Het zal het er gedeeltelijk wel eens mee eens zijn, maar hij voedt verder enkel de happerts. En na al die tijd is Fusion de enige die nog hapt. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Prima allemaal, maar ondanks alle drugs heb ik nog steeds een baan en studie op een niveau waarop jouw hersens nooit zullen kunnen acteren en ben jij nog steeds een complotwappie met zeer bizarre denkbeelden. Dus, ehm ja... Heel raak allemaal je modder hoor. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Je let niet goed op ik ben niet de enige die reageert. En nee, ND trolt helemaal niet, hoe kom je er bij, hij post alleen maar zijn mening hier. Niets mis mee. Net zoals er niets mis mee is dat ik zijn mening racistisch, homofoob, conservatief, rechts en bangelijk vind. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wordt tijd dat we eens allemaal met een te klein handdoekje in de sauna gaan zitten. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
Ik was van plan om helemaal niet op je te reageren maar mij homofoob noemen. Vraag Bub en OWW even wie hier de homofoob is, over het paard getilde kutkneus. Jij bent echt gestoord in je bovenkamer. Een geesteszieke dwaas die alles voor anderen denkt te kunnen bepalen. En een plaat voor de kop waar je die hele stinkstad waar je in woont zonder enige moeite kunt bedekken. Ik zie je huilie huilie wel weer tegemoed. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Roep anders nog een paar keer dat je superieur bent. One trick pony. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Yup. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
quote: Dus als iemand het er niet mee eens is dat half Afrika hier de boel als ware het een sprinkhanenplaag uit komt vreten is ie een racist? Wat is er mis met conservatief? Wat is er mis met rechts, zeker als je kijkt hoe (extreem)links te werk gaat? En definieer bangelijk? Ben je zelf niet gewoon bang dat je ongelijk hebt? En weer bepalen wat een ander doet of moet doen. Je mening opleggen aan anderen lijkt wel een hobby van je. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote:de 1trick pony ben jij. Met je voorspelbare drugs en kerk iedere keer, fuck wat een voorspelbare slappe hap ben je toch ook. Iedere keer als jij je 1trick pony weer van stal haalt laat ik je even merken dat zelfs na alle hersenschade mijn hersenen nog steeds beter werken dan de jouwe Zo genoeg aandacht voor jouw persoon voorlopig. Moet tenslotte aan mijn bloeddruk denken When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Defuck is dit alterego nou zo gespeeld dom of ben je echt zo? De tering When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4223134/stuk-haar-van-quinty-afgeknipt-bij-feest-in-013-dit-is-echt-ziekelijk Ultieme naaistreek zeg. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Daar raak je dan precies het punt van fresco, waar nu veeteelt is is het meestal niet zo geschikt voor aardappelen. Veeteelt is op veelal zompige veen gronden. Waar aardappelen in de klei staan en hier in Nederland de grootste records qua opbrengst wereldwijd worden gehaald. Ik schat zo dat in de helft van de veeteelt gebieden je weinig anders kan dan gras kweken,vandaar dat veeteelt wat betreft voedselproductie zeker nog een rol heeft in duurzame landbouw. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik dacht altijd dat eerpels juist van losse grond houden. In mijn hoofd voldoet klei niet enorm aan die eis. Hebben wij het vroeger thuis altijd verkeerd gedaan en had de opbrengst dus vele malen groter kunnen zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: "Mijn haar is mijn alles" dat wordt wat na de chemo signature |
|
De chemotherapie zelf zorgt voor haarverlies. Dus na de chemo groeit het weer terug. Is dat het moment waarop jij denkt dat ze het zwaar gaat krijgen? Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
quote: Zeg Fusion, hoe lang ga je dat kinderachtige gedoe nog in stand houden? Ik probeer een realistische inschatting te maken hoeveel popcorn ik in moet slaan voor komende week. |
|
Het tijdperk van de 747 is nu echt voorbij, de laatste nieuwe is afgeleverd Prachtige kist. Misschien door de tijd ingehaald en in het passagiersvervoer vaak al vervangen door efficiëntere machines, maar wat mij betreft nooit overtroffen als totaalplaatje en ervaring. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Zijn jullie nou een discussie aan het winnen of elkaar aan het verliezen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |