|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Even normaal doen tegen Fusion "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
taalfauten verraden je helaas signature |
|
quote: Ik werd nog hard aan de AI maar het is nog best moeilijk om de taalfouten overeen te laten komen met die van een brakke spellingscheck op een mobiel. Mijn cognitieve vaardigheden laten me nog even in de steek. Kom je 3 maart ook naar de 013? Misschien kunnen we een kamer nemen. K kan ook de achterbank platgooien. Ø voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk |
|
Ik vrees dat er geen SYL zal gebracht worden dus hoeft niet. bank hoeft niet plat, gewoon over de leuning hangen en beuken is ook lekker. beetje verder wat dogging doen, om beurt. signature |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 01-03-2023 12:30] Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
|
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4237112/dorp-vreest-komst-van-nieuwe-jomanda-en-alle-overlast-die-daarbij-hoort "In deel 4 van onze podcastserie 'Op hoop van zegen' hoor je hoe de religieuze organisatie aan de benodigde 8 miljoen euro komt: 'BMW van God'." Voor degene die wil weten hoe Bart aan z'n BMW is gekomen. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En de usa heeft het ook al gedaan. Het is me wat met al die anonieme bronnen. https://www.eurotopics.net/en/296513/did-the-us-blow-up-nord-stream "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Eerst was het nog Rusland. https://www.businessinsider.com/nord-stream-pipeline-leaks-were-sabotage-explosives-traces-found-sweden-2022-11?international=true&r=US&IR=T "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Yep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Knulletjes toch. Er is er hier natuurlijk maar één verantwoordelijk: Mark Rutte. Die heeft het namelijk altìjd gedaan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
En daarmee is het de schuld van het WEF. Zie, wij snappen het. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
De vicieuze cirkel is weer eens rond. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 07-03-2023 20:34] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Ik stem natuurlijk ook op de grootste partij in mijn nieuwe leefomgeving, BBB. Bier, burgers en blowjobs was het toch? |
|
Ik ga dit jaar waarschijnlijk blanco stemmen. Ik weet het niet meer. En PvdD, Ouwehand, brrr. Laat maar, niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 08-03-2023 12:47] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Da's een stem voor de gevestigde kliek Wim. Als je wilt dat de afbraak waar het huidige kabinet mee bezig is doe je er goed aan op een oppositiepartij te stemmen die niet in lijn is met het huidige kabinet. Dus voor zover ze bij de PS al verkiesbaar zijn naast geen VVD, CDA, D66, CU ook geen PvdA, GL, Volt, Bij1, Den Haan of Gundoheks. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Dat dacht ik ook altijd, dit zou de eerste keer dat ik blanco zou gaan stemmen, dus voor de zekerheid even opgezocht. Tijdens verkiezingen voor de gemeenteraad, Europese Unie et cetera kan er ook blanco gestemd worden. Een blanco stem wordt in Nederland wel meegerekend in het opkomstpercentage, maar heeft geen invloed op de uitslag van de verkiezingen. Bij verkiezingen wordt een blanco stem vaak als een duidelijker protest gezien dan onthouding van stemmen. Wanneer iemand zich onthoudt van stemmen is dat vaak omdat hij gewoon niet geïnteresseerd is in politiek, terwijl mensen die blanco stemmen dat juist wel zijn. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Blanco_stem "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Is één poltietktopic met continu op onwetendheid gebaseerde haatspuwerij tegen bijna alle partijnen op PVV en BBB (en deels FvD) na niet genoeg? When your people matter, menstrual health matters |
|
Kruisbestuiving. Soms gaan dingen zoals ze gaan. Mods! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik zou dan toch liever op een partij stemmen anders dan de nu regerende bende. De kans dat de oppositie dan wat meer weerstand kan bieden is dan groter. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dat lijkt me wat krom geredeneerd. Het resultaat blijft hetzelfde: jij hebt als burger je democratisch recht om een partij politiek wel/niet te steunen niet uitgeoefend. Nu kan je dat natuurlijk uit protest doen, maar je kan het imo niet verkopen als doeltreffende politieke/democratische activiteit. Je hebt een stem, je kan ze gebruiken. Als je ze niet gebruikt, laat je het systeem gewoon zijn werk doen zonder jouw deelname. Neemt niet weg dat ik wel begrijp waarom je het niet zou doen, maar dat is iets anders. |
|
Gewoon even stemwijzertje doen en dan VVD stemmen. Dat is mijn voorstel. Succes! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |