IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar de woordenschat van de tractorfoob stokt bij "populisme" en "tokkie". [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-02-2023 11:33 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Alleen als t heel heel extreemrechts is, uiteraard


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 06-02-2023 15:15 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Verdonk post altijd recht door zee.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 06-02-2023 17:26 by ANaturallyDisaster Profiel van ANaturallyDisaster

quote:
Op 6 februari 2023 10:09 schreef Fusion het volgende:
Mensen die continue links posten over politiek en maatschappelijke issues op een publiek forum maar roepen dat t ze niets interesseert wat anderen ervan vinden zijn af


Maar het zit je niet dwars.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-02-2023 19:38 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Holy shit jongens. Die beelden van de aardbevingen in Turkije en Syrië liegen er niet om. Je ziet echt gebouwen instorten alsof ze met explosieven gecontroleerd worden opgeblazen - alsof ze zowat in de grond wegzakken. Als je op zo'n moment binnen bent maak je eigenlijk geen schijn van kans. Wat een ellende.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2023 20:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 5 februari 2023 21:20 schreef Natural Disaster het volgende:
Jij daarentegen...





je moeder doet zelf geen poging meer na jou


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-02-2023 20:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Deed.


Excuses.


signature


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 06-02-2023 21:58 by ArsedNaturalist Profiel van ArsedNaturalist

quote:
Op 6 februari 2023 19:38 schreef Negatieveling het volgende:
Holy shit jongens. Die beelden van de aardbevingen in Turkije en Syrië liegen er niet om. Je ziet echt gebouwen instorten alsof ze met explosieven gecontroleerd worden opgeblazen


Zeg dat nou niet te hard, zo direct is dat ook een inside job volgens sommigen hier


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 07-02-2023 7:36 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 6 februari 2023 19:38 schreef Negatieveling het volgende:
Holy shit jongens. Die beelden van de aardbevingen in Turkije en Syrië liegen er niet om. Je ziet echt gebouwen instorten alsof ze met explosieven gecontroleerd worden opgeblazen - alsof ze zowat in de grond wegzakken. Als je op zo'n moment binnen bent maak je eigenlijk geen schijn van kans. Wat een ellende.
https://www.nu.nl/aardbeving-syrie-en-turkije/6250118/turkije-is-te-weinig-opgeschoten-met-maatregelen-voor-veiliger-bouwen.html

Godver, waarom is dat niet gewoon een linkje?

[Dit bericht is gewijzigd door Tanteloos op 07-02-2023 7:36]


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-02-2023 15:20 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Tja, dat vind ik ook weer zoiets. Een nieuw gebouw aardbevingsbestendig(er)bouwen in zo'n regio lijkt me een no-brainer, maar reeds bestaande gebouwen aanpassen is bepaald niet triviaal en het geld klostst daar geloof ik bepaald niet tegen de plinten. Dus moet je dan verbaasd zijn 'dat het niet opschiet'?

Wel absurd om te zien hoe het ene gebouw compleet implodeert, en het gebouw er naast fier overeind blijft staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 07-02-2023 15:20]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-02-2023 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 februari 2023 21:58 schreef ArsedNaturalist het volgende:
Zeg dat nou niet te hard, zo direct is dat ook een inside job volgens sommigen hier


Support aan Rusland betaal je cash


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-02-2023 12:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 7 februari 2023 15:20 schreef Negatieveling het volgende:
Tja, dat vind ik ook weer zoiets. Een nieuw gebouw aardbevingsbestendig(er)bouwen in zo'n regio lijkt me een no-brainer, maar reeds bestaande gebouwen aanpassen is bepaald niet triviaal en het geld klostst daar geloof ik bepaald niet tegen de plinten. Dus moet je dan verbaasd zijn 'dat het niet opschiet'?

Wel absurd om te zien hoe het ene gebouw compleet implodeert, en het gebouw er naast fier overeind blijft staan.


Wat ik begreep is dat ontroerendzaken belasting zo is ingericht dat je voor het bebouwde oppervlak aan de grond betaald waardoor je een incentive hebt om de onderste verdieping zo minimaal mogelijk te bouwen en de bovenste groter. Niet erg handig in aardbevinggevoelig gebied.

Wat ook meespeelt is dat de laatste groote aardbeving van dit kaliber in deze regio rond 1500 was. Op die tijdschaal bereiden mensen zich niet goed voor... De kastelen en gebouwen gebouwd door Romeinen brachten het er nu ook niet goed vanaf. (al waren die tussentijds ook wel aangepast).



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-02-2023 12:24]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 12:46 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 6 februari 2023 19:38 schreef Negatieveling het volgende:
Holy shit jongens. Die beelden van de aardbevingen in Turkije en Syrië liegen er niet om. Je ziet echt gebouwen instorten alsof ze met explosieven gecontroleerd worden opgeblazen - alsof ze zowat in de grond wegzakken. Als je op zo'n moment binnen bent maak je eigenlijk geen schijn van kans. Wat een ellende.

Geen idee wat je precies gezien hebt maar er zijn (per abuis) nepbeelden verspreid door Volkskrantjournalist Maarten Keulemans.

Bron:
https://www.knack.be/nieuws/factcheck-nee-deze-video-toont-niet-de-recente-aardbeving-in-turkije/


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 08-02-2023 13:17 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 8 februari 2023 12:46 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Geen idee wat je precies gezien hebt maar er zijn (per abuis) nepbeelden verspreid door Volkskrantjournalist Maarten Keulemans.

Bron:
https://www.knack.be/nieuws/factcheck-nee-deze-video-toont-niet-de-recente-aardbeving-in-turkije/


Ik heb massa's beelden gezien op zo'n beetje alle gangbare nieuwssites van CNN tot Al Jazeera, plus wat er op telefoons van collega's met Turkse en Syrische achtergrond binnenkomt. Het totaalplaatje is aardig consistent. Overigens had ik de beelden die jij aanhaalt nog helemaal niet langs zien komen.



OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 13:30 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 8 februari 2023 13:17 schreef Negatieveling het volgende:
Ik heb massa's beelden gezien op zo'n beetje alle gangbare nieuwssites van CNN tot Al Jazeera, plus wat er op telefoons van collega's met Turkse en Syrische achtergrond binnenkomt. Het totaalplaatje is aardig consistent. Overigens had ik de beelden die jij aanhaalt nog helemaal niet langs zien komen.

Ok duidelijk


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-02-2023 13:50 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 8 februari 2023 12:21 schreef ElitE het volgende:
Wat ik begreep is dat ontroerendzaken belasting zo is ingericht dat je voor het bebouwde oppervlak aan de grond betaald waardoor je een incentive hebt om de onderste verdieping zo minimaal mogelijk te bouwen en de bovenste groter. Niet erg handig in aardbevinggevoelig gebied.

Wat ook meespeelt is dat de laatste groote aardbeving van dit kaliber in deze regio rond 1500 was. Op die tijdschaal bereiden mensen zich niet goed voor... De kastelen en gebouwen gebouwd door Romeinen brachten het er nu ook niet goed vanaf. (al waren die tussentijds ook wel aangepast).


Niet ook in 1999?


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 14:17 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

quote:
Op 8 februari 2023 13:50 schreef Tanteloos het volgende:
Niet ook in 1999?

Nee is nepnieuws.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 08-02-2023 14:26 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 8 februari 2023 12:46 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Geen idee wat je precies gezien hebt maar er zijn (per abuis) nepbeelden verspreid door Volkskrantjournalist Maarten Keulemans.

Bron:
https://www.knack.be/nieuws/factcheck-nee-deze-video-toont-niet-de-recente-aardbeving-in-turkije/

Net even het twitteraccount van hem bekeken. Doet niets anders dan natte scheten laten. Zo iemand is dan wetenschapper?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-02-2023 14:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Hij is geen wetenschapper. En ik weet niet hoe journalisten werken en of er nog steeds internationale persburo's zijn waar je foto's van kunt afnemen enz, maar hij was zelf gewoon slachtoffer van nep nieuws. Weet niet waar hij t weer vandaan had maar t was een retweet, niet een door hem zelf geschreven artikel voor een krant.


When your people matter, menstrual health matters


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 08-02-2023 15:11 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 8 februari 2023 14:59 schreef Fusion het volgende:
Hij is geen wetenschapper.

Ok wanneer mag iemand zich wetenschapsjournalist noemen dan? Moet je geen achtergrond als wetenschapper hebben daarvoor?


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-02-2023 15:14 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

HEt zou me verbazen dat daar regels of certificering voor zijn.


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-02-2023 16:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 8 februari 2023 15:11 schreef Slechtie het volgende:
Ok wanneer mag iemand zich wetenschapsjournalist noemen dan? Moet je geen achtergrond als wetenschapper hebben daarvoor?



gewoon briefjes schrijven volstaat al tegenwoordig


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 08-02-2023 17:16 by Tanteloos Profiel van Tanteloos

quote:
Op 8 februari 2023 14:17 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Nee is nepnieuws.
Ik ben niet vatbaar voor je pogingen tot het zaaien van verwarring.


Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 08-02-2023 19:48 by Slechtie Profiel van Slechtie

quote:
Op 8 februari 2023 17:16 schreef Tanteloos het volgende:
Ik ben niet vatbaar voor je pogingen tot het zaaien van verwarring.


*kijkt over leesbril heen*

Niemand gelooft je Paul.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 21:30 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

https://www.wyniasweek.nl/huurbeleid-van-kabinet-leidt-niet-tot-meer-maar-tot-minder-huurwoningen/

Of je hem nou op Volksgezondheid of Volkshuisvesting zet, Hugo sloopt de boel wel.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 23:02 by OPPEREINDBAAS Profiel van OPPEREINDBAAS

Weer wat ontwikkelingen bij het Nord Stream onderzoek. Ben benieuwd wat voor gevolgen dit gaat krijgen.



Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen