|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk even waar je dit vanaf plukt, best wel een discutabele achtergrond van de oprichter. quote: Burgerjournalistiek |
|
O. De groeten aan je dubbelaccount. Oh wacht, dit is je dubbelaccount. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 28-09-2022 18:45] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: *fixed |
|
quote: Ach, dat went. En gekker dan een Fusion en een of ander trollaccountje is toch niet mogelijk dus who cares? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Correctie, why would I care? Vanaf 1:00 t/m 2:45, zeker ook van toepassing op een handjevol van die zelfbenoemde deugers hier. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: *fixed |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
|
|
quote:Kan zijn, maar gelukkig geen populistische tokkie When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Je bent een populistische schreeuwerd die steeds meer trekjes van een wappie vertoont. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Goede vraag want je reageert continu, post continu op een publiek forum etc. When your people matter, menstrual health matters |
|
Jij bent nog minder dan een op de stoep achtergebleven uitgedroogde hondendrol. En een verspiller van zuurstof. De groeten aan je bloeddruk. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Christus te paard jongens. ezaz.nl Als je het door een zoekmachine trekt, krijg je inderdaad die site te zien, en vervolgens (afhankelijk van de zoekmachine) allerlei sites die je willen helpen om nepnieuws van echt nieuws te onderscheiden, of doorverwijzingen en links naar andere onderscheidende platforms zoals daar zijn apokalypsnu.nl, hetanderenieuws.nl, bewusteburgers.be en mijn persoonlijke favoriet, https://stopworldcontrol.com/nl, alwaar ezaz.nl staat gelinkt samen met andere gekende grootheden als het onvolprezen FvD en natuurlijk ook 'Architechts & Engineers for 9/11 Truth'. Het is dan ook een site waar men onder andere links verzamelt naar "Nieuwswebsites die het misdadige plan van de Nieuwe Wereldorde ontmaskeren." Straks maar eens een biertje gaan drinken in de stad, anders kom ik van het lachen niet meer in slaap. Jòngens toch. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: quote: |
|
Ah, het trollen is weer begonnen. Lezen jullie zelf wel nieuws of zijn jullie drukker met het op Google verifieren van de nieuwssites? Ik vraag dat voor een vriend. |
|
quote:Pantoffelheld When your people matter, menstrual health matters |
|
Ben je nou weer op de lange tenen getrapt omdat je zelf weer voorspelbaar gedrag aan het uitlokken bent? |
|
quote: Ik wel, ik weet nu ook wat ND leest |
|
Ja en dat jij je er weer mee ging bemoeien lag ook niet in de lijn der verwachting. Wat is je punt? Ik zie domme opmerkingen, domme linkjes, dus ik reageer maar weer. @Zwijn [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 28-09-2022 19:51] When your people matter, menstrual health matters |
|
De wondere wereld als gevolg van ons 'geweldige' kabinet. Lees hun traagheid in het oppakken van de energiecrisis, zeker tov de landen om ons heen. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 29-09-2022 8:12] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Je zult maar net je gas af hebben laten sluiten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Voor de trouwe lezers, een mededeling waarom er even geen briefjes zijn. https://www.jndkgrf.nl/2022/09/26/briefje-van-jan-aan-mijn-lezers-2/ Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
https://www.nu.nl/economie/6226980/meer-omzet-voor-supermarkten-door-hogere-prijzen.html Mogen we hier nu uit concluderen dat de prijzen dus niet gestegen zijn om de hogere kosten te dekken maar enkel om de zakken nog sneller te vullen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee. Omzet is iets anders dan winst. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |