|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wie zijn "wij"? Spreek voor jezelf, fopboersympathisant / bangwitte frust. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Nu maak je me heel erg nieuwsgierig naar wat jouw bijdrage is aan onze welvaart, vooruitgang en veiligheid. Nog los van de domme oneliner die je hierboven uitbraakt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Het was natuurlijk een loze opmerking (tegen iemand die met zijn 2 banen waarschijnlijk beduidend meer uren maakt dan hij met zijn vorkheftruck of wat t ook is). Ik heb t ook wel gehad eigenlijk hier. Hoera! When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat is eigenlijk je beroep ND? Ik heb werkelijk geen idee en ben ook stiekem wel nieuwsgierig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dat ben ik. Wel scherp blijven, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-11-2022 10:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Van jou wist ik t niet. Het is frappant dat degenen die steeds schermen met mijn bloeddruk etc degenen zijn die t leuk vinden om mijn vrouw en zelfs dochtertje te beledigen. Dat zit t je nogal dwars (dat of je bent echt een beetje triest van nature). Dat ze selectief mijn lullige posts eruit pikken en er commentaar op geven en selectief de posts waar mijn posts weer reacties op zijn negeren, prima, maar ik ga toch ook niet (heel makkelijk) over hun vrouw, kind, ouders lopen spuien? De enige die me ooit 1x zo ver heeft gedreven door me maandenlang persoonlijk aan te vallen is geband. Anyway, alle voorspelbare reacties die ik zelf ook kan verzinnen zullen volgen hier, veel plezier When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Nee dan dit hoogstandje: quote: :') [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 06-11-2022 12:34] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
#kootbie Me wou dat ik U was! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Daar mag je nieuwsgierig naar zijn, maar dat hoort bij één van de dingen die ik niet op een forum plemp. Maar ik werk gewoon 40 uur per week, betaal gewoon belasting en krijg geen toeslagen. Ik heb overigens wel ooit bij een bedrijf gewerkt waar anderen met een heftruck reden, maar dat terzijde. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: De inhoudelijke kritiek zie je dan doelbewust niet? Ik maakte een opmerking over je klassieke redeneerfout waarbij je een kunstmatig "wij" creëert om zo meer waarde aan je standpunt te geven en / of een kunstmatig onderscheid te impliceren tussen "wij" (de hardwerkende, belasting betalende en goedbedoelende Nederlander) en "zij" (de profiterende dan wel parasiterende buitenlander / asielzoeker / gekleurde medemens / whatever). Dat ik me daarna nog bedien van wat creatieve beledigingen... tja, ik ben ook maar een mens. [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 06-11-2022 13:03] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Anderen uit gaan leggen wat ze volgens jou zeggen. Wat een dagbesteding. :') :') :') Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: Prima. Dat houdt het spannend en mysterieus. quote: Minimaal 32K per jaar aan belastbaar inkomen dus. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 06-11-2022 17:34] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: gewoon een aanvraag doen toch? signature |
|
quote: Je weet dat toeslagen aanvragen iets is waar je in nederland erg voorzichtig mee moet zijn? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ja :p signature |
|
quote: Folders rondbrengen toch? Dat heb ik tenminste in mijn aantekeningen staan. |
|
Ik dacht dat ie op de loonlijst van Jan Dijkgraaf stond. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Jan Dijkgraaf. JAN Dijkgraaf... Toeval? Welnee. Naast de briefjes en boeken schrijft Jan ook heel veel op het forum van ZM. Oja. Aantekeningen, lol!!! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ik denk niet dat die mens geld genoeg heeft om iemand te betalen. Hij doet niets anders dan briefjes schrijven de ganse dag. signature |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Je moet toch aan de kost komen, daarom zeikt ie ook elke dag.. met een doneerknop en reclame op de pagina. [Dit bericht is gewijzigd door ArsedNaturalist op 09-11-2022 18:29] |
|
quote: Zouden er ook daadwerkelijk mensen doneren? Van mij mag het - moge Jan Dijkgraaf gillend rijk worden van de behoefte van bangwitte kleine geesten aan bevestiging van een heuse blogger - maar het is zo zonde van het geld. Hetzelfde soort quasi-bloemrijke verwensingen en diepzinnige analyses van de meest uiteenlopende problemen inclusief voor de hand liggende, pasklare oplossingen kun je gratis en voor niks ook van allerlei sociale media-kanalen oplepelen. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 09-11-2022 18:41] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
https://twitter.com/VelzenRemco/status/1590264871224233984 quote: Allemaal conspiracy. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |