|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Bruce Banner |
|
Eerste optreden met n bandje was voor mij op mn 15e We Care a Lot van Faith no More op toetsen meespelen.. moest er maar een beetje stoer bij bewegen van de band haha.. Joa en daarvoor wel loze optredens van de muziekschool in de toenmalige schouwburg in Almelo.. maar dat viel voor mij niet serieus te nemen ghegh. *leest Rutan-post* Ah Offspring ook nog gedaan later met mn bandje Exhibit A haha.. en R.A.T.M. (Killing in the name; Bombtrack), Megadeth (Symphony of Destruction, Train of Consequences), Pearl Jam spul, Dog Eat Dog, Biohazard etc. Iets van 16 waren we toen ofzo [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2005 12:20] |
|
heeft iemand nog tips om niet te nerveus over te komen,en fatsoenlijk te spelen enzo? alles is welkom Bruce Banner |
|
quote: Killing in the name hehe. Das van hetzelfde soort nummers als: Smells like teen spirit Bro hymn Dat soort dingen worden ook altijd gespeeld. Even kijken of ik er nog een foto van heb. En anders rip ik die VHS band nog wel een keer. Toch best gaaf. Ik nog met lang haar, mijn squier stratje hehe. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Niet in een rukband spelen, dat scheelt. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: ok... had je nog meer? Bruce Banner |
|
quote: Blijf backstage. Het publiek zal je echt niet missen. |
|
quote:Uhuh quote:Nog.. omg..nu ? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2005 12:26] |
|
quote: Je set gewoon goed kennen. Drink eerst een biertje of 2 vantevoren, wordt je wat relaxter van. De 1e 2 nummers zijn altijd doorbijten, daarna gaat het vanzelf goed. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Het is tussendoor erg kort geweest, nu ben ik het weer aan het laten groeien (sinds 2 jaar). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Mijn eerste optreden was in een Haags jeugdhonk, als 15-jarige zanger van de coverband Graveyard Shift met meesterlijke gitarist Tobias Borra en David Barker op de drums. We speelden Aces High en Hallowed Be Thy Name (waar ik het laatste couplet niet van wist... ) van Maiden, Symphonies Of Destruction van Megadeth en een soort van Infernal Death van Death. Oh ja, en Refuse/Resist van Sepultura. Tip voor beginnende bands. Nooit eerst grunten en dan een Dickinson nummer zingen. ...what she said... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 06-07-2009 14:31] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Excellent! Doe 'm de groeten van me, wil je? Ik zag 'm voor het laatst een jaar of drie geleden op Den Haag C.S., voor 't eerst weer met kort haar en zo. Wat voor muziek maken jullie? ...what she said... |
|
Ik denk dat het voor mij zo'n 18 jaar geleden is, met mijn toenmalige band Near Dark. Ik zou echt niet meer weten wat voor muziek we speelden, beetje thrash-achtig denk ik. Weet alleen nog dat ik bloednerveus was. Beetje spanning voor een optreden is niet zo erg. Heb ik nu nog, vooral als je de zaal en het publiek niet kent. Wat Rutan zei, 1 of 2 nummertjes en dan is dat weg. |
|
quote: Wie mag ik zeggen? Ik zie hem vanavond bij bandpractice. Als je wat wil horen check dan even onze site www.cyphercore.com But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Reeds gedaan! Kostatnah, zaun optreide? De naam is Erik van Doorn, van het bad old Haganum. VETTE VETTE muziek trouwens! ...what she said... |
|
quote: Niet nadenken, opgaan in je muziek, door hebben dat het publiek geniet, dus nergens druk om te maken etc. Of veel bier haha |
|
quote: En zorgen dat iemand anders rijdt.... |
|
quote: Joa doar he'k een zwolse bassist veur haha |
|
quote: Ik niemand... |
|
Mijn eerste optreden was in Hedon in Zwolle met Deadhead en Thanatos, vond ik best een goed begin. we speelde maar 20 minuten maar goed |
|
quote: Bassist kopen? hehe @Corpsegrind : doe je netjes dan! Met welke band was dat? Vast wel bij geweest hehe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2005 15:20] |
|
quote: Kostda? |
|
quote: Och tientje doen? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |