|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee ... je EIGEN optreden .. dus dat je zelf op het podium stond ... |
|
quote: Dat had ik nou wel willen zien, Mayo in een musical. Video? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Mijn eerste optreden was in een kerstmusical. Op een klokkenspel. In de kerk. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
In de 6e klas lagere school in een musical speelde glibber 1 van de 3 dieven.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja daar zijn diverse video's van en neeeee niet online |
|
quote: hehe |
|
2 september op een bruiloft, met een bluesroc bandje hopen dat de zanger nu wel op de maat kan invallen en blijven zingen edit: nooit van gekomen [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-04-2006 17:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mijn allereerste optreden op een klassieke muziek avond bij mij op school. Ik speelde daar als een stuk van Beethoven. Dat was 2.5 jaar geleden. En ik was strondzenuwachtig en ik heb daardoor wat vreemde versieringen ter plekke verzonnen waardoor het alsnog goed doorliep |
|
Battle of Bands in Unrealcafe Meppel 2 Juli, wel onze thuisbasis, dus hadden we de publieksprijs met min of meer 90% van de stemmen gewonnen |
|
tsja, populariteit is iets anders dan kwaliteit he Bruce Banner |
|
Komen er daarom veel mensen kijken bij Elxoroelfjegimly? |
|
Rofl @ bandnaam edit: je weet toch dat ik niet populair ben... [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-08-2005 19:31] Bruce Banner |
|
quote: Ine en Liza wel toch? |
|
quote:Kennelijk meer homo's in de gay metal dan ik dacht |
|
quote: Niet alleen in de gaymetal hehe. |
|
Mijn allereerste "optreden" was in de Harmonie in Zwolle met een schoolbandje van het Grafisch Lyceum. Dat was meende ik in 1991 of 1992. Aris, later drummer in Seizure speelde drums... We speelden o.a "Hotel California". Mijn eerste optreden met een band was met de psychedelische rockband Aurora Borealis in 1997 in de Kwinne Stadskanaal. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
mijn eerste optreden was toen ik 15 was in ommen in jc punt, het optreden ging niet slecht (op mijn zang, tevens het enige wat ik moest doen na) dit is wel wat verbeterd in de jaren. we hadden KUTgeluid in de zaal, monitoren die er stonden maar het NIET deden, een geluidsman die te stoned was om er ook maar naar om te kijken, maar het heeft wel zijn positieve kanten gehad, vanaf dat moment heb ik mijzelf voorgenomen om een eigen PA. te kopen, en ik hoef nu alleen nog maar monitoren |
|
Heeft iemand opnames van zijn/haar eerste optreden? Ik heb daar niks van, maar zou me wel leuk lijken om weer eens terug te zien |
|
quote: Ja ik, maar zou niet weten hoe dit van een videoband naar mpg of iets dergelijks te kunnen omzetten. |
|
Dat weet ik ook niet, maar volgens mij is daar ergens een topic over? |
|
quote: Hmm of met digitale camera stukje meefilmen met videoband.. hmmzz.. als ik straks vakantie heb zal ik het eens uit gaan zoeken. Wel humor overigens |
|
Laat ons meejanken van het lachen!! |
|
quote: Moet ik eerst de banden bij mn ouders ophalen en dan moeilijk gaan doen met fotocamera. Ahja, als het lukt laat ik het zeker wel even zien, niks mooiers dan jeugdige onschuldigheid |
|
|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |