|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat bedoel ik dus. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
hahaha There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Oldskool joeweetog. |
|
mijn 1e optreden... pfff... vast al gepost in dit draadje.. Volgens mij was dat op de zgn. "klassieke avond" van het gymnasium alwaar ik al 13 jarig manneke op akoustisch gitaar een zelfgebakken compilatie van Metallica dingen speelde. Ja, "Call of Khtulu" iig.. Samen met een vriendje die er geen reet van kon (gitaarspelen dus) |
|
toen ik 11 was moesten we op school meedoen aan een playback show. ik deed meatloaf verder moet mn eerste optreden nog komen. heb wel een paar keer bijna opgetreden met mn gitaarleraar, we wilden sepultura coveren op t budtbal, maar tot 3 keer toe ging dat op t laatste moment toch niet door maar volgens mij schijt ik zowiezo 7 kleuren als ik al dat publiek zie "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Gewoon het podium op en ff je ding doen dan meteen doorlopen naar de bar om bier te halen |
|
quote: Er vanuit gaande dat je niet hoeft te rijden. |
|
Vooruit bier of chocomel |
|
quote: Dat valt best mee Bruce Banner |
|
Mijn eerste optreden was met de "Niftarlake College-schoolband". Begeleidingsband voor het toneelgedoe ROFL. Drummen met kwastjes yeah "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nifterlake College in Maarssen? |
|
Mijn 1ste optreden was in september 1991 met mijn toenmalige band Etherial Winds als het voorprogramma van de goeie The Gathering in NoNeem te Hardenberg. En dat was kick-ass www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Etherial Winds Mijn eerste optreden was als drankorgel ergens heel lang geleden, kan me niet meer herinneren En het was GOED!! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: O, dus je herleeft Je Allereerste Optreden elk weekend??? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Haha ja. Ben druk op tournee, probeer alle kroegjes langs te gaan! SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Welk merk drankorgel gebruik je dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Raarbaard, is that you Donders, wat heb ik een tering hekel aan nicknames |
|
quote: Ik bespeel echt alles!! Goed he SALT IN YOUR WOUNDS!! |
|
quote: Oew, Bram! 666 is errug trui enzo! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Jor, wat was jouwe eerste concert? En was je dronkes? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Mijn eerste concert was niet bepaald mettul. En ik vertel het je lekker niet, nee! En dronken was ik niet. Kommop man, ik was 11 ofzo. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: En hoe lang is dat precies geleden? |
|
quote: Vijf jaar, dat weet je best wel. Bloodied by the thorns beside the leaves |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |