|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Alsof jij niet wist hoe oud ik ben. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Nee, dat wist ik niet. Stond dat ergens in een topic of zo? |
|
quote: He jeetje. Ja het heeft wel eens ergens gestaan geloof ik. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Nou, ik wist het niet. Maar nu dus wel. |
|
quote: Yep, hoezo? Heb je er getuige van mogen zijn dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nou, dat dacht ik! |
|
quote: Hihi! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mijn eerste keer op de planken was als invalzanger bij Passion, zo'n jaar of 10/ 11 geleden. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Mijn eerste keer live beuken was op de middelbare school een jaar of 12 geleden voor een groep brugklassers die sinterklaasfeest hadden. Ze hadden ons als schoolbandje gevraagd of we wat Sinterklaasnummers konden spelen en dat konden we wel... we hebben die brugpiepers platgeblaast met "Poep in je Schoen", een bewerking van de Raggende Mannen (zal ik jou eens even lekker in je schoen scheiten, of heb je al poep, poep in je schoooeeeeeen!!!)en nog wat metal-brouwseltjes.... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-03-2005 11:19] |
|
Torhout in 96. Sepulturaa De Peppers beukten nog harder. mvg wk10 |
|
Ik zit nu een paar maanden in Xantossa als zanger. Binnenkort gaan we een demotje draaien en dan hebben we al een paar tenten waar we vrij zeker kunnen gaan spelen. Xantossa speelt al 12 jaar en ik voel een zekere prestatiedrang opkomen. Dit is echter mijn eerste band en ik wil dit wel goed gaan doen. Iemand enige tips Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
niet stil staan en gay zijn. |
|
Kortom, bewegen, beetje headbangen, scary naar het publiek kijken en zeggen dat hun degene zijn die sucken, en bier drinken? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: |
|
14 oktober in de Peppel in Zeist is het zo ver.... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Succes & Plezier man! Mijn eerste optreden deed ik met de plaatselijke muziekvereniging (althans, het slagwerkensemble daarvan). Ik was toen een jaar of 9, geloof ik... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 14-08-2005 8:45] |
|
Mijn eerste optreden ooit is al 15 jaar geleden, damn ik word oud... Het leukste was nog wel dat het vlak voor kerst was en er midden in de kroeg een grote kerstboom stond (dat die niet gesneuveld is, is een wonder) en dat er boven het podium een plastic engeltje hing waaronder wij 'vrolijk' onze death/grind ten gehore brachten... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Mijn eerste optreden was toen ik erg jong was, 10 jaar ofzo? Nouja musicals waren het toen |
|
eerste optreden, was of een schoolmusical, of met de fanfare, blokfluit toen nog... |
|
mijn eerste optreden ooit, toen was ik 10 à 11 jaar denk ik en dat was samen met de mama en de papa naar Clouseau kijken hehe |
|
quote: Euhh....je eigen optreden spelfout weggehaald... |
|
quote: oeps hehe... allereerste optreden was 8 mei 2004 in diepenbeek (BEL) demonizer natan mortuary i.o.d. ABSYNTHIUM [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 14-08-2005 12:28] |
|
uuum... ergens in 2001 geloof ik: of After Forever en Orphanage of Baggerfest beide in Lucky Rijssen |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |