|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb zaterdag 8 maart het eerste optreden met mn band 'Error'. We spelen bij een 'open podium', maar 2 nummers, maar het is toch een optreden. Heb dr zin in! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Danke schön www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: zo was mijn eerste 'optreden' ook. Vooral veel fout gegaan, 2 nummers gespeeld ook, maar heel erg gaaf! veel succes! |
|
Het is dus een open podium, maar de mensen van de zaal hebben nog steeds niet terug gemaild wat voor bands er nog meer komen.. Straks zitten wij daar met onze metal tussen van die popbandjes www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dat is JUIST gaaf, dat was bij mij ook zo |
|
mijn eerste optreden met intestterror was in onze "stamkroeg" de mukkes erg zenuwachtig, maar wel tof. 11.45: restate my assumptions |
|
dat was idd gaaf! No meat is sweater |
|
damn, toen ik het podium opliep was het echt wel ff bibber... maar daarna was het helemaal weg. toen enfeeble laatst in den haag speelde was ik ook geen moment zenuwachtig |
|
quote: Veel succes! |
|
Mijn eerste optreden was een voorspeelavond van de muziekschool in de kerk. |
|
hmm..weet niet of het me EERSTE "optreden" was, maar eentje die ik me wel nog herinner en zeker een van de eerste Op school bij een Musical.. ik hoef nooit de hoofdrolletjes of zo, dus had ik paar rolletjes, en ook een als "Artiest". (De Musical ging over een feest bij een koning of zo) Toen ging ik met nog 2 jongetjes The Offspring - Liedje met Job of zo(ben alweer vergeten hoe het nummer heet) geplaybackt..ik was de "zanger"en andere had een trommel om de nek, en de andere weet ik niet meer, maar omdat ze in die clip door een stad lopen gingen wij door de hele zaal.. en veel ouders vonden dit erg leuk geloof ik Was trouwens in groep 8 |
|
aha dat was in Deinze (jeugdhuis) met de groep confrontations was er toen juist bijgekomen en kende nog niet alle nrs, de eerste nummers met één gitaar en de laatste ben ik dan bijgekomen met twee gitaren dan. Samen met Family of Dog en Congress als ik me niet vergis..is al zo'n 7 jaar geleden. [Dit bericht is gewijzigd door Metal op 04-03-2003 13:07] After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
dude .. het gaat over het eerste optreden dat jezelf hebt gegeven .. |
|
oei After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: thx voor de tip...damn was ik dan zo verkeerd, hoe zou dat komen After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Mijn allereerste performance was klote. Alles ging mis, geluidsman die stond te kutten, licht ging mis etc. etc. Uiteindelijk gewoon snel de cumshot gedaan en stond de take erop. Hoe heette die film nou? They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
Ik weet het weer. Psycho Sluts IV. Nostalgie, nostalgie... They will have been reduced to the status of domestic animals. http://www.cyphercore.com |
|
Huh?? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
Mijn allereerste optreden is een jaar of 9 geleden in hardrockcafe De Schuur in Geleen. Het was met carnaval en we zouden allemaal verkleed optreden... Niet dus! Stond zwaar voor lul met wijven kleren aan en tampons in mn oren. Tegenwoordig weet ik niet beter. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Van mijn eerste optreden met mijn eerste band Skinnot (deathreash metal). Dit was op 4 Maart 2000 (geloof ik) in de Buze in Steenwijk ... |
|
quote: Nou, het is achter de rug. Het was echt heel gaaf Het geluid was goed, we speelden alles goed, het was aardig druk, kortom ik ben heel tevreden www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Heb je foto\'s? |
|
Die zijn wel gemaakt, maar ik moet dr nog even op wachten. jij dus ook www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: hehe Goede reactie\'s gehad? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |