|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoals het er nu voorstaat 22 december |
|
quote: en goed vanafgebracht? |
|
m'n eerste optreden was met molestor. ik zat toen net in m'n eigen bandje en ik mocht een nummer met ze meezingen,was wel cool de eerste keer met m'n eigen band was qua zenuwen veel erger, ik stond de eerste 3 nummers echt te trillen op m'n benen maar opzich ging het best goed, niet eens m'n tekst vergeten ofzo alleen had m'n podium presentatie wel wat beter gekunt(volgens mij keek ik echt voor me uit alsof ik hersendood was) No meat is sweater |
|
quote:ooooh ik leef nog Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
klasse antwoord |
|
quote:? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
nie op twoone letten, hij is gek |
|
quote:Zover was'k al Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
|
|
i still love you |
|
ha! ton ist goed |
|
Hmmm... was optreden op school. we speelden nummers van Mayhem (freezing moon), immortal (blashyrk..) en Venom (black metal... duh!). Ging allemaal perfect totdat gitarist instrument wisselde. ik begon op bass. gitaar valt in... Helaas geen geluid. Gewoon vergeten in te pluggen! Een andere keer nog gehad dat de adapter van zijn metalzone uit het stopcontact viel. Zeg maar dahag tegen je geluid! |
|
argh Mn eerste 'echte' optreden zit er aan te komen, nl. 27 december in Den Haag. we gaan openen voor een Haagsche Death Metal band (www.paratyfus.com). |
|
De eerste keer dat ik voor een publiek zong,vonden ze 't wel mooi(zo'n 10 jaar geleden),maar enkele lachten zich te pletter met de gierende uithalen Liedje was 'Nothing can take you away from me now'van Marillion. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:hee ik zie net dat dat vandaag (nja half uurtje terug) is :D en, hoe ging het? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
zie andere topic |
|
hahaha ja ik zie het www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
mijne was een jaar geleden, in een klein café'tje. Maar had beetje materiaal pech, was een clean stukkie, en me pedaal wou niet uit dus toen maar subtiel mét scheur gespeeld. Voor de rest, tsja was best zenuwachtig, maar na het eerste nummer gaat t wel. Was erg gaaf. Je moet t gewoon DOEN |
|
Blind Guardian in de Biebob in Vosselaar Until Death |
|
quote: Erm... het ging hier over concerten waar je zelf gespeelt hebt... Of heb je het voorprogramma gespeeld |
|
Oeps, nee sorry. My mistake , was het maar zo Until Death |
|
quote: LOL |
|
mijn allereerste optreden??? ten eerste had de gitarist zich overslapen (we moesten vier uur met de tein met materiaal op de schouder), daarnahad de trein eenhalf uur vertraging, kwamen 1.5 uur te laat aan. in plaats van opener mochten we gelukkig nog als tweede spelen. toen ze ons van het station oppikten telefoneerden ze naar de plaats (was radio station) dat we der eindelijk aankwamen (riepen ze dan om in de radio). het optreden was klote omdat plots de gitarist solo ging spelen en de rest links liet liggen. Maar het toppunt kwam toen we de set gedaan hadden. Ze vroegen of we na de headliner nog es wilden spelen??? We speelden dus om 6 uur s'avonds en om 4 uur s'morgens deden we ons tweede optreden al, waarbij ik zo stoned als een kip was en in slaap ben gevallen, toen ze me wakker maakten toch nog mooi de set afgewerkt en s'morgens kregen we boterkoeken te eten. Daarna is de gitarist nooit meer komen opdagen en begon het goed te lopen. www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
mo, wie we hier hebben, onze Grindkiller Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |