|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Deal. |
|
quote: Ow hij wil eerst een beurt van je krijgen zegt ie net.. |
|
quote: Welke band was dat ook alweer? |
|
Z'n meeladres is @toxocara.com, Toxocara dus? |
|
quote: Tsja geen profiel gelezen, maarre hmzz geloof dat ik die band gemist heb toen wegens indrinken elders. |
|
quote: Ja zag ik, maar sommigen hebben wel meer bandjes gehad [edit]Ow, was @ Mayo.. maar ik vroeg het me ook af dus.[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-02-2005 15:40] |
|
quote: [promo-modus]Wacht maar op de cd, nieuwe shit is vele malen vetter... [/promo modus] Edit: net even kennis gemaakt met Seraphique, kicke muziek!!! Vind het erg goed man [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 03-02-2005 16:04] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
oh?> What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Ben even zo vrij om voor Corpsgrind te antwoorden: Nope, maar daar zit 'ie nu ook in. De band waarmee Corpsgrind in Hedon stond (en waar wij hem als zanger voor Toxocara hebben ontdekt) heet Erebus. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 03-02-2005 16:53] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Tjonge, veeleisend hoor... Laat dan maar... |
|
Dat was voor mij met de musical in groep 8, ik was dus 12. Ik moest ook nog met een ander meisje een liedje zingen omdat wij een populaire band speelden. Toen hoorde ik van verschillende mensen dat ik best aardig kon zingen en vanaf toen ben ik eigenlijk bezig met zingen. Eerste optreden met een band was toen ik 17 was op een kleinschalig festivalletje in Zuidwolde. Geen echte problemen gehad, ik zong alleen hier en daar niet echt zuiver... |
|
Mijn eerste optreden was ook in musical van groep 8 denk ik. Ik speelde een oud omatje dat dj was op een bejaarde-house-party. |
|
Eerste bandoptreden.. jezus, dat is effe denken.. ehm.. muziekschool tel ik even niet mee.. dat zal een jaartje of 5-6 geleden zijn in Mierlo, denk ik.. was wel grappig.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
lang geleden met Slowhound(sleaze band) en Goreflix(later consolation) echt een fantastische combinatie hahaha Maar wel leuk om meteen twee keer te spelen :p Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: volgens mij heb je eindelijk je roeping gevonden |
|
quote: Thanx en dus een geretourneerd compliment. I knew dat Borra het ver schoppen zou. Die gast kon al op z'n zstiende Iron Maiden noot-voor-noot spelen. Daarna heeft 'ie nog met mij, Neil Curry en één van de Daans (bekend met het fenomeen 'De Daans'?) in "Nuclear Fall" gespeeld. Ons tweede en tevens laatste optreden was in de Confusion. 6 man op het te kleine podium Bij aanvang van de tweede set is de band opgeheven, omdat de tweede set eigenlijk de eerste door elkaar gehusseld was. Commentaar vanaf de bar: "Fuck, wat een strak einde van het optreden". ...what she said... |
|
Pungent Stench in Staddijk, paar jaar geleden. There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Pik! Je eerste optreden GESPEELD. Tenzij je natuurlijk in Pungent Stench speelde, dan heb ik niets gezegd. ...what she said... |
|
Godverdomme There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Godver, wat een heerschfeest!! Dat ging echt extreem lekker Bruce Banner |
|
3 april wordt 't eerste optreden van Torment Engraved in de Fenix in Sittard |
|
en de 2e ook maar meteen HEERSCHEND Bruce Banner |
|
Echtwel. Nou en of. |
|
quote:dan zal ik er ook wel zijn |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |