|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, SLET dat komt me erg bekend voor. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Waarvan dan??? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
[quote]Op 21 november 2002 20:11 schreef Bonnie het volgende: Mijn aller eerste optreden was toen ik 8 jaar was en met m'n trompetje onder begeleiding van een piano voor een redelijk volle zaal + jury moest spelen. hehe same here...best pokke voor zo'n jury spelen....met de gitaar moet nog komen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
1e optreden in een band: 3 weken terug in JC Atlantic in Aalten... Errug klein zaaltje, monitoring was er niet of nauwelijks, en elke keer als ik op de toms sloeg draaiden die naar buiten.., Argh! Whehe.., Maar verder wel fun... Druk, en supergezellig daaro! T ging goed, 1e prijs gewonnen!! 1e optreden "solo": Ergens in 1998 in zaal "Pan" te Silvolde... Man of 300, ik draaide mn zelfgemaakte hardcore (electronische variant dus) vanaf mn peezeetje en gooide er live wat samples doorheen... (En deed natuurlijk net alsof ik alles echt live deed ) Ging goed, totdat voor het eerst in mijn leven mijn pc vastliep tijdens het optreden... Njah, heb dr een (tijdelijk) platencontract aan overgehouden... Wel cool! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Toen ik 11 was moest ik voor een schoolmusical een dom lied zingen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Mijn eerste optreden was met een hardcore-band Network of Friends in 1992 of '93 in het plaatselijke jongeren-huis, ik was drummer en ladderzat. We hebben het optreden toen ook op een teepje opgenomen, tussen de nummers hoor je kreten als 'Oefenen moet je thuis doen'. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik was een jaar een of 12 en ik zat in een musical en ik moest een lied zingen. Wij zijn Toki en Joki... |
|
Eerste optreden, kan ik me niet echt goed meer herinneren... Eerste optreden met Bolthorn ging goed, maar een paar foutjes gemaakt. - In de Goudvishal dus relax podiumpje. - Goed geluid, wij hadden een soundcheck gehad. - Wist wonder boven wonder al mijn teksten nog. - Mijn vingers rammelden lekker over de bassgitaar heen. - Nadetijd veel postieve reacties en nog 2 of 3 optredens aangeboden gekregen - Veel bier - Het monitor geluid had iets beter gekunt, maar was wel ok. Dusch ging aardig [Edit] Heb me trouwens wel helemaal gek gezweten daar, veel lampen en veel rook (daar houdt onze lichtman van)[/Edit] [Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 22-11-2002 13:47] |
|
hmmmm das wel een tijdje geleden maar ik denk dat dit in de Azijnfabriek/Roermond was met m'n toenmalige bandje genaamd Penectomy (ik was toen zelfs nog drummer/zanger) maar helemaal zeker weten doe ik het niet??? (Alcohell!!!) |
|
Die moet nog komen, maar ik weet niet zeker of ik het wel wil... Denk dat het beter tot zijn recht komt als het niet live gespeeld wordt, bovendien is het een ietsje te complex... Maar we zullen zien! |
|
Lang geleden: Overgan 1997-1998 Acoustische sessie met de band waar ik toen in zat: voor hooguit 12 man Eind 2000 met dezelfde band: vet optrden op de zolder van de Bassist (plaats zat) voor eh...10 mense??? Zat wel wat in toen, we warener klaar voor, maar onze bassist leidde aan chronische plankenkoorts...., 1 maand later : afgelope, niks live, never.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Als jong ventje heb ik wel eens op een voorstellingsavond (compleet met musical enzo) van mijn lagere school op een gitaar staan pielen. Grote volle zaal en dan in je eentje op zo'n veel te groot podium. Toch was ik niet eens heeeeel erg zenuwachtig, aangezien het grootste deel van het volk aldaar toch niet wist hoe je wat voor instrument dan ook moest vasthouden. Mijn eerste optreden met een band was toen ik een jaar of veertien was. Ik viel in bij een hardcore/punk/metal-bandje uit de buurt. Ze hadden gehoord dat ik wel een beetje kon drummen en dus hadden ze me gevraagd om met hun voor de lol te repeteren. Ze hadden het optreden eigenlijk afgezegd, maar toen ik alle nummers in één keer bleek te kunnen spelen, hebben ze de zaal gelijk weer gebeld dat ze die avond toch nog wilden komen spelen. Toen gierden de zenuwen me toch wel door de strot... Daar waren namelijk wel allemaal mensen die het beter wisten dan ik. Zweterdezweet, maar wel gaaf. Touché, pussycat! |
|
Zaterdag mn eerste optreden aan de trommels... voro het eenjarig bestaan van The Stage zijn we deze week enkele AC/DC, Jimi Hendrix en maxwell street nummers aan het inspelen, owja Pennywise doen we ook haha! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mijn allereerste optreden was als drummer bij een rockband genaamd Talternatief. We speelden muziek in de stijl van The Scabs, The Scene,... Niet echt mijn ding dus, na dat eerste optreden heb ik er dan ook de brui aan gegeven. Verder optredens gedaan met Repossessed, Duvel, Vidurr666 en Frozen Faces. Binnenkort weer de baan op met Lost Highway en met de nieuwste incarnatie van Repossessed: Opticum. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Joepieeeeeeeeee, het technolied live Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Jaaah, het technolied heerscht... Do not despair, for I have a cunning plan! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Heerschnummer, Smithers.... Btw, je hebt de groeten van Fransiss van FBAP Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
de 19de speelt mijn broer met een hardcore/punk groep op de kerstmarkt vazn zijn vorige school. Aleen weten ze op die school dat ze spelen, maar ze weten niet wat. zullen die verschieten zeg als er na al britney coverdansje ze daar vettig beginnen spelen. Er zijn al 50 man die komen speciaal om te mochen op die groep. |
|
Toen ik met mijn gitaartje een stukje moest spelen op de voorspeelavond van de muziekschool, ik was denk ik 11 of 12 jaar oud. |
|
allereerste kan ik niet herinneren. wel heb ik bakken optredens gehad met muziekvereniging, en met het gezin(iedereen speelt een instrument). dan spelen we van die blije volksliedjes haha . in oktober was er een muzikale dag in het dorp. ik speelde 2 nummers(zelf geschreven!)op elektrische gitaar(met distortion ). LEKKER ABNORMAAL HARD TUSSEN HET KLASIEKE GEZEIK DOOR . dat was voor iets van 50 man denk ik. eerste optreden van band moet nog komen. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
is vanavond |
|
quote: en? ben benieuwd. Oud Vuil. |
|
quote: Je gaat dat goed doen... t spijt me dat ik er niet bij ben, maar ik ben echt veel te bezopen om zelf nog maar mn auto te kunnen starten... *thumbs up* |
|
quote: Hoe ging het? |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |