|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mijn allereerste optreden was met Aurora Borealis, een psychedelische band, in 1997. Vlak voor het optreden kreeg onze bassist een ongeluk en kon niet spelen waardoor wij, dichter/vocalist Michael Timmer en ik, alleen moesten spelen. Wij trommelden nog snel een drummer op, Bert Trenning, waarna we met deze "formatie" optraden. Het werd zelfs een succes. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: |
|
Almelo 5 januari in Sub Rosa met Void of Sense. Hiervan spelen de zanger bassist en ik (drummer) nog steeds samen in Bodyrot |
|
Goh .. Void of Sense .. die heb ik tijdens een metal battle nog op de laatste plaats gezet ... |
|
Moet nog komen. Ja, of mijn optreden toen ik 11 was op de piano. |
|
In '96 stond ik voor het eerst op het podium als bassist/grunter van Monody. Het was in de kelder van Zanetti Bar in Breda. Ah, the sweet memories! Ik was bloednerveus, maar alles was perfect voorbereid dus het ging wel goed, op een piepende, geleende versterker na, dan. En een veel te lichte zangset. Want die moest ook de PC die drums en synths produceerde versterken Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: .............. [Dit bericht is gewijzigd door Fleshcrawler op 16-03-2005 11:35] There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Mijn eerste optreden was in 1986, Ik was net 14 jaar oud geworden. Was met mijn eerste bandje, genaamd Streethawk. Was lachen, we hadden geen zanger en bassist, alleen maar twee gitariten (waarvan ik er 1 was) en een drummer. We speelden twee covers (Breaking the law en living after midnight van judas priest) en twee eigen nummers. Ik heb het zelfs nog op video. Ik herinner me dat ik best wel nerveus was toen ik op het podium ging staan, maar dat dat snel over was toen ik eenmaal de eerste akkoorden had aangeslagen. Toch grappig dsat dit al bijna 18 jaar geleden is (damn ik word oud hahaha) |
|
quote:was dat met Alastor(met Patrick)? [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 16-03-2005 18:12] |
|
quote: Jij bent ook zo makkelijk te doorgronden he. Een dikke hap dus! ALWEER! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ach ja, ik vind het geen hap Maar als jij dat vind, tja.... There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote:-HAP- What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Duuuude! Ik bedoel... Happen, okay, maar -dit- slaat fucking alles! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
hehe There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Tja uhm wat wil je nou? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Daten? Jij & ik? Samen? Flesje wijn... Mooie sterren boven ons... *zwijmel* Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mijn eerste optreden... Dat was met Insane Reality in '94. We probeerden grindcore te produceren. Zo hard en zo snel mogelijk, dan hoor je de foutjes niet. We stonden op het podium van wat toen Madonna heette, een jongerencentrum. Dissect zou in eerste instantie voorprogramma zijn van Crematory maar die laatste kwam niet opdagen. Dissect werd hoofdact en wij werden achter de bar en garderobe vandaan geplukt om te supporten. We hebben de bassist toen nog onder de douche vandaan gebeld; "we moeten over 20 minuten op het podium staan, schiet eens op". Geweldig. Stijf van de zenuwen achter mijn microfoonstandaard onzichtbaar proberen te worden. Maar na enkele seconden spelen is die spanning plotseling helemaal weg. Goede herinnering! Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
quote: Haha There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: Deal dus? Lijkt me gaaf!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ben ik dan wel metal genoeg? There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Een dik jaar geleden met Forlorn Beauty, samen met 'n hoop andere bands. En tjah, ervaring krijg je met de jaren zeker.. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Jeetje, zoek eens een makkelijkere happrooi stelletje mietjes! Hier is toch ook geen sport meer aan? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ach ja, als je wilt dat ik hap wil ik dat best wel doen hoor There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |