|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mies valt toch niet op vrouwen! |
|
wat dat nu nog niet duidelijk, dan? |
|
hahaha daar heeft hij dan toch nix meer over te zeggen... *begint handboeien te polijsten...* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: tsja ik weet het ook pas sinds gisteravond.... ik ga lekker illegaal naar binnensluipen met zelfgemaakte papieren bandje ingekleurd met viltstift met de onderkant van een theelichtje eraan als sluiting.... hehehe "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ow heb ik nu mensen bang gemaakt? lol... ik zei toch dat ik LIEV ben... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Morgen moet ik op het open podium van mijn opleiding een liedje spelen. Als inspiratie heb ik Anthem van Marcel Coenen gebruikt. Ik ga een versie doen van Jingle Bells. Eerst normaal en daarna Metal, erg leuk en grappig om te spelen. Ben benieuwd. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Nou veel succes dan maar Goblinj. |
|
pofront zwolle niet al te best maar ging wel. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Mijn eerste optreden was 10 jaar geleden (toen ik 17 was, jezus ik word oud). In Wijk bij Duurstede (de kronkel). We stonden daar als doom/death band (ja toen al!) tussen allemaal punkrock bandjes... Errug gaaf. Samen met de zanger vantevoren snel onze haren flink nat maken, omdat het bangen er anders niet cool genoeg uit zou zien enzo. Al met al was 't best wel geslaagd. ...Toen was ik nog cool... Hm als ik er zo aan terug denk kan ik me geen opdreden meer herinneren waarbij ik het niveau van toen heb overtroffen |
|
foto van het eerste optreden met de band "The Unknown" van Bonnie in 1996. |
|
1 van mijn eerste gigs (met Halcyon), ik geloof ergens in '93 of '94 ofzo..... |
|
dik 2 jaar geleden op het rode oortjes festival in groningen met final ground,ik was zo godverdommde zenuwachtig dat ik na afloop ziek was het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
28 november jongstleden heb ik 2 nummers gespeeld op een open podium op mijn school... En het was extreem gaaf Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Mijn eerste echte optreden was een jaartje of 2/3 geleden, met een van mijn vorige bands: Hills of Eternity.. we deden mee aan een talentenjacht in Oldenzaal, genaamd de Big Nine...dan zijn er 4 voorrondes waar 3 v/d 9 bands naar de finale gaan... Ik was schijtzenuwachtig...tijdens ut optreden ging er van alles mis...zoals een bekkenstandaard die er schijnbaar genoeg van had steeds gemept te worden maar uiteindelijk had ik voor ut eerst dat lekkere gevoel wat ik altijd krijg na een optreden en die voorronde hebben we en passant toen ook nog ff gewonnen ondertussen heb ik in 2 jaar iets van 30 optredens gedaan dus ben ut redelijk gewend geraakt, maar zenuwachtig ben ik nog steeds..is maar goed ook, want de enige keer dat ik niet zenuwachtig was, heb ik bagger gespeeld edit:typo [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 17-12-2003 12:12] |
|
Mijn allereerste optreden was in groep 8 geloof ik, ik moest zingen in de musical. Daarna ben ik er niet meer mee op gehouden. Toen is de liefde voor zingen en optreden begonnen!! |
|
"optreden" kan je het niet noemen,eerder 't podium opgesprongen bij Ancient Rites.11 mei 2003...Gunthertje was wat ziekjes,kon niet meer zo goed brullen en toen heb ik 't;samen met de zanger van Primordial,overgenomen.Was grappig Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
gunthertje kan toch al tijden niet meer brullen |
|
Tjeezus, das alweer 12 jaar geleden. Kan me er niet veel meer van herinneren want door de zenuwen zoop ik me volledig klem en toen we opkwamen was ik zo bezopen dat ik geen tekst meer wist en teksten van andere bands stond te brullen. Was met Cerebral Death in Ass'n. Toen moesten we invallen voor Grave, die was er samen met Massacre en Demolition Hammer. Jaaa, wat ik er nog van weet was gaaf.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
m´n eerste optreden. da´s lang geleden.... was met mijn eerste bandje SMP toen ik 15 was (12 jaar geleden). Ik had van meerdere drumstellen een enorme drumkit opgezet. Erg cool.... maar ik kon er niet meer op spelen, zo groot was´tie...hahaha. In het intro verloor ik van de zenuwen al 5 stokken ! hahaha. Tijdens het derde nummer brandde de buizentop van de gitarist uit... ook erg lachen achteraf. Het mooiste vond ik nog wel dat de familie van onze bassist er was, en die applaudiseerden niet, nee, die stonden gewoon erg hard te lachen !!!! aaaaargggghhh Sta je daar een partijtje death-metal te maken, en wordt je een beetje uitgelachen, hahaha! Maar achteraf natuurlijk wel erg leuk. Het eerste optreden van Raj weet ik ook nog wel erg goed. Het schijnt dat tijdens ons optreden een delegatie langs kwam lopen met (destijds premier) Kok ertussen. Die draaide nog om om een glimp van ons op te pakken, en fronsde nogal. Duidelijk dat hij niets van DeathMetal begrijpt ! hahaha. Maar Raj was idd erg zenuwachtig ! |
|
jee, da's lang geleden. Moet ergens in '91 geweest zijn met mijn eerste echte band Prohibited Wish. Ik alleen op zang, zonder gitaar Was in de oude Batcave, Tilburg. Ik was behoorlijk zenuwachtig, maar wel een tof optreden. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Thanks . Het ging lekker. De schatige Pabo studentjes begonnen mee te zingen bij het eerste stuk en wilde daarna daarmee doorgaan en werden lekker opgeschrikt door het stuk Metal, haha. Ik had echt lol. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Vrijdag mijn eerste optreden gehad! A sudden crack, as I crush your skull |
|
Geen corpsepaint? |
|
Mijn eerste optreden? In het voorprogramma van Vengeance in 1987.... |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |