IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Je Allereerste Optreden Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2003 11:04 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 mei 2003 10:50 schreef watery black het volgende:
Terpentine?

dat geloof ik dat dat niet zo'n succes was

ik heb ooit eens bij bas een bandje gehoord van een van de eerste optredens van terpentine gehoord. ik heb jullie trouwens ook eens gezien geloof ik... ergens in een cafe in een kelder. ik geloof dat jullie toen samen met object speelden, kan dat? maar das al laaaaang geleden, in mijn zwaar bezopen object-roadie-verleden..,.

We hebben een keer in de kelder van Bartok in Born gespeeld, dat was met In Memoriam...Die opnames zijn waarschijnlijk met onze eerste "drummer". Toen we een nieuwe drummer hadden waren we iets minder slecht.

watery black
Usericon van watery black
Posted 16-05-2003 11:05 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

kan wel. toen heb ik ook geroadied. en gezopen....

eerlijk gezegd vind ik de muziek schrot maar acht voor een paar pilsjes wil ik best wel even een versterkertje sjouwen hoor.
en als vrouwelijke roadie krijg je best wel leuke reacties. Vooral omdat ik vrij ielig uitzie. iedereen dacht dat ik die versterkers toch nooit getild kreeg maar ik ben toch net iets sterker als ik lijk.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:05 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

hehe

watery black
Posted 16-05-2003 11:07 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:04 schreef Mies het volgende:
We hebben een keer in de kelder van Bartok in Born gespeeld, dat was met In Memoriam...Die opnames zijn waarschijnlijk met onze eerste "drummer". Toen we een nieuwe drummer hadden waren we iets minder slecht.

ow ja dat kan ook wel. in de vroege jaren was ik ook fervent IM aanhang. ik weet wel nog dat bas bij dat concert ging headbangen en dat het plafond een beetje te laag hing met als effect dat zijn haar aan het plafond bleef hangen en hij een heel charmant punkkap[sel toebedeeld kreeg.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2003 11:07 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 mei 2003 11:05 schreef watery black het volgende:
kan wel. toen heb ik ook geroadied. en gezopen....

eerlijk gezegd vind ik de muziek schrot maar acht voor een paar pilsjes wil ik best wel even een versterkertje sjouwen hoor.
en als vrouwelijke roadie krijg je best wel leuke reacties. Vooral omdat ik vrij ielig uitzie. iedereen dacht dat ik die versterkers toch nooit getild kreeg maar ik ben toch net iets sterker als ik lijk.
Was jij roadie van Terpentine? Ik kan je ff niet voor de geest halen...

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:08 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

neeeee mies, van object

watery black
Posted 16-05-2003 11:10 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

neej niet van terpentine, van object

ach je kent me vast wel.
weet je nog dat bas op een gegeven moment alice gedumpt had voor een ander meisje (dat ie twee maanden later ook weer dumpte voor alice )? dawasik

maar eerlijk gezegd weet ik zo gauw ook niet wie jij bent hoor...

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2003 11:11 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik hen ook geen idee, misschien als ik je zie...

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 16-05-2003 11:11]

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:12 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

misschien vanavond

watery black
Posted 16-05-2003 11:14 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ow w8 ik weet wel wie je bent. ik heb je ooit eens in de boerderij op zien treden met angels decay
(toevallig toen ik met bas ging) ongeveer 2 jaar geleden... kan dat? ik geloof met after forever.... demopresentatie ofzo? of ben ik nu vanalles door lkaar aan het halen?

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 16-05-2003 11:15]

watery black
Posted 16-05-2003 11:15 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:12 schreef Joep 777 het volgende:
misschien vanavond

die mannen van tegenwoordig...

*diepe zucht*

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:16 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:15 schreef watery black het volgende:

die mannen van tegenwoordig...

*diepe zucht*

Ik bedoel bij ons optreden in panningen

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:17 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:14 schreef watery black het volgende:
ow w8 ik weet wel wie je bent. ik heb je ooit eens in de boerderij op zien treden met angels decay
(toevallig toen ik met bas ging) ongeveer 2 jaar geleden... kan dat? ik geloof met after forever.... demopresentatie ofzo? of ben ik nu vanalles door lkaar aan het halen?

Met After Forever kan wel ja, met IM toen ja

watery black
Posted 16-05-2003 11:20 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:16 schreef Joep 777 het volgende:
Ik bedoel bij ons optreden in panningen

vanavond?

neuh kan ik niet sorry...
ik ga al met een bende duitse bikers naar een sangriaparty in oberkrüchten, sorry...

regel anders effe snel dat je in de vagant in echt morgen optreedt, daar ga ik dan naartoe. feestvieren met de drummer van mn eerste band en nog een paar luitjes. dan is er in de vagant ook weer eens wat te doen. is wel een dooie boel daar tegenwoordig...

watery black
Posted 16-05-2003 11:21 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:17 schreef Joep 777 het volgende:
Met After Forever kan wel ja, met IM toen ja

ja zoiets zit me nog wel bij ja. toen hing er zo'n mooi zwaard aan de mike-standaard... (of hebben jullie dat altijd? )

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:23 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

sorry morgen halen we niet Maar daar is de laatste tijd idd weinig te doen volgens mij

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:24 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:21 schreef watery black het volgende:
ja zoiets zit me nog wel bij ja. toen hing er zo'n mooi zwaard aan de mike-standaard... (of hebben jullie dat altijd? )
Nee we hebben met AF nooit een zwaard gebruikt, dat is Angels Decay van Mies

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2003 11:24 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 16 mei 2003 11:21 schreef watery black het volgende:

Met Angels Decay hebben we een zwaard ja

watery black
Posted 16-05-2003 11:24 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

he damn....

ach ja morgen zal ik es ff lekker leven in de bruwerij gaan brengen *mwuhahahaha!!!*

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 16-05-2003 11:25 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

Zo ik gga naar de les, Mies tot vanavond

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2003 11:26 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik heb trouwens nooit met AF gespeeld...

watery black
Posted 16-05-2003 11:29 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:24 schreef Joep 777 het volgende:
Nee we hebben met AF nooit een zwaard gebruikt, dat is Angels Decay van Mies

dat bedoelde ik ook :-)

wie ben jij dan eigenlijk? dan zou ik jou ook moeten kennen.....
iig oppervlakkig

watery black
Posted 16-05-2003 11:30 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

zeg nou word het wel een beetje te ingewikkeld voor mij, zo vroeg in de morgen...

hahaha

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2003 11:34 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 16-05-2003 11:38 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 16 mei 2003 11:34 schreef Mies het volgende:

bReEzAh letters

leuke foto trouwes

[Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 16-05-2003 11:39]

wait for me dragon, we'll meet in the sky

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com