|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
kan wel. toen heb ik ook geroadied. en gezopen.... eerlijk gezegd vind ik de muziek schrot maar acht voor een paar pilsjes wil ik best wel even een versterkertje sjouwen hoor. en als vrouwelijke roadie krijg je best wel leuke reacties. Vooral omdat ik vrij ielig uitzie. iedereen dacht dat ik die versterkers toch nooit getild kreeg maar ik ben toch net iets sterker als ik lijk. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
hehe |
|
quote: ow ja dat kan ook wel. in de vroege jaren was ik ook fervent IM aanhang. ik weet wel nog dat bas bij dat concert ging headbangen en dat het plafond een beetje te laag hing met als effect dat zijn haar aan het plafond bleef hangen en hij een heel charmant punkkap[sel toebedeeld kreeg. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Was jij roadie van Terpentine? Ik kan je ff niet voor de geest halen... |
|
neeeee mies, van object |
|
neej niet van terpentine, van object ach je kent me vast wel. weet je nog dat bas op een gegeven moment alice gedumpt had voor een ander meisje (dat ie twee maanden later ook weer dumpte voor alice )? dawasik maar eerlijk gezegd weet ik zo gauw ook niet wie jij bent hoor... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik hen ook geen idee, misschien als ik je zie... [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 16-05-2003 11:11] |
|
misschien vanavond |
|
ow w8 ik weet wel wie je bent. ik heb je ooit eens in de boerderij op zien treden met angels decay (toevallig toen ik met bas ging) ongeveer 2 jaar geleden... kan dat? ik geloof met after forever.... demopresentatie ofzo? of ben ik nu vanalles door lkaar aan het halen? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 16-05-2003 11:15] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: die mannen van tegenwoordig... *diepe zucht* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ik bedoel bij ons optreden in panningen |
|
quote: Met After Forever kan wel ja, met IM toen ja |
|
quote: vanavond? neuh kan ik niet sorry... ik ga al met een bende duitse bikers naar een sangriaparty in oberkrüchten, sorry... regel anders effe snel dat je in de vagant in echt morgen optreedt, daar ga ik dan naartoe. feestvieren met de drummer van mn eerste band en nog een paar luitjes. dan is er in de vagant ook weer eens wat te doen. is wel een dooie boel daar tegenwoordig... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ja zoiets zit me nog wel bij ja. toen hing er zo'n mooi zwaard aan de mike-standaard... (of hebben jullie dat altijd? ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
sorry morgen halen we niet Maar daar is de laatste tijd idd weinig te doen volgens mij |
|
quote:Nee we hebben met AF nooit een zwaard gebruikt, dat is Angels Decay van Mies |
|
quote: Met Angels Decay hebben we een zwaard ja |
|
he damn.... ach ja morgen zal ik es ff lekker leven in de bruwerij gaan brengen *mwuhahahaha!!!* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Zo ik gga naar de les, Mies tot vanavond |
|
Ik heb trouwens nooit met AF gespeeld... |
|
quote: dat bedoelde ik ook :-) wie ben jij dan eigenlijk? dan zou ik jou ook moeten kennen..... iig oppervlakkig "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
zeg nou word het wel een beetje te ingewikkeld voor mij, zo vroeg in de morgen... hahaha "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
|
|
quote:bReEzAh letters leuke foto trouwes [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 16-05-2003 11:39] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |