|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn allereerste optreden moest ik bassen met een gebroken pols. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Pfoe, dat was op m'n 8ste in de kerk met mijn viool. [Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 21-11-2004 17:40] Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Als bassiste/ achtergrondzangeres was nog op de middelbare school (lang geleden...) en ik kan me niet herinneren dat ik daar zenuwachtig voor was ofzo. Later als zangeres (in een ander bandje) en toen was ik wel aardig zenuwachtig voor het eerste optreden, zeker ook omdat we altijd oefenden bij iemand thuis zonder alle benodigde apparatuur en zingen door een microfoon met monitorgeluid e.d. gewoon heeel anders is dan 'normaal' zingen . Dus voor mijn gevoel ging het optreden zwaar K.U.T. Maar achteraf toch van diverse mensen gehoord dat ik een mooie stem had en er maar mee verder moest gaan. Dus dat was dan weer wel leuk. Helaas ging dat bandje vervolgens uit elkaar ... Hatsjikidee! |
|
quote: neej maar mischien toch wel aan te raden als je zon kop hebt |
|
quote: Welke band zat je toen in? Oud Vuil. |
|
quote: Jaloers? A sudden crack, as I crush your skull |
|
hahahahaha, wat een lulopmerking. |
|
Ik wil ook een gnoom zijn |
|
ons eerste optreden was vorig jaar in de Zig Zag...ontzettend slecht geluid en een piepklein podiumpje....was wel een super avond wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn allereerste optreden was met een schoolbandje, jaren geleden. Ik bespeelde de basgitaar... Mijn allereerste METALconcert was op 18 december 2002. We deden mee met de FC Awards in Leeuwarden, en iedereen mocht maar 10 minuten spelen... |
|
@webblaster wim, ik geloof Scallyway, maar het zou ook Toothbrushing maniacs kunnen zijn geweest.... Nee het was toch Scallyway |
|
die van mij moet nog komen |
|
MGO, veel succes bij je optreden van vanavond! |
|
Heb vrijdag aanstaande mijn 2e optreden! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
was zwaar kut,zo zenuwachtig... |
|
mijn snaar sprong bij mij eerste optreden.En ik was al zenuwachtig. moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Sucses! met welke band en waar? |
|
Bedankt man! Samen met 'Die Withou A Struggle' (zegt mij totaal niks) In bodegraven 'De Zon' [Dit bericht is gewijzigd door Botzwaard op 01-12-2004 21:25] Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Aii, niet goed... Je kunt voor de zekerheid altijd maar een backupp gitaar hebben! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
dat was in de Koornbeurs tijdens een verjaardag, we kregen wel meer applaus dan de "mainact" hoewel we tussen elk nummer (en eenmaal halverwege) moesten gaan overleggen waar we waren gebleven. Achteraf hoorde k dat het door lang niet iedereen even was gewaardeert das ook alweer 4 jaar geleden, ik mag hopen dat m`n 2e optreden wat georganiseerder verloopt. [Dit bericht is gewijzigd door Ivo op 01-12-2004 23:15] |
|
viking metal? |
|
quote: folk/vikingmetal, Bij gebrek aan een betere omschrijving 4 jaar geleden was het meer onzinmetal |
|
hmmm vrijdag 11 maart dus... ben benieuwd... hopen dat ik niet al te stil blijf staan door de zenuwen ofzo *bibber* [edit: met deze band dan. heb ooit voor ongeveer 300 man ofzo met de, jawel:Schoolband als bassist opgetreden. Kon ik tenminste mn bek houden] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-02-2005 12:01] Bruce Banner |
|
Bij mijn eerste optreden vloog halverwege het eerste nummer het snoer uit de microfoon.........best klein zo'n stekker! Bij het tweede optreden op die locatie (middelbare school, een jaar later)viel halverwege de tape met de beats uit waardoor we knoeterhard a cappella invielen met "godverdomme". Er zijn handiger acties om je populair te maken op een christelijke school kan ik u melden |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |