|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, vooral voor een eerste optreden vond de \'crew van de zaal\' het erg goed,ondanks dat ze niet van die muziekstijl houden, zeiden ze. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik heb gisteren voor het allereerst met Sanguinary opgetreden!!! En dat was dan ook nog eens mijn allereerste optreden dat ik in het buitenland (Duitsland) heb gedaan!!! En het ging goed! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Foto\'s! Zenial |
|
Zo, ik heb ook foto's: De bassist die je hierboven ziet was van een andere band, maar speelde voor de gein mee met ons. Dit is Bas hierboven. Dit ben ik hierboven (let op de shirts ) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
schopje* www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik let op je shirt.... hij is te groot |
|
Nee, ja oke ook wel, maar daar gaat het niet om. het gaat om het ERROR logo; de shirts zijn van de band zelf www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Leuk Jim en Jamai op de achtergrond |
|
niet op letten. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Mijn allereerste optreden was toen ik een jaar of 11-12 was, voor mijn toenmalige vioolleraar die in de VUT ging. |
|
mijn allereerste optreede was met de drumband maar toen was ik ziek en ik moest kotsen .. |
|
Mijn eerste optreden was met After Forever in 95 geloof ik. We speelden in onze repetitieruimte voor genodigden . Mijn eerste optreden in een zaal was ook met AF in de aula van mijn school genaamd BC Rock yeah!! |
|
Mijn allereerste optreden was op school met de stuntdag, we speelden een nummer van K's Choice en een nummer van Grip Inc |
|
Mijn eerste optreden was in 1999 in Fenix voor 200 man, met mijn bandje Terpentine... Niet echt een succes |
|
wat wil je met zo'n naam |
|
Op zijn engels uitgesproken...echt ruig |
|
Mijn eerste echt optreden is over 8 uur. Ik ben fucking zenuwachtig. Ik moet eigenlijk alleen maar even session werk doen. Ik moet namelijk RATM Killing In The Name Of Spelen. Hij zit er wel goed in maar ik heb met de anderen nog geen één keer samengespeeld. Oftewel de eerste keer wordt gelijk op het podium van mijn Hoge School. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Geen zak met echte muziek te maken maar..... Ik vergeet mijn eerste ervaringen op de planken : tussen mijn 10 en 11 jaar heb ik twee shows gebracht (schoolbrol en bosklasjes, héhé) met zelf verzonnen grappen én een liedje Het sloeg nog aan ook.... Ik was toen een erg groot Urbanus fan (ik kan zijn klassiekers nog steeds waarderen), maar ik vond dat klakkeloos afdreunen van die man zijn grappen maar niks... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wauw, mijn allereerste optreden. In een kroeg in een klein dorp vlak bij mijn woonplaats Joure. Was in maart 1994 met mijn toenmalige hardcore band Exchange of Views. We hadden niet eens een bassist en we speelden voornamelijk covers (vooral van Mucky Pup-wie kent ze nog?). Deze band was overigens de directe voorloper in lijn van mijn huidige indiehardcore band Innerlogic (met ook ons aller NecRobert). |
|
quote: Het optreden wat ik gisteren had ging erg goed, athans met mij. Ik speelde netjes het nummer mee met een CD-tje. De drummer die we hadden geregeld kon niet meer en een bassist hadden we al niet. De zanger stond erop dat we een backing-cd op zouden zetten. Oftewel zo'n versie zonder gitaar en zang. Zo gezegd zo gedaan. Ik heb netjes mee gespeeld maar de zanger is in totaal wel 13 zinnen vergeten te zingen. Uiteindelijk hadden we wel lol. Ik meer om hem. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: 13 zinnen in Killing In The Name Of? Dat nummer bestaat toch maar uit 1 regel tekst? |
|
Mijn eerste optreden was op een of ander scoutingfeest in Gouda, 2 jaar geleden. We hadden toen ook maar 4 nummers ofzo. Ging ook niet echt super.. Effectpedaal liet me in de steek en 't geluid was kut. Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
quote: Terpentine? dat geloof ik dat dat niet zo'n succes was ik heb ooit eens bij bas een bandje gehoord van een van de eerste optredens van terpentine gehoord. ik heb jullie trouwens ook eens gezien geloof ik... ergens in een cafe in een kelder. ik geloof dat jullie toen samen met object speelden, kan dat? maar das al laaaaang geleden, in mijn zwaar bezopen object-roadie-verleden..,. mijn eerste optreden moet nog komen. Ik zou eigenlijk afgelopen nieuwjaar op het BUDT-bal optreden met tommie en consorten, maar achteraf bleek dat ie het een en ander uit zn duim gezogen had. bah... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ik heb geloof ik ook een keer met object gespeeld in de Azijnfabriek. Toen was net hun demo uit ofzoiets |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |