IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Je Allereerste Optreden Vorige pagina | Volgende pagina
watery black
Usericon van watery black
Posted 16-05-2003 11:38 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

hmmm ja jou ken ik wel zoals ik al zei maar joep ken ik nog steeds niet...
Ach zal wel aan mij liggen

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 16-05-2003 11:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Joep was de drummer van AF en is nu de drummer van Triple 7

watery black
Posted 16-05-2003 11:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

vandaar dat ik m niet herken. hij zit altijd verstopt! hahaha
hmmm als je wil weten wie ik ben moet je floor es vragen. die kent me wel. Vraag maar wie Jacqueline is.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

watery black
Posted 16-05-2003 11:44 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

maar goed.

jacky is uit en gaat nu weer 2 uur in de trein... bleuh....

Doei!!!

istari
Usericon van istari
Posted 16-05-2003 20:16 by istari Wijzig reactieProfiel van istariQuote dit bericht

mijn eerste optreden dat ik zag was Caducity in 1993

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 16-05-2003 20:21 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 20:16 schreef istari het volgende:
mijn eerste optreden dat ik zag was Caducity in 1993

da's een ander topic
gaat hier over uw eigen eerste keer op het podium

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-05-2003 22:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 0:11 schreef Mies het volgende:
13 zinnen in Killing In The Name Of? Dat nummer bestaat toch maar uit 1 regel tekst?

Op zich heb je daar gelijk. Sorry een taalkundig foutje. Hij vergat die ééne zin een stuk of 13 keer te zingen.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-05-2003 22:44 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 mei 2003 22:41 schreef goblinjester het volgende:
Op zich heb je daar gelijk. Sorry een taalkundig foutje. Hij vergat die ééne zin een stuk of 13 keer te zingen.

Wouter Heb je al opgetreden of komt dat nog?

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

goblinjester
Posted 16-05-2003 22:49 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 22:44 schreef Jebes het volgende:
Wouter Heb je al opgetreden of komt dat nog?

Tsss. Jaap ik dacht dat er een regel was dat je altijd de hele Topic moest lezen voordat je mag antwoorden. In ieder geval heb ik het al ff opgeschreven een paar dagen eerder. Ik zal de rest er niet nog een keer mee lastig vallen. De details zal ik je morgen wel vertellen.

Jebes
Usericon van Jebes
Posted 16-05-2003 22:50 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 16 mei 2003 22:49 schreef goblinjester het volgende:
Tsss. Jaap ik dacht dat er een regel was dat je altijd de hele Topic moest lezen voordat je mag antwoorden. In ieder geval heb ik het al ff opgeschreven een paar dagen eerder. Ik zal de rest er niet nog een keer mee lastig vallen. De details zal ik je morgen wel vertellen.

Ja sorry, ik had geen zin om het hele topic door te spitten Maar ik hoor het morgen wel

Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -

goblinjester
Posted 16-05-2003 22:53 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 22:50 schreef Jebes het volgende:
Ja sorry, ik had geen zin om het hele topic door te spitten Maar ik hoor het morgen wel

Hey Jaap, nummer 5 ergens in het midden.

watery black
Posted 02-06-2003 14:55 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2003 11:39 schreef Mies het volgende:
Joep was de drummer van AF en is nu de drummer van Triple 7

nu weet ik wel wie je bent.... Ik heb je gezien op urpop.... En jij mij zeker weten ook....
ik was met een vriendin van mij, die had dr haar rood/geel ingevlochten. Ik had een kort zwart rokje en zwarte netpanty's aan en kisten met hakken... en een zwart hendje met een doorzichtig truitje erop.
Zo nou weet je ook wie ik ben :-P

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-06-2003 14:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2003 14:55 schreef watery black het volgende:
nu weet ik wel wie je bent.... Ik heb je gezien op urpop.... En jij mij zeker weten ook....
ik was met een vriendin van mij, die had dr haar rood/geel ingevlochten. Ik had een kort zwart rokje en zwarte netpanty's aan en kisten met hakken... en een zwart hendje met een doorzichtig truitje erop.

Neem van mij aan: Mies denkt nog heel lang aan je, haha

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-06-2003 15:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2002 10:48 schreef Jenje het volgende:
Gister avond dus mijn allereerste optrede gehad ... leek me wel geinig om daar een topic over te beginnen (kon er geen over vinden)

Optreden was dus in de Rocks in Enschede. Ging goed, nadeeltjes:
- 1x gruwelijk mijn tekst kwijt geraakt
- Geen monitors hebben is nooit grappig
- Podium was ERG klein (stond achter één van de twee luidsprekers, zodat je mij maar in een klein deel van de zaal kon zien.

Dat was met CiA toch?

Eerste keer dat ik optrad was, was in april 2001 op de muziekavond van mijn school. Voor we dat nummer gingen oefenen had ik een nog nooit bas gespeeld dus we hadden we een uitermate simpele cover gecovered (Rammsteins Das Modell). Da's origineel een nummer van kraftwerk en we speelden 'em vrij braaf, toen we moesten laten horen of we goed genoeg waren (de muziekleraar kon niet veel harders verdragen dan the beatles). Op de avond zelf wel met fatsoenlijke distortion en geluidsniveau en een improvisatie van een paar minuten er achter.
Eigenlijk was het nummer sowieso erg braaf, maar met de impro hebben wel wat goed gemaakt.

Nadeel: op podium waren bas, gitaar en drum goed te horen, zang een beetje en keyboard bijna niet (wat veroorzaakte dat op een gegeven moment de keyboardspeler naast de maat liep, gaf wel apart effect) en in de zaal waren vooral de drum, keyboard en zang te horen en was gitaar en bas meer achtergrondruis. Dus, dat was dat.

Maar die band is verder niet echt serieus/actief geweest. M'n eerste optreden met een serieuze/actieve band was met Covered in Ashes in de Rocks (waar Jan het over had, neem ik aan). Zelfde nadelen, alleen stond ik door ruimtegebrek in de hoek gedrukt :D

Erg leuk was dat ene EHBO'er na ons concertje riep: "Old school!". En dat ook meende, zo hij later vertelde. Aangezien hij verder wel redelijke muzieksmaak heeft en in een leuke band zit was ik stiekem wel een beetje trots

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-06-2003 1:21 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 2 juni 2003 14:55 schreef watery black het volgende:

Nee, maar heb je foto's gemaakt?

Morning
INSIDE out now!!!
Usericon van Morning
Posted 03-06-2003 14:07 by Morning Wijzig reactieProfiel van MorningQuote dit berichthttp://www.morning.nl

jawel maurice, je weet wel, die ene wat zo met Bas stond te ....
of was je toen halen?

grtz Stijn

watery black
Posted 03-06-2003 19:31 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

hahaha nou zeg.... met bas stond te praten ja....

bas zou wel willen dat we wat anders deden... LOL

nee ik heb geen foto's gemaakt. maar er liep daar een fotograaf rond, die heeft wel foto's gemaakt. nou is alleen nog de vraag wanneer dat die online komen.

maar IK weet nu wel wie JIJ bent.... *gnagnagna.....* *evil grin*

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2003 19:35 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 19:31 schreef watery black het volgende:
hahaha nou zeg.... met bas stond te praten ja....

bas zou wel willen dat we wat anders deden... LOL

nee ik heb geen foto's gemaakt. maar er liep daar een fotograaf rond, die heeft wel foto's gemaakt. nou is alleen nog de vraag wanneer dat die online komen.

maar IK weet nu wel wie JIJ bent.... *gnagnagna.....* *evil grin*

Miesje is van mij hoor..

watery black
Posted 03-06-2003 19:36 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

*gnagnagna*

LOL

nee hoor eigenlijk ben ik heeeeeeel lief...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2003 19:37 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 19:36 schreef watery black het volgende:
*gnagnagna*

LOL

nee hoor eigenlijk ben ik heeeeeeel lief...

Dat mag je ons dan wel persoonlijk laten zien

Morning
INSIDE out now!!!
Usericon van Morning
Posted 03-06-2003 19:38 by Morning Wijzig reactieProfiel van MorningQuote dit berichthttp://www.morning.nl

quote:
Op 3 juni 2003 19:35 schreef Shredhead het volgende:
Miesje is van mij hoor..

maar slaapt miesje met jou in een tentje deze zomer op jamrock of wacken?

...

maar je mag er natuurlijk altijd bij

watery black
Posted 03-06-2003 19:39 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ow geloof je me niet?

vraag maar aan bas, die kent me goed genoeg.....

maar als je wil weten hoe lief ik echt ben ga je maar mee naar rock am ring....

*very evil grin*

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 03-06-2003 19:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2003 19:38 schreef Morning het volgende:
maar slaapt miesje met jou in een tentje deze zomer op jamrock of wacken?

...

maar je mag er natuurlijk altijd bij

en bij wie slaapt mies zaterdag en zondag? nou? nou?

Morning
INSIDE out now!!!
Usericon van Morning
Posted 03-06-2003 19:42 by Morning Wijzig reactieProfiel van MorningQuote dit berichthttp://www.morning.nl

pff...

nou

?

watery black
Posted 03-06-2003 19:42 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

hahaha

wow...
oorlog om mies....

je weet wat ze zeggen....
als twee honden....
gnagna
*sluipt weg*

Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com