|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Succes @ Pacman quote: Speelde jij 'Als', een stuk van Beethoven? Waar haal je dat vandaan? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 13-10-2005 5:51] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 13-10-2005 12:32] Disko Disko Partizani |
|
22 april voor een scouting voor 780 man 1 uur spelen met m'n brakke blues rock bandje. niet helemaal eerste keer optreden, heb al 1 keer met een onbekende mensen 1 nummer meegespeeld en op schoolconcert met 250 man tegelijk op het podium ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
...Met Deadhead en Thanatos, te Hedon, Zwolle. Gespeelt met in totaal vier nummers, waarbij we een nummer twee keer speelden. Toch was het ziek beuken en genoten van het beste geluid dat we tot nu toe met een optreden hebben gehad. |
|
Met een Black Metal-bandje dat ik ooit had, in de Confusion in Den Haag voor de andere band en de barvrouw in '04. |
|
mijn 1e was bij battle of bands in unrealcafe. met scheldgeweld achterlijk op het podium dronken als een gek (nu is het niks anders) . maar het sloeg blijkbaar aan (of er waren gewoon veel mensen voor ons gekomen) want we wonnen met 90% van de stemmen. daarna best wel voor wat optredens gevraagt |
|
De "Gore Splatter Gore" tour met Leprechaunium. Zoals al onze tours bestond die uit 1 optreden, waarvoor 0 keer gerepeteerd werd. Met het nummer "Islamitic Leprawhore (Ayatollah, you will be gored)" waren we onze tijd ver vooruit. Hij leerde zijn volk eten, maar dronk zich dood. |
|
quote:hehe het bleken er maar 60 te zijn en geluid was echt super kut, ook leuk was dat er iemand tegen de kop van m'n bas liep en ik 2 nummers superontstemt was en de rest dacht dat het aan het brakke geluid lag. heeh maar voor de rest ging het nog wel aardig voor in de kou. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja ik deed de euromasters met alles naar de klote na op de lagere school... vet cool optreden [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-04-2006 5:47] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
argh! wrong topic [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 06-07-2009 14:19] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
mijn eerste optreden was toen ik 14 was op mn eigen school. ik deed met 2 lui een venom cover hehe mooi was dat. http://www.youtube.com/watch?v=nd8bjbisvAA Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Vera hoofdzaal met Seizure, als support van Cephalic Carnage. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Met onder andere Ronald Lukken (Elexorien) en Lars (Sanguinary) zaten we in een heerlijk slecht melo-blackmetal bandje en hadden we een optreden op een paasfeest op school. De reactie van veel mensen zal zich laten raden |
|
1991 als s.a. van The Gathering met m'n toenmalige bandje Etherial Winds(wie kent het nog), wel een volle bak en Grolsch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Toen was ik 8 Je moeder. |
|
ghegheghe, broekie www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
1992 op een feest in een wagenloods, met mijn toenmalige punkband Tufted Ducks. Mijn god, wat waren we slecht... Bareuh... |
|
Ach, dat zijn meestal de leukste optredens Je moeder. |
|
quote: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
op een scouting feest in de open lucht in april, lekker koud dat de toesten helemaal nat waren, microfoons piepte eigenlijk constant en iedereen stond verder bij een vuurtje te warmen hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Monsters of Rock '88. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Boeie! Betekend dat we in de tussentijd genoeg hebben getanked tijdens andere optredens en hersenschade toe begint te slaan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |