|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
goede omschrijving Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Waarom beste Heos? Ben je op je vieze linkse communistische hippie-pik getrapt? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Sinistrum Totumstrum zoek de verschillen!! neehoor i dont give a rats ass ___ Links? ik? BUHAHA [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-10-2002 9:49] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: totenstURm niet totenstRUm, lijkt dus niet op elkaar. zouden dark funeral en darkthrone ook ruzie hebben gehad om het woord dark in de naam? Je moeder. |
|
Ff wat artwork (beetje mooi?) is die ene boom waar satan inzit ofzo. met die appel. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Looking good dude! Looking good. |
|
ziet er goed uit, maar heb je dat helemaal zelf gemaakt of gejat? |
|
thnx Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Inderdaad gaaf logo Metal heerst |
|
hannibal woon jij toevallig in almere? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ziet er goed uit Heos. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
www.sinistrum.tk (morgen .nl ooooee ik ken niet wachten!) Zo ff die intro gefixt en "contact, links, heilsandhates". Werkje van niks zo een site. Als je ooit een band start en je wilt een site vraag me maar, dan maak ik er wat moois van (ik verveel me altijd dus ik heb tijd zat) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ziet er geinig uit .. Maar laat aub eens iemand de spelling en grammatica controleren ... je zet je zelf zo een beetje erg voor lul ... |
|
quote: ok, ik doe het nu wel ff rustig aan. zo gefixt Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
"We make grimm black metal with no melodie..." LOL Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
zo gedaan Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Biografie Sinistrum was started in 2002 by heosphoros and helmar end. zucht...Robin! |
|
you might try: Biography Discography Leedvermaak ipv Leedvermaakt (?) Of maak hem helemaal in het Engels of helemaal in het Nederlands, maar geen mengeling MUSIC DUISTERMAAN (33SEC) DOWNLOAD "opslaan als/ save target as" |
|
Voor de mensen die echt hopeloos zijn en een banner van ons op hun site willen hebben. (dat slogan doet het hem! ) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Aaahhh leer nederlands man |
|
quote: Aaahhh leer eens op jezelf te letten! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Hey, hallo, jij zet hier jouw band neer om naar te laten kijken. Ik vind het alleen zo storend om op een website van een NLbm band een spelling te zien vergelijkbaar met die van een peuter. *de toetsen plakken .. echt ... * [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-10-2002 18:29] |
|
quote: .... nu nogsteeds dan, is allang gefixt als het goed is. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |