|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Triple 7 is levend en compleet en heeft bijna haar 2e demo klaar |
|
quote: hebben jullie een website of iets dergelijks? en zo ja, url please 11.45: restate my assumptions |
|
quote: He slimmerd Klik eens op zijn kr .. huisje |
|
quote: ach ja, nee, meestal staan die websites in signatures enzo.. ik heb nog nooit bewust gekeken naar die huisjes eigenlijk 11.45: restate my assumptions |
|
sorry Stijn? JIJ had het idee om een soort package te maken? |
|
quote: nee je hebt gelijk, sorry, het was inderdaad jouw idee! [edit] heb je msn aerodis? voeg me anders even toe als je wil! [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 06-02-2003 19:02] 11.45: restate my assumptions |
|
band: Terdor Style: Death-grind berijkt: nog nix zoekend naar: Bassist, oefenruimte Nabua Vonveilla |
|
omdat die koekers het zelf niet doen, doe ik het even voor ze.. Ungolianth * Omgeving: Tilburg/Waalwijk * Stijl: Black/Death * Bereikt: 1 Demo * Live: Een stel optredens in het verleden, waarvan een nog in November was. 7 feb en 14 feb spelen ze weer, en in maart en april waarschijnlijk op een festivalletje. * Site: www.ungolianth.tk (met mp3) |
|
quote:Lijken ze op Sauron?? |
|
quote: Welke Z_emmers spelen daarin dan? |
|
quote: Headhaunter, roep en wij blazen... We spelen metal, anders kan ik onze stijl niet omschrijven, da's behoorlijk gevarieerd. Zitten thrash, death, misschien beetje black achtige stukken in, maar ook van die spring in t rond metal en headbangvriendelijke riffs enzo. |
|
quote:Hahahaha, dan moet het wel goed zijn he |
|
Damn mn topic dicht. was overigens ookniet serieus. Ik heb een broertje dood aan grind, barregmuziek. daarom pakte ik de Windows-geluidsrecorder, een leeg blik, ouwe standaard PC microfoon en mn gitaar. Gewoon voor de lol |
|
quote: Wel, dat kon ook hier Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Echt zo lollig ... ga powermetal spelen, past wel bij je |
|
Bandnaam: Mijn functie: Zanger/Gitarist Beschrijving: "Brutal and sinister raw black metal in the vein of early Immortal. Intense studio-recorded Black Metal from The Netherlands." Memorial remains loyal to Black Metal trappings musically, with such harsh and eerie vocals, breakneck drums, and demonically tuned electric guitars......" -Sounds of Death #17 " Optredens: 2, maar er volgen er meer ofcourse. Releases: 1 cd ; uitgebracht door Baphomet Records USA (label van Killjoy van Necrophagia). We zijn bezig met de voorbereidingen voor een nieuwe(opnamens beginnen binnenkort). Link : www.memorial.nl.nu Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Mijn band: Radical Nerve Distortion De muziek die we tot nu toe hebben is en mx tussen pro-pain en thrashbands a la (oude) Slayer(bijv. "Hardening of the arteries"). Pas wat nummers opgenomen als test en als ze ons bevallen zullen we er een paar loslaten op de wereld. |
|
Ik speel behalve Judgement Day ook in scrotum, death met hierendaar grind en black invloeden. Omdat er aan de site gewerkt wordt kun je voorlopig naar: www.scrotumsarmy.tk Kan je een MP3tje daunlooie. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
MORTE AETERNA Website (+ mp3!!!) Stijl = Black-/ Deathmetal Ik speel zelf gitaar in deze band! Daarnaast zitten de Zetemmers Skinpeeler en Alfr Demon in deze band. Ik zet Zillah-Morte op dit moment eventjes neer als ex-bassiste. Hoewel ik nog steeds NIET weet hoe het nu allemaal zit. Anyways: Enjoy! P.S.: Eerstvolgende live-optreden: 7 Februari, Podium Hoogeveen [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 23-01-2004 20:34] |
|
quote: Brute shit www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: DANK!!!! |
|
Ik speel bas in de black metalband "Unearthly", eind maart / begin april komt onze eerste cd uit op Basilisk Productions ( http://www.basiliskproductions.cjb.net ). Onze website + mp3: http://www.unearthly666.tk http://www.unearthly666.cjb.net UNEARTHLY, Furious Black Metal since 1996!!! Debuut-cd "Hells' Grief" te verwachten eind maart/begin april. |
|
quote: SLAYOOOORRRRRRRRRR!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Band: Grinroth Stijl: Death/Black Eerstvolgende optreden: Braindead Festival in Steenwijk op Koninginnedag. Live mp3's te downloaden via: www.grinroth.nl Studio-opnames komen zodra deze afgemixt zijn. [Dit bericht is gewijzigd door GrinRoth op 24-01-2004 13:12] Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |