|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
niet zorken laatooor |
|
sinistrum ? wtf |
|
quote:Site? @markam mooi gemaakt gast! ow ja mijn band Black Mask Solo gitarist : Lightning a.k.a Michiel Second gitarist: Jorrit Bass Player: bob Drumms: Vladimir Site: www.bmask.tk Stijl: melodic black ofzo [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 17-10-2002 23:37] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Koffies Kip op 17-10-2002 23:40] |
|
Robin Mounten ====> Mountain |
|
Ik wil ook nog eens een band opstarten samen met nog 2 gasten. Alleen komt het er niet van... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ejaculatio Praecox ? wtf Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: als je dan toch iced earth ga quoten doe et dan goed... life's a bitch, life's a whore nothing less nothing more My madness, my sadness |
|
|
|
Zit jij in inhume? wist niet dat het nl'ers waren np Inhume - 09. blood, sperm, shit. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 18-10-2002 14:01] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Touché, pussycat! |
|
quote:Staat daar nou echt "Thy shall lie"? Touché, pussycat! |
|
quote: van u zullen liegen En leed vermaak moet leedvermaak zijn. Verder wil ik niet zeiken. |
|
mooie hoes heos en elmar! als je muziek net zo duister is al de hoes mag je 1 van de 50 voor mij apart houden |
|
quote: Wat nou? Ik ben niet echt into inhume dus loop niet aan me kop te kankeren. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Staat de zooi nou al online? Zoja: waar? |
|
We moeten even www.sinistrum.com in onze handen krijgen, zodra dat is gebeurd, zetten we alles online.... |
|
Eind november gaat Covered in Ashes in Atak een demo opnemen. Eens kijken of het buiten de oefenruimte ook te pruimen is |
|
hey bedoelen jullie met: And we hate Nivelheim niet NiFelheim?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nee nevelheim (spelfout) een nederlandse klote band die iedereen behalfe hunzelf jood noemt Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Dat zullen jullie nooit doen he |
|
quote: wie wij? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ja, jullie .. |
|
quote: wie wij? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |