|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Foutje....... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-07-2002 15:32] |
|
quote: Hehe, hier had je makkelijk geld aan kunnen verdienen kerel. |
|
Inderdaad. |
|
Nee, zo'n naaier ben ik nou ook weer niet sebinsagoil |
|
Band 1: WINTER OF SIN stijl: black/doom/trash sinds: 1998 releases: hailstorm demo Obscura cd zang : wokkel gitaar: dick barelds & ricardo gelok toetsen: gert plas drums: matthijs oosterhof bas: ikke check it out: www.winterofsin.com band 2 DEHTRIMENTUM stijl: rauwe black release: heidenlarm sinds: 2001 zang: wouter gitaren: john & ikke bass: peter drums: maarten |
|
quote: Dwaal? |
|
Whaha, dat zou me een band zijn zeg Nee dus. |
|
het is anders best leuk hoor! |
|
quote: Man, jij lijkt Phil Anselmo wel met al je bands. Heb je ook nog een obscuur niet geproduceerde blackmetal eenmansproject of zo??? |
|
Hahaha nee hoor dit is het zo'n beetje, is wel allemaal goed te combineren omdat het allemaal anders is en Black Metal, ik ? no way |
|
Band 1:nirdhoggr ik screams vincent:gitaar michiel:bass jaap:drums stijl nederlandse Black Metal Band 2 misantropium ik:screams,drums,gitaar,bas stijl:depresive black metal(burzum wifgrid en forgotten woods) Band 3 Gaskamer ik:screams+bas+clearen vocalen rammoth:keyboard+screams rob:gitaar stijl: NSBM en geen drummer nog [Dit bericht is gewijzigd door Hravngud op 23-07-2002 22:15] |
|
ik speel niet zelf in een bandje omdat ik absoluut er niks van bak maar ik maak wel band foto's: dus mensen als jullie nog bandfoto's nodig hebben you know where to find me |
|
Mijn bands: Sun Caged (met stip prioriteit #1 ) Hierin speel ik dus met Marcel (mcoenen) Progressieve metal met veel heavy (Messhugah) invloeden maar ook veel fusion elementen. -> http://www.suncaged.com Bumblefoot Ik zal in september 5 gigs doen met Ron Thal (Bumblefoot) in Nederland. Ook Rob en Joost van Sun Caged doen hierbij mee. Het idee is om ook nog wat shows in Frankrijk en Engeland te doen maar daar is Ron nog over in onderhandeling enzo Stijl: melige rock ala Frank Zappa met veel virtuoos gitaarwerk. -> http://www.ronthal.com Time Machine Joe Satriani tribute-band. Says it all Erg gezellig. Gewoon een feestband Maar wel serieus lekker spelen enzo. Dit is in principe Sun Caged zonder de zanger -> http://www.suncaged.com/timemachine Een solo-cd/project moet er ook nog aan gaan komen maar aangezien ik het materiaal hiervoor met Joost v/d Broek (Sun Caged) zou gaan schrijven, en die het momenteel nogal druk heeft (Bumblefoot, Ayreon/Star One), staat dit ff in de koelkast... [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 18-10-2002 0:49] |
|
band: COLLISION stijl: FEELGOOD GRINDCORE met hoop hardcore en metal invloeden komen van oa: spazz, dropdead, dri, nasum, slayer etc leden: luc - gitaar marcel - bas job - drums ik en bjorn - zang opgericht: Augustus 2000 releases: MISERABLE SQUASHED DEAD CD-emo (2001) website: http://www.listen.to/collision |
|
quote:mortifer heerst |
|
quote: En niemand maakt hier een opmerking over? |
|
quote: Lees eens verder. |
|
quote: O kut. Sorry. Het is nog vroeg |
|
Band 1 (hoofdband): MORTE AETERNA - supersnelle death/black metal - Nog niets opgenomen, maar daar wordt aan gewerkt! Band 2 (project) CARNAROTH INCORPORATED - Extreme metal. Death/black met keyboards (denk ik ... ben ik nog niet uit ...) - Band 3 (nog niet officieel) BLOOD - Death metal in het US DM straatje. Met leden van God Dehtroned - [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 28-08-2002 14:03] |
|
oeps dit is niet de edit knop. [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 28-08-2002 14:01] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: BLOOD bestaat al, grindcore band uit GERMANY! |
|
yep... en een erg coole ook nog |
|
ow kee vervamon Dark Ambient Markam: keyboard/synths en andere geluiden Release: Demo (zeer binnenkort) tracklist - Snagda - Dreamsleep - Dwalende gedachten - Hexentanz - Sneeuw en spar (eerbetoon aan de duistere troon) procyon-x Dark Ambient Astral Magic Markam: keyboards/synths Release: Track 13 op "Conquest for the Empire" een Rage of Achilles Sampler -edit- typo's aargh die kut laptop! [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 28-08-2002 21:01] |
|
Dying Culture beinvloed door Slayer / Death etc. we zoeken nog n zanger... |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |