|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet hier zwammen Robin, die site veroveren zodat wij de furie van Sinistrum kunnen ervaren! |
|
quote: Ik ben erg benieuwd. the only pleasure is pain |
|
quote: ik ook Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wat maken jullie ook alweer? |
|
quote: Je kan niet zoveel hebben, wel? Lees dit nog even: quote: Touché, pussycat! |
|
sinistrum, is dat geen excuus om een paar (clini)clown foto's te mogen maken en die op internet te zetten ? Ik, Wil Schuurman |
|
Ik ben best benieuwd naar Sinistrum. Ik speel sinds kort gitaar in een BM-band genaamd Totensturm, we zitten nog in de beginfase, maar ik zal jullie op de hoogte houden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ben wel benieuwd naar je band. ik vind de naam in ieder geval wel keigaaf. mijn band: voorlopige bandnaam: rager. Stijl: mix tussen SOD en opgefokte testament. begin december gaan we wat nummers opnemen. dus je hoort het nog wel. |
|
OPEN Death Metal. Ik = gitarist. Vragen? |
|
[edit]nevermind[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 21-10-2002 8:03] |
|
quote: De band OPEN bestaat al, glam/heavy metal bandje |
|
misschien zijn ze dat wel |
|
quote: wist je dat nog niet Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
stel je voor |
|
quote: Is dit OPEN van de cd Lonng HIV the POPE? |
|
quote: Doom, met death & trash invloeden Beetje My Dying Bride, Beetje Bolt Thrower, Beetje Metallica, zoiets .. |
|
quote:Ja? wij bestaan al ongeveer 6 jaar. (niet met mij erbij dus.) |
|
Hmm .. kut voor één de bands dus .. |
|
quote:YEAH! Waar ken je ons van? We zijn dus sinds die cd een stuk beter en harder geworden. |
|
Zo cd hoes ff aangepast gemaakt en uitgeprint, Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Heej, wat is er met Mountain Fag gebeurd? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: die ging ff poepdrukken. maar ik ben werken Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Hee, ik heb een keer een band met de naam Open gezien. Hebben ze misschien met Enraged en Yattering een minitourtje gehad? En hebben ze toen in Leeuwarden gespeeld? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hmm, gewoon ff vraagje Heos; Waarom kopieer je zo duidelijk van andere BM bands? Is het niet beter om toch je eigen stijl te ontwikkelen ? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |