|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die is al bekent hier, dacht ik zo. |
|
In de band van stront, cum en fetisch !!!! TRIPLE 7 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Weet ik daarom zitten we nu ook bij elkaar in die nieuwe band hahaha heb je de nummers al gehoord eigenlijk ??? |
|
quote: Zal wel net zulke cumslutgayfuckmetal zijn als Triple 7 |
|
nog erger lang gerekte snol van me |
|
quote: Brute deathmetal ala Suffocation/Cannibal Corpse Er komen wel cumslutgayfuckbrokenbonerteksten bij Ik heb nummers op cd nu.Ben bezig met de teksten en met de cover "out of the body" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Brute deathmetal ala Suffocation/Cannibal Corpse Er komen wel cumslutgayfuckbrokenbonerteksten bij Ik heb nummers op cd nu.Ben bezig met de teksten en met de cover "out of the body" Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
een triple post.Hoe kan dat nu weer Kutcomputer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Sja, je zit met de jongens uit triple 7 in een band heh dan krijg je alles in 3 voud.. |
|
ironglory heeft hier waarschijnlijk al es onze band gepost, maar uit onzekerheid doe ik dit dus nog es: wij zijn MALAGANT en spelen pure rauwe heavy/power/mosh... buisen en blazen dus, haha line-up: Ironglory - voc Steven - guit 1 Rick - guit 2 Ikke - trommelkes ???tim??? - bas If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: Ik bas... ???? |
|
quote: Plaats: Alblasserwaard. Ben nog op zoek naar een geschikte studio/oefenruimte. Stijl: moet je denken aan bands als Marduk, Darkthrone, Mayhem, maar dan met keyboards. |
|
Ex Inferris is mijn band maken black/thrash en nogwat invloeden zijn al dan niet direct: aeternus, marduk, limbonic art, destroyer 666 check nogmaals uit http://www.metalprovider.com/lugubrum/samples/Ex_Inferris_Download.htm rotslecht geluid maar staat al eerder vermeld ex infernalus is tevens ook met drumcomputer, de rest met ex-drummer, alle nummers met ex zanger, en we zoeken vervangers Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
It Lives In The Swamps nieuwe band, eigenlijk de herstart van den heerschers maar dan wat anders, lekker zware deathmetal sampletje zal wel snel online komen Je moeder. |
|
quote: De bandnaam is in ieder geval al erg tof!! Zenial |
|
Ik speel in een band genaamd Ungolianth, we spelen death/trash metal , hebben sindskort een demootje uit (best slecht kwaliteit maar het is maar een demo zulle we maar zeggen ) mp3'tje is te downloaden http://www.ungolianth.tk Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: thuis al een leuk logootje uitgevogeld in de saaie uurtjes dat nog mooier is hehe Je moeder. |
|
It Lives In The Swamps he....ik zei nog zo, mijn levensstijl wordt niet geplagiateerd verder, die zooi die je liet horen zaterdag klonk wel goed, pakkend deuntje...of was dat ILITS niet? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
jepz, maar dat was slechts een testje, beetje klooien met sound enzo, twas een erg eenvoudig stukje moet ik zeggen hehe Je moeder. |
|
quote: inderdaad Tim is back, en hem nu houden é, eerste optreden in Gent (BE) 25 juli 2003 in The Frontline samen met o.a. Butcher en Welkin After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
idd [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 06-02-2003 14:00] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Cooool, dan zie ik onze IronGlory eens in actie. Ik kom mee met de mannen van Butcher.. [Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 06-02-2003 14:09] Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:geen foto's, onzen drummer is camerageil Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |