|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
jongens hiervoor hebben we DE ban-panda-topic Je moeder. |
|
Nee, hiervoor hebben we ICQ/MSN/email. |
|
dat kan ook maar dat zal niet zo snel gebeuren geloof ik Je moeder. |
|
Mijn excuses .. |
|
Pffff... |
|
|
|
nou weer on-topic. ik had eerst me band voorgesteld. maar omdat er iets van 100 posts van heos in dit topic stonden |
|
quote:Wat een gezeik. Mijns inziens is het belangrijkste aspect van muziek maken de lol eraan, de creativiteit. Je bent trots op wat je hebt gemaakt, ook al is het bagger. Dus ook al vind jij (of vinden anderen) het kut: "who gives a fuck?" Die mensen zijn gewoon bezig met iets wat ze leuk vinden. Touché, pussycat! |
|
ja websites maken Je moeder. |
|
quote: Dat zijn lang niet altijd twee dezelfde dingen hoor. |
|
Niet hetzelfde, maar de een voed de ander ... Zonder plezier geen creativiteit Zonder creativteit geen plezier |
|
quote: Ben ik nog steeds niet met je eens. Sommige muziek is ècht niet uit plezier geboren. Niet iedereen gaat voor de lol.... |
|
Eigenlijk bedoelde ik de belangrijkste aspecten (mv, dus), oepsie. Maar wat Jenje zei, is ook wel waar; het ene voedt het andere. Met "voor de lol" bedoel ik niet dat het grappig is of plezierig, maar dat je het doet omdat muziek maken je liefhebberij is. Maar misschien bedoel je ook wel dat een groot deel van de muziek die uitkomt niet meer zoveel te maken heeft met muziek als liefhebberij maar met werk? Helemaal mee eens, maar ik doelde in mijn stukje eigenlijk op amateurmuzikanten. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 31-10-2002 20:26] Touché, pussycat! |
|
Oh, ik doelde eigenlijk op lijden, haat, kwaadheid als drijvende kracht van muziek. En geloof me, dat is ECHT niet 'voor je lol'. |
|
als het als uitlaatklep dient ist inderdaad niet voor je lol maar geeft wel een voldaan gevoel oid. bij mij iig wel Je moeder. |
|
Teksten schrijven is in principe geen vrolijke bezigheid, het is een uitlaatklep, maar als ik klaar ben met een tekst voel ik me wel voldaan en goed, ook een vorm van lol/plezier... En als je met je band in de oefenruimte staat en het nummer klinkt lekker en valt mooi in elkaar dan kun je de lol echt wel merken! |
|
quote: Precies, dat voel ik ook als ik muziek maak. Haat, misanthropie, verlorenheid en verdoemenis. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
kippevel bij mij dan rrrrr heerlijk Je moeder. |
|
Het gaat mij om het proces van iets te scheppen uit niets. En of ik boos, vrolijk of wat dan ook ben doet er inprincipe niet toe. het gevoel dat je iets moois "geschapen" hebt is gewoon prachtig. Maar dat kan ook gelden voor een tekst rapport of wat dan ook. |
|
quote: maar stel nou dat jij 100.000 euro op straat vind. daar kun je toch ook een diepe, schitterende tekst over schrijven? het hoeft toch niet per se dood en verderf te zijn? |
|
quote: Fortuinlijke zonnestraal die mijn oog deed vallen op dit biljet nu speel ik de rest van mijn leven gratis en voor niets kwartet |
|
quote: Nee hoor .. diep trieste droevigheid (doommetal band ) |
|
quote: bijvoorbeeld. Nu nog een ultrazwaar doom muziekje erover en klaar is kees. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-10-2002 20:58] |
|
quote:By William Dwaalspeare! Touché, pussycat! |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |