IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : stel je band eens voor: Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2002 20:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jongens hiervoor hebben we DE ban-panda-topic

Je moeder.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-10-2002 20:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, hiervoor hebben we ICQ/MSN/email.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2002 20:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat kan ook maar dat zal niet zo snel gebeuren geloof ik

Je moeder.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mijn excuses ..

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 20:08 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Pffff...

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-10-2002 20:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Nogmaals : ik drum in een pop/rock band..

www.anyplace.nl

poep
Usericon van poep
Posted 31-10-2002 9:37 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

Jammer dat de weerwoorden van Heosphoros kant noch wal raken. Dit is weer zo'n typisch voorbeeld van die "internetblekkies" die altijd een grote smoel hebben op het internet, maar als je ze op de feiten drukt komt er alleen nog meer grote onzin uit!

en dan over die homepage: "Ik heb die homepage maar gemaakt omdat het mijn hobbie/werk/stage/levensdoel is"

wow, dat is echt een goede reden om weer zo'n dom bandje uit de grond te stampen.

"Kom laten we maar vast een homepage maken en populair lopen doen, de muziek komt later wel"

steek toch tijd in het maken van GOEDE muziek jongen....

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-10-2002 12:52 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

nou weer on-topic.
ik had eerst me band voorgesteld.
maar omdat er iets van 100 posts van heos in dit topic stonden

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 31-10-2002 13:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 9:37 schreef poep het volgende:
en dan over die homepage: "Ik heb die homepage maar gemaakt omdat het mijn hobbie/werk/stage/levensdoel is"

wow, dat is echt een goede reden om weer zo'n dom bandje uit de grond te stampen.

"Kom laten we maar vast een homepage maken en populair lopen doen, de muziek komt later wel"

steek toch tijd in het maken van GOEDE muziek jongen....
Wat een gezeik. Mijns inziens is het belangrijkste aspect van muziek maken de lol eraan, de creativiteit. Je bent trots op wat je hebt gemaakt, ook al is het bagger. Dus ook al vind jij (of vinden anderen) het kut: "who gives a fuck?" Die mensen zijn gewoon bezig met iets wat ze leuk vinden.

Touché, pussycat!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-10-2002 18:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ja websites maken

Je moeder.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-10-2002 18:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 13:21 schreef Sporty Voleg het volgende:
Mijns inziens is het belangrijkste aspect van muziek maken de lol eraan, de creativiteit.

Dat zijn lang niet altijd twee dezelfde dingen hoor.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 19:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Niet hetzelfde, maar de een voed de ander ...

Zonder plezier geen creativiteit
Zonder creativteit geen plezier

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-10-2002 19:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 19:02 schreef Jenje het volgende:
Niet hetzelfde, maar de een voed de ander ...

Zonder plezier geen creativiteit
Zonder creativteit geen plezier

Ben ik nog steeds niet met je eens. Sommige muziek is ècht niet uit plezier geboren. Niet iedereen gaat voor de lol....

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 31-10-2002 20:25 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Eigenlijk bedoelde ik de belangrijkste aspecten (mv, dus), oepsie. Maar wat Jenje zei, is ook wel waar; het ene voedt het andere.

Met "voor de lol" bedoel ik niet dat het grappig is of plezierig, maar dat je het doet omdat muziek maken je liefhebberij is.

Maar misschien bedoel je ook wel dat een groot deel van de muziek die uitkomt niet meer zoveel te maken heeft met muziek als liefhebberij maar met werk? Helemaal mee eens, maar ik doelde in mijn stukje eigenlijk op amateurmuzikanten.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 31-10-2002 20:26]

Touché, pussycat!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-10-2002 20:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Oh, ik doelde eigenlijk op lijden, haat, kwaadheid als drijvende kracht van muziek. En geloof me, dat is ECHT niet 'voor je lol'.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-10-2002 20:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als het als uitlaatklep dient ist inderdaad niet voor je lol maar geeft wel een voldaan gevoel oid.

bij mij iig wel

Je moeder.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 20:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Teksten schrijven is in principe geen vrolijke bezigheid, het is een uitlaatklep, maar als ik klaar ben met een tekst voel ik me wel voldaan en goed, ook een vorm van lol/plezier...

En als je met je band in de oefenruimte staat en het nummer klinkt lekker en valt mooi in elkaar dan kun je de lol echt wel merken!

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 20:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 20:27 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh, ik doelde eigenlijk op lijden, haat, kwaadheid als drijvende kracht van muziek. En geloof me, dat is ECHT niet 'voor je lol'.

Precies, dat voel ik ook als ik muziek maak.
Haat, misanthropie, verlorenheid en verdoemenis.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-10-2002 20:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kippevel bij mij dan rrrrr

heerlijk

Je moeder.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-10-2002 20:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het gaat mij om het proces van iets te scheppen uit niets. En of ik boos, vrolijk of wat dan ook ben doet er inprincipe niet toe. het gevoel dat je iets moois "geschapen" hebt is gewoon prachtig. Maar dat kan ook gelden voor een tekst rapport of wat dan ook.

attila_de_hun
Posted 31-10-2002 20:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 20:30 schreef Jenje het volgende:
Teksten schrijven is in principe geen vrolijke bezigheid, het is een uitlaatklep, maar als ik klaar ben met een tekst voel ik me wel voldaan en goed, ook een vorm van lol/plezier...

En als je met je band in de oefenruimte staat en het nummer klinkt lekker en valt mooi in elkaar dan kun je de lol echt wel merken!

maar stel nou dat jij 100.000 euro op straat vind. daar kun je toch ook een diepe, schitterende tekst over schrijven? het hoeft toch niet per se dood en verderf te zijn?

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-10-2002 20:51 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 20:48 schreef attila_de_hun het volgende:
maar stel nou dat jij 100.000 euro op straat vind. daar kun je toch ook een diepe, schitterende tekst over schrijven? het hoeft toch niet per se dood en verderf te zijn?

Fortuinlijke zonnestraal
die mijn oog deed vallen
op dit biljet

nu speel ik de rest van mijn leven
gratis en voor niets
kwartet

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 20:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 20:48 schreef attila_de_hun het volgende:

Nee hoor .. diep trieste droevigheid (doommetal band )

attila_de_hun
Posted 31-10-2002 20:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 20:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Fortuinlijke zonnestraal
die mijn oog deed vallen
op dit biljet

gratis en voor niets
kwartet

bijvoorbeeld. Nu nog een ultrazwaar doom muziekje erover en klaar is kees.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 31-10-2002 20:58]

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 31-10-2002 21:10 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 20:51 schreef Dwaallicht het volgende:
Fortuinlijke zonnestraal
die mijn oog deed vallen
op dit biljet

gratis en voor niets
kwartet

By William Dwaalspeare!

Touché, pussycat!

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com